Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

am citit aproape toate posturile scrise si mi-am dat seama ca problema mea cu acul din bord e din vina acestui senzor g62. Am facut si un mic test cu vag-com..am mers cu masina 15 km pana s-a incalzit un pic apa dupa care m-am uitat un pic pe vag si am avut ca surpriza ca la Engine sa-mi arate 87 de grade iar la 17-Intruments sa fie 70 de grade iar pe bord 80 de grade. Am inchis caldura si am turat un pic motorul pana cand temp de la instruments a ajuns la 83 de grade iar in bord fix 90.(am pus mana pe furtunul de jos si am observat ca e foarte rece deci termostatul isi face treaba ...are deschidere la 85 de garde nu la 87 sper sa nu fie vr-o problema pt ca aceeasi temp era scrisa si in autodata de asta am luat cu deschidere la 85 nu 87 sper ca 2 grade sa nu faca diferentza la consum sau pe timp de iarna dar totusi ma gandesc sa iau unul la 87 de grade.) Eu am dat vina pe termostat si pe vascocupla ca-mi joaca acul intre 80 si 90 dar se pare ca am luat teapa plus ca am achizitionat si vascocupla noua si e destul de scumpa. Sper ca daca am sa inlocuiesc g62 o sa fie totul normal cu acul din bord. Am sa sun maine la reprezentantza sa vad cat costa senzorul si am inteles ca are culoare verde cel original. Daca gresesc si nu am facut o presupunere buna astept sa fiu corectat.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ai 84 de grade pe VCDS si iti arata 90 pe ceas - e ok, asa e facut softul clusterului, sa stea acul unde trebuie. Se poate modifica dump-ul clusterului ca sa arata valoarea reala, dar te va enerva ca va fluctua.

Dar diferenta dintre Engine si Instruments - de 17 grade, denota ca senzorul are probleme si trebuie inlocuit.

Verde e cel OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa gasesc ceva original si la un magazin autorizat pt piese auto sau doar la reprezentata ca sa fiu sigur ca va functiona ok fara sa am si alte surprize?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil....dar depinde de magazin. Te duci si le zici ca il vrei pe cel OEM, si vezi ce iti zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am patit o chestie ciudata ieri.

Am pornit cu masina la drum si dupa vreo 10 km acul era undeva la 60°C. Dupa cateva secunde mai arunc o privire la bord... acum temperatura era 90°C (ma gandeam ca am adormit vreo 15 minute, nu-mi puteam explica cum naiba a crescut temperatura asa brusc cand afara erau 2 grade). Dupa ce am terminat de gandit toate chestiile astea temperatura era inapoi la 60° (atunci mi-am adus aminte instant de treaba cu magnetul sub o coala de hartie si niste ace de gamalie).

Dupa vreo 5 minute acul se afla la 90° unde a si ramas pe tot parcursul calatoriei.

Mi s-a parut ca fluctuatiile astea de temperatura au deaface cu mersul in panta respectiv in rampa. Nu pot sa fiu sigur de asta pentru ca s-a intamplat doar o singura data pe o distanta de aproximativ 1km.

Mentionez ca nu am verificat nimic...inca :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 10km prin oras, la 2 grade temperatura exterioara...trebuie sa ajunga la 90 de grade... cel putin in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost 10km de drum intins. cand am intrat pe drumul european acul era nemiscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e, la drum intins, se schimba "calimera",,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine cred ca e bulit senzoru asta.L-am schimbat acum vreo 2 ani dupa ce am constatat ca acul de pe bord,ba era la 90 ba la 50.Toate bune pana acum cand nu mai vrea la 90,ii place pe la 80,85,oricat as merge prin oras,rare ocaziile cand mai sta pe la 90.Am facut un drum de vreo 200km si am stat cu ochii pe el;daca ii dau in gura parca urca pana la 90;daca o las mai moale iar scade.E bulit sau nu G62-ul asta?Senzorul pe care l-am montat este unul de culoare verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie termostatul. Verifica daca ai furtunele de la radiator calde, cand temperatura e la 60-70 grade. Daca da, schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cameleonul aceeasi problema am avuto si eu, am schimbat termostatul si totul e la normal.

Modificat de vwpassatb5.5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.Maine ma pun pe verificat si revin cu rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sall, am un toledo din 2001, 2,3 150cp(v5) si nu se mai accelereaza, am fost la 2 testere cu el si unul a spus ca este clapeta iar altul ca este bobina,bun... Am schimbat 2 bobine si nu a avut nici o ameliorare, am fost sa imi curete clapeta ,nimc au spus ca la accelerare se aude un suierat ca si cum ar trage aer fasl, au verificat toate furtunele, au dat galeria de admisie jos sa vada daca are vreo fisura,nimic, au taiat catalizatorul, nimic.... va intreb acum ce poate sa aiba??

adevarul este ca dupa ce au montat galeria la loc, masina se tureaza acum pana la 3500-4000 de ture, daca mai o calci un pic ii ia toata puterea, dar daca revi cu pedala la pozitia anterioara revine inapoi la turatia mentionata,(se accelereaza treptat,brusc nici nu se pune problema).... mi sa mai spus ca poate sa traga aer fals pe langa axul clapetei, se poate??..maina a functionat perfect pana saptamana trecuta, am venit de la Tulcea si la iesire din Slobozia am alimentat, cam dupa 10 km a inceput toata distractia, nu se mai ambala mai sus de 2000 ture,am reusit sa ajung cu ea acasa *(bucuresti) cu oviteza de max 60 km.

Va rog sa imi spuneti si mie daca cineva sa mai intalnit cu asa ceva si care a fost remediul....sau sa imi spuneti de la ce poate sa fie...

PS. adevarul este ca se aude cand dai sa accelerezi ca si cum ar trage aer pe undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva e din cauza a ce ai alimentat? Scoate tot din rezervor, baga benzina buna si testeaza din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. am si eu o problema de ceva vreme. Adica mi-a crescut consumul in relanti de la 0,6l/h cu sau fara consumatori la 0,7-0,8l/h fara consumatori iar motorul parca nu mai merge asa linistit cum il stiam eu. Pe vag nu imi da nici o eroare am scazut turatia de relanti de la 32768 la 32755 si tot degeaba sta la 0,6l/h si merge ok pana se incalzeste iar dupa ce se incalzeste urca la 0,7-0,8l/h.

Mentionez ca concomitent cu urcarea consumului se schimba mersul motorului (exact cum face cand e frig afara dupa pornire si mai baga din cand in cand bujiile).

Mentionez ca senzorul g62 l-am mai schimbat odata OEM de cca 2 ani atunci nu mai vroia sa tina bujiile la rece(porneam fara bujii) sa se fi dus iar?

O sugestie sau un sfat sunt binevenite.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori ceva stocate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Verifica daca g62 e in parametrii. Compara valorile lui din Engine si Instruments cu ajutorul VCDS-ului. Daca e o diferenta de peste 5 grade intre ele atunci va trebui schimbat senzorul.

Insa sunt mai multe probleme care pot cauza cresterea de carburant. Verifica si avansul daca e in parametrii. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dracu' si cu senzorul asta. Am intalnit eu care avea aceleasi valori si totusi acea comportament ciudat la diferite temperaturi.

Incearca sa bagi altul si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsuri.Mentionez ca nu am nici o eroare stocata.Am pus alt senzor G62 si nimic tot asa am curatat toate mufele cu spray de contacte inclusiv la injectoare am schimbat uleiul si toate filtrele si nimic tot asa, nu mai stiu ce sa-i fac.

Am schimbat recent distributia, dar dupa schimbare 3000km a mers normal si nu sa umblat la suruburile de avans am fost acolo.

Avansul e la 0.0 si din cand in cand se mai duce pe la -0.5. nu am probleme cu pornirea sau fumul.

La schimbarea filtrului de motorina dupa golirea filtrului am gasit motorina din el un pic neagra sa fie oare oringurile la injectoare??????Alimentez doar OMV

Valori pe injectoare 1: -0.35 2: 0.30 3: 0.00 4: 0.00

A era sa uit am curatat si EGR si tot asa problema o face numai dupa ce se incalzestela 90 nu mai stiu ce sa ii fac????

Ceva sfaturi?/? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut sunt nou pe forum si am si eu o intrebare : Senzorul de temperatura a lichidului de racire are vreo legatura cu nivelul combustibilului ? cand acul sta la 90 de grade acul de la motorina sta la 1/2 . Cand acul cade la 0 grade revine si acul de la motorina la nivelul corect . Senzorul de temperatura imi da erori pe tester deci clar este defect dar si cel de motorina de ce reactioneaza asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la senzorul ala. Vezi daca nu cumva ai problema mea de aici.

Un contact imperfect in mufa senzorului de viteza de pe cutie. Daca nu, in orice caz e o problema de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

la mine dintr-o data am sesizat ca ramane mai mult aprins martorul de la bujii dupa care in mers am vazut ca nu-mi creste deloc temperatura la apa. Astazi am dat jos capacul sa vad ce fel de senzor am rotund sau patrat ca sa pot comanda unul si spre surprinderea mea dupa ce am scos mufa si am bagat-o la loc merge senzorul dar mai face figuri trebuie sa umblu la mufa caci nu sta bine acolo nu mai are chestia aia care blocheaza ce-as putea sa-i fac sa stea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Se gaseste siguranta aia si separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , nu stiu daca am dat reply unde trebuie dar nu stiu de ce nu pot deschide discutie noua ......sunt nou pe site...in fine, Stie cineva unde se afla senzorul G62 la un Passat din 1999 , 1.9 tdi cod motor AFN....am vazut unde se afla la celelalte versiuni de 1.9 tdi dar pentru AFN nu am reusit sa gasesc???!!! Problema e ca atunci cand pornesc masina dimineata ,relantiul sta la vreo 800 rot/min, dupa ce merg 200 de metri si ma opresc la semafor observ ca relantiul sta pe la 1000-1200 rot/min, uneori scade la 800 si imediat se ridica la 1200 , dupa ce se incalzeste , nu mai am probleme. Se poate sa fie de la acest senzor? M-am uitat in spatele chiuloasei dar am vazut un fel de sonda mare cu 4 senzori separati si din fiecare iese cate un fir ......sa fie pe acolo g62?

Scuze daca nu am postat unde trebuie !!!!!

Multumesc anticipat !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la el este.

Vezi in dreapta chiuloasei, intre alternator si compartimentul bateriei, la jumatea distantei - undeva in dreptul cilindrului nr 2 - jos - o sa gasesti senzorul, bagat in furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!