Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

atunci schimba termocupla - aflata pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau pe furtun:

post-8441-0-10019300-1302106121_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut :D

toate bune si frumoase ...

am rezolvat problema cu senzorul de temperatura doar miscandu-i putin mufa cu contactele :)

probabil nu faceau bine contact,motorul diesel obisnuieste sa fie murdar, probabil ca s-au gresat contactele, sau..cine stie :P

ma bucur ca am rezolvat problema si ca nu am fost nevoit sa schimb acel senzor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Speed Addicted

Buna ziua. Apelez la cunostintele dumneavoastra deoarece ma aflu intr-o situatie critica. passatul meu a inceput de la un timp sa se comporte ciudat. Sunt zile cand merge absolut normal schimba normal vitezele etc.

INSA: am si zile cand de la pornire relantiul sta la aproximativ 1150 1200 rpm.Nu m-ar deranja consumul marit sau altceva dar...cand se intampla acest lucru:

1.scrimbarea vitezelor de ex din R in D se realizeaza cu o smucitura puternica ;

2.in mers la schimbarea treptelor de viteza se debraiaza cutia si motorul se tureaza, daca nu se ridica piciorul de pe acceleratie are loc iar smucitura de care am mentionat.

3.la opririle la semafor de exemplu in jurul vitezei de 10 km/h se smuceste inainte.

4.are demarajul mult mai puternic, necesitant o forta de culturist ca sa o tii in drive pe loc.

mentionez ca are din cauza unui furtun anumite pierderi de lichid de racire, insa problema este umpic mai veche in iarna nu avand nici o defectiune in functionare.

am observat ca aceste simptome apar cand motorul atinge temperatura de 90 GRADE C.

Va multumesc anticipat si nu ezitati sa cereti detalii...orice informatie imi poate fi de folos.

Cu respect Ionut.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura antigel.

Din cauza turatiei ridicate apar si acele smucituri cand treci dintr-o stare in alta la automata.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speed Addicted

am citit pe forum ca mai poate fi releul de incarcare insa am sa verific azi voltajul sa vad daca acesta este de vina.

am ramas acum o luna fara baterie dupa 20 min de ascultat muzica si am avut acum ceva timp (1 an) probleme cu grupul de diode al alternatorului pentru ca nu mai incarca, automat nu mai schimba vitezele..intrase in limp mode.

daca puteti sa imi spuneti si cum pot verifica acel senzor.

si inca ceva: mai are zile cand arata temperatura de ... 50 60 grade iar motorul se observa ca are 90 cel putin, sunt zile cand scade in mers si pana la 10 20.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva: mai are zile cand arata temperatura de ... 50 60 grade iar motorul se observa ca are 90 cel putin, sunt zile cand scade in mers si pana la 10 20.

Ti-ai raspuns singur la intrebare. ;)

PS: Incarcarea nu are nimic cu cresterea turatiei.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speed Addicted

daca zic ca are si ventilatorul electric defect deoarece s-a ars acum ceva timp din cauza jocului pe care il avea inseamna ca imi confirm ideea ca este acel senzor.

si daca puteti sa imi mai spuneti cam ce pret are un astfel de senzor si care este pozitia lui la motorul afb 2.5 tdi v6?

Va multumesc din suflet pentru ajutor si atentia acordata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva langa pompa de injectie.

Pretul unuia OEM este in jur de 120 lei.

In atasamente ai atat amplasarea lui cat si codul senzorului in functie de seria de sasiu.

post-8441-0-16624900-1307436240_thumb.pn

post-8441-0-09489000-1307436246_thumb.pn

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speed Addicted

si in bucuresti stie careva un site de unde pot face comanda pentru acest senzor?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu-l iei direct din reprezentanta? Precis au si pe stoc, e si marfa buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat G62 la motoarele cod AFN?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speed Addicted

va multumesc tuturor celor de pe vw forum fara voi nu as fi reusit sa rezolv problema:)

era defect senzorul intradevar. fara mufa statea turat normal, cum puneai mufa o lua razna

comanda de senzor e pe drum si totul este bine cand se termina cu bine.

Cu respect,

Ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit senzorul G62 in cazul meu nu se mai ridica acul de la bord deloc, uitandu-ma atent la mufa am observat ca toate firele in afara de unu erau intrerupte datorita striviri cred eu, am lipit si izolat firele si acum functioneaza tot, totusi am o nelamurire temperatura din bord sta nemiscata la 90 dar turometrul parca sta putin mai sus de 900rpm am facut o poza sa imi spuneti daca e bun relantiul la temperatura de 90 sau e cam mare si ar trebui sa schimb senzorul cu unu nou? Cumva are vreun rol termocupla de pe radiatorul de racire apa in functionarea turatie motorului?

post-16553-0-45667700-1307820585_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia aia e buna. Nu e 900. E in jur de 860.

Termocupla nu are niciun rol.

PS: noi te-am ajutat cum am putut. Tu de ce nu ajuti comunitatea cu o poza cu amplasarea senzorului la AFN? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca nu am pus poze dar am zis ca daca vrea cineva ma intreaba ce si cum dar ca sa fiu si eu de ajutor am facut si poze cu pozitionarea senzorului la motoarele AFN de b5 orcum bine ca mi-ai atras atentia. Ca inbunatatiri dupa ce am remediat problema cu senzorul motorul are alta pornire sta mai bine la relantii ca si zgomot plus nu mai se scutura la pornire sau oprire cat si la consum se simte o inbunatatire.Eu bineteles am cumparat un senzor degeaba al meu dupa masina e ok dar nah eu intai m-am dus sa cumpar senzorul si la urma sa vad ce si cum in mod normal trebuia procedat invers, daca cineva are nevoie de ajutor in Ploiesti sa ma contacteze la mecanica ma mai pricep si eu cat de cat.In poze se poate observa pozitia la senzor cat si clema lui+mufa si cele 4 fire la mine au furtunase albastre pe ele ca izolatie facuta de mine pentru ca erau rupte in realitate nu sunt cu furtunase pe ele.

post-16553-0-01266200-1307978666_thumb.j

post-16553-0-69334100-1307978672_thumb.j

post-16553-0-76366500-1307978677_thumb.j

Modificat de cta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor!Ma alatur si eu comunitatii G62 insa la mine problema semanifesta in felul urmator:-la temperaturi scazute 15-17 grade porneste parca in doua pistoane;scoate fum cam mult cat e rece si oscileaza acul de la temperatura in bord(90>60) cand si cand.Acum dupa ce am cumparat senzorul nu mai face figuri,mai astept inainte sa-l schimb poate-si revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-si mai revine. Poti incerca sa ii cureti mufa....daca tot asa face, schimba-l. Chinui motorul degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Mentionez ca am cautat in prealabil nelamurirea mea si nu am gasit nimic. desi am antigel suficient in recipient(e intre minim si maxim), temperatura indicata in bord nu imi depaseste nicidecum 75 grade, chiar daca merg cu masina 4-5ore consecutiv. e posibil cumva sa fie senzorul de temperatura defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici - fa o scanare cu Vag-ul si vezi daca sunt diferente intre valorea aratata pe Engine si cea pe Instruments - daca sunt diferente mai mari de cateva grade, atunci e dus senzorul. Daca nu sunt diferente mari, inseamna ca termostatul e blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de informatii Florin, o sa ii fac saptamana asta o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am schimbat 3 senzori si tot nu imi indica temperatura, rog ajutor cu un sfat multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde nu-ti indica - pe VCDS - Engine sau in bord ? Pt bord - Test pe 17-Intruments ai facut ?

Pt Engine - ce eroare ai ? daca mufa ai verificat-o, trebuie verificat circuitul, sa nu ai fire intrerupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a indicat cam 100 km si a cazut

nu imi indica in bord si inca o problema, nu se incalzeste apa ca sa-mi deschida termostatul nici pe timp de vara si nici iarna( termostat montat nou)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Incalzirea - verifica vascocuplajul sa nu fie blocat. Daca nu e, schimba iar termostatul.

2. Daca nu iti indica temperatura in bord si daca esti sigur ca G62-ul e bun. Verifica pe 17.Instruments daca iti apare valoarea si eventual fa un Output Test ...sa nu fie clusterul cu probleme. Daca totul iese ok, trebuie sa verificam continuitatea circuitului.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!