Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Cat timp am avut probleme cu G62 (la pornire turatia urca pana la 2000 si cobora brusc la 1200, 1000 timp de 10-15 min) nu a existat fum sau mirosuri(sesizabile) in zona esapamentului, pornirea era la 1/4 de cheie si consuma vizibil mai mult. Dupa schimbarea lui G62, bateria parca nu mai e buna (sunt dimineti cand doar la a-2-a cheie pleaca, tot la prima pornire in retrovizoare apare totul intr-o ceata destul de slaba de esapament si nici mirosul de esapament nu e de ignorat. Cu computeru' ..... zice ca nu sunt alte erori sau probleme.

Daca cineva poate sa ma ajute sa vindec simptomele acestea tare ii multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca noul senzor sa nu fie bun. Ce temperatura iti indica pe vagcom?

Daca totusi e ok, trebuie ajustata in soft cantitatea injectata la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici ce zice Cosmin, deoarece au existat cazuri cu G62 defect de nou - compara valorile lichidului de racire care iti apar pe Engine si pe Instruments. Daca nu sunt diferente semnificative intre intre ele si daca corespung cu temperatura lichidului de racire (aici nu poti decat sa estimezi tu) atunci nu e de la G62.

Cu bujile incandescente cum stai (asta in functie de cat de frig e acolo unde stai tu...completeaza profilul) ? Turatia variaza cand porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ca pleaca la a doua cheie? ai 2 chei? , invarte de 2 ori si o ia sau dai la automat si nu invarte deloc si a doua oara invarte un pic mai bine si o ia.

Pot fi o mie de cauze.

Am intalnit de foarte multe ori oameni care nu stiu sa spuna ce nu le convine la masina.

Porneste la a doua cheie poate fi o baterie de-o seama cu masina sau subdimensionata( a venit frigul e normal sa cada acuma si da fara sa te anunte inainte ca se termina sau mai stiu eu cum)

Poate fi d ela un electromotor nedesfacut niciodata in care depunerile d ecarbuni si pikitura in combinatie cu super vaselina inexistanta de fabrica fac un fel de leicula care dupa ce invarte d ecateva ori ajunge la turatia d edeschidere a injectiei.

Poate fi de la un g62 cum ai zis ( prost, pus negru in loc de verde sau invers).

Poate fi de la un contact prost( tot pe frig fac figuri)

Poate fi de la bujii cum zic colegii( nu o sa apara niciodata pe tester bujiile la b5)

ETC ETC....deci e de verificat sau de mers la cineva care stie si sa ii faca lui daca propietarul nu stie sa explice cum face.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am schimbat de curand acest senzor G62 :lol:si se pare ca problema a disparut(la pornire nu se tureaza mai mult de 1000 rpm la rece, acul turometrului imi sta la 900 rpm, consumul a scazut, motorul se aude mai gros, martorul la bujii se stinge mult mai repede decat pana acum si am observat faptul ca masina trage mult mai bine):icon_santa:.....

Insa, am constatat de asemenea ca apa nu imi mai urca la 90 grade, ci stagneaza la 80 grade :blink:, (tin sa precizez faptul ca dupa schimbarea senzorului am fost plecat din judet si am strabatut o distanta de 100 km si tot degeaba, tot la 80 ramanea temperatura apei).

Se poate sa fie termostatul blocat pe deschis sau este ceva normal???:scratch: Caldura imi baga fara probleme si nu cred ca senzorul cel nou(G62) sa fie defect pentru ca s-au schimbat multe in comportamentul masinii.

Voi ce parere aveti???

Multumesc !!!

:vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara temperatura de la ecu cu cea de pe IC si vezi daca sunt la fel. Sau cu cea de la ulei daca ai senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu turatia, variaza, si am curatat si clapeta, am facut si adaptare, pe vagcom a dat eroare de amestec prea bogat, poate fi din cauza senzorului pt temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vw passat b5, banzina 1.6. azi dimineatza am pornit masina sa merg la munca, aprox 12km. desi băga căldură, indicatorul de temperatură nu s-a ridicat deloc. mai mentionez că de c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul, s-a remediat doar o parte din problema. acum imi indica temperatura in bord insa tot nu sta turata la prima pornire. sa fie ceva legat de socul automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii. Foarte utile.

Am reusit si eu, in cele din urma, sa schimb senzorul G62. Destul de incomoda pozitia, dar, folosind informatiile voastre si pozele de pe forum, mi-a luat cam 30 de minute pana m-am convins care este si aprox. 5 minute pana l-am schimbat :Driver:

Abia astept sa vad cum se va comporta maine dimineata :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am curatat-o si recalibrat. o sa incerc dupa sarbatori. din ce am mai citit pe forum ar fi motorasul clapetei care nu ar mai functiona cum trebuie. nu stiu daca se poate cumpara separat. clapeta am inteles k e undeva la 1200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor

ce silicon sa folosesc pe langa oring sa etanseze bine?

am schimbat si flansa fiindca era fisurata

am pus silicon rosu rezistent la temperatura,si am montat senzoru cu o zi inainte tocmai sa se lipeasca

apoi am montat pe masina, dar se pare ca nu tine si picura pe langa senzor

precizez ca nu sunt pe original nici flansa nici senzoru

toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa.

Ori cumperi alt oring de la reprezentanta, ori mergi la un magazin de simering-uri si cumperi un oring de dimensiunea celui original sau mai gros.

Te costa 2-3 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare, stie cineva la 1.6 benzina se schimba greu senzorul, as putea sa fac eu, sau tre sa merg la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,

Am o problema usor atipica fata de ceea ce am citit pe acest topic.

Masina: Passat 1.8T, benzina, 2001.

Km: 115.000

Indicatorul de temperatura sta la 70 de grade la drum lung, insa in momentul in care merg prin oras (deci cu o viteza mai mica) se duce in citeva minute la 90 gr..

Consumul se pare ca este si el un pic crescut, respectiv: 8 l/100 extraurban si cam 14 in oras.

Puteti sa-mi spuneti ce e: termostatul sau sonda G62?

Ca sa nu merg pe ghicite, testarea pe VAG Com imi va indica exact ce trebuie schimbat?

Multumesc.

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostat. In oras se incalzeste mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal,

Am un G6 (cel din semnatura, 8000KM), dupa ce am citit acest topic se pare ca am probleme cu senzorul de temperatura G62, adica dupa ce scot din viteza masina(in timpul rularii) acul turatiei cade la 920 rpm, dar apoi creste instantaneu la 1300 rpm. Asa face de vreo 2-3 ori.

Am fost cu ea la reprezentanta si nu au gasit nimic

Este posibi sa se defecteze acest senzor asa de repede???

Daca el este "vinovatul" , unde este localizat la GOLF?(tot ca la passat?) ca, l-as schimba eu, chiar daca masina este in garantie.

Pe CB consumul instantaneu la relanti imi osileaza intre 0.4 si 0.7 l/h chiar daca temperatura pe cadran al apei este de 90C(testat dupa un drum de 50Km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibi sa se defecteze acest senzor asa de repede???

Se pare ca da.

Motorul fiind de 1.9, tot sub pompa tandem, in partea soferului trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
nelutdi vladut

Salut,sint nou pe forum,si am o rugaminte .Poate sa puna cineva o poza cu pozitionarea senzorului g62 la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vezi aici

post #196

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si o problema putin mai atipica. Am schimbat senzorul G62 si am rezolvat astfel fluctuatiile de turatie dar am mai descoperit o problema: ventilatorul de aer porneste la scurt timp dupa pornirea motorului chiar daca am oprit clima si ramane pornit pana la oprirea motorului. Care ar putea fi cauza? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Ventilatorul mare merge mereu cand e motorul pornit. Cel de clima merge in functie de ea iar atunci cand apa sare de 90 si ceva de grade merg ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la ventilatorul mare ma refeream, ci la mine ventilatorul de la clima. Acesta porneste la cateva secunde dupa pornirea motorului chiar daca am climatronicul inchis (deci inainte sa ajunga apa la 90 de grade)si se opreste numai la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!