Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

Am schimbat astazi termostatul si senzorul G62 la un mecanic din zona. Toata operatia a durat vreo 3 ore si m-a costat 50 de RON. A fost foarte dificil cu termostatul, fiind pozitionat prost. Mecanicul s-a chinuit ceva pana sa il scoata fiindca nu iesea cotul acela de plastic. Ce parere aveti de pretul manoperei, vi se pare ok? Si antigelul a fost greu de scos, a cazut ceva pe la senzorul G62 (destul de mult) si mai putin pe la termostat.

Pe tester am bagat si acum pare ok, temperatura la engine se duce pana la 92.7 grade sau 93.6 maxim, apoi scade si ramane la 92.7 permanent sau 91.8 grade, iar la instruments apare tot pe langa 90, dar putin mai mica decat la engine. E ok acuma?

Chestia e ca am tinut masina la relanti aproximativ 20 de minute dupa schimbarea pieselor ca sa ajunga in 92 de grade motorul. Vi se pare ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai vii de-acasa. Manopera a fost foarte ok. Putea sa dea alternatorul jos si nu se mai chinuia cu acel cot. Nu insistau colegii degeaba sa  inlocuiesti termostatul mai ales ca nu e o avere si isi pierde din propietati cu trecerea timpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump dom'le, scump. Ieseai mai bine daca le schimbai singur.

Glumesc. Dar nu ma pot abtine cand vad cum se plang unii pentru 50 de lei.

Cand ti-ai luat Passat si te-ai simtit mai bine la volan, nu te-ai gandit ca vor urma si reparatii.

Ai grija ca urmatoarea masina sa fie una autohtona, pe care s-o repari singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat astazi termostatul si senzorul G62 la un mecanic din zona. Toata operatia a durat vreo 3 ore si m-a costat 50 de RON. A fost foarte dificil cu termostatul, fiind pozitionat prost. Mecanicul s-a chinuit ceva pana sa il scoata fiindca nu iesea cotul acela de plastic. 

 

3 ore ?... sincer, dupa ce s-a racit motorul, sa nu iti arda cabanosii.... dureaza maxim 30 minute sa inlocuiesti termostatul si G62-ul. Nu stiu ce a putut sa faca in 3 ore.... in intervalul asta, poti schimba un ambreiaj... 

 

acum, bine ca s-a rezolvat pana la urma....

 

. Putea sa dea alternatorul jos si nu se mai chinuia cu acel cot.

 

nu avea de ce.... se lucreaza foarte usor, fara sa demontezi nimic... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a durat, vedeti trebuia dat jos scutul ca sa poata scoate antigelul, asa mai pica pe scut si cand a dat jos senzorul G62. In fine, bine ca am rezolvat, sper sa nu fi facut operatia degeaba.

Modificat de alpanterin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O modalitate mai simpla, scoti ambele furtune de la vasul de expansiune, cel gros il bagi intr-o sticla de 5l iar cel subtire suflii in el sau cazul meu, am bagat aer de la compresor si iasa cam peste 4,5l iar apoi scoti foarte lejer sonda, schimbi, pui furtunele inapoi la vas, pui lichidul in vas, faci o tura cu masina sa faca aerisirea si gata. Durata de lucru maxim 30 min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare am patit-o si eu sa mi se tureze masina pana la 110 ture de cateva ori, rar dar a fost chiar ieri mi s-a turat ultima data, in plus am trepidatii la relanti de iarna trecuta, nu mereu dar sunt, cel mai des mi se intampla cand stateam la semafoare, credeam ca e de la volant, si am fost la un mecanic si mi-a zis ca nu e ea de vina si ca cand e volant defecta ai trepidatii mereu si dispar cand apesi ambreiajul, la mine cand apas ambreiajul  nu dispar acele trepidatii.

 

I-am facut o scanare zilele astea si mi-a dat o eroare legat de senzorul G62, nu am acum log-ul ca sa-l postez, am sters-o si nu a mai aparut deocamdata, am verificat cu VCDS si imi arata la relanti urmatoarele valori 882... 904...924 si iar din nou 882....904...924

Am verificat si injectoarele in VCDS si au valori cuprinse intre -0.16 si 0.20

Intrebarea este ar putea fi problema in acel senzor G62 si trepidatiile sa vina de la el ??

 

Va multumesc anticipat.

Modificat de Costel_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trepidatiile ci cresterea turatiei se datoreaza defectarii lui G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am patit-o si eu sa mi se tureze masina pana la 110 ture de cateva ori, rar dar a fost chiar ieri mi s-a turat ultima data, in plus am trepidatii la relanti de iarna trecuta, nu mereu dar sunt, cel mai des mi se intampla cand stateam la semafoare,

 

schimba senzorul g62, cumpara numai Hella sau original - sa cumperi si 1 litru de antigel g12 plus unul de apa distilata, sa ai pt completare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca poate si trepida motorul din cauza lui G62.

De exemplu la mine dadea informație la ECU cu vreo 25 de grade mai mult decât indica pe bord si dimineața ,la pornire nu mai dădea comanda la bujii, si regla relantiul jos(ca pt. vara) si astfel apăreau trepidațiile , motorul fiind rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum nu am gasit astfel de cazuri...dar monitorizam. Garantat afecteaza pornirea si turatia la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pai simptomele pe care le avea masina sunt următoarele,( de cand a scăzut temperatura ,cam de la 14 grade in jos, afara):

- ca sa pornesc dimineața trebuia sa tin la automat vreo 4-5 secunde

- trebuia sa o tin putin accelerata ca sa PREIAU din trepidațiile motorului

- la prima pornire scotea un nor de fum

- motorul mergea rotund dupa ce se încălzea un pic (2-3 minute) asta in condițiile in care erau in jur de 14 grade cu plus. Daca ma prindea iarna asa, era grav.

- si ca un ultim simptom, dupa ce opream motorul imi pornea GMV-ul ala de il lua mama dracului. Si daca mergeam 10 minute si dupa opream motorul , tot pornea.Mie nu mi-a pornit niciodata, nici dupa mers in oras in aglomerație, nici dupa mers 400 km încontinuu .(VORBIM DE PORNIT GMV DUPA OPRIREA MOTORULUI)

Am pus vag com pe ea in mers, am mers pana a ajuns temperatura pe cluster la 90 de grade, si am citit acolo Colant Temp. +115 grade.

Rezolvare: Am schimbat senzorul G62 si totul e Ok. ( pret senzor : 35 lei (cu mufa verde) nu stiu marca)

Modificat de Mihai.Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intalnit si eu un caz cu G62 decalibrat si motorul pornea extrem de greu la rece. Era parca un AVF.

Dupa inlocuire, porneste perfect.

Dar trepidatiile in acest caz sunt doar la pornire. Dupa incalzire, motorul nu mai trepideaza.

Trepidatiile in ralanti dupa ce motorul a ajuns la regimul normal de functionare, sunt date de foarte multe ori de injectoare sau volant (ca tot le place mecanicilor s-o spuna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevăr erau doar la pornire si da dupa ce l-am schimbat nu au mai fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

m-am confruntat zilele acestea cu probleme la pornirea auto,respectiv invartea cateva secunde pana pornea,mai bine zis am incercat de trei ori pana a pornit.Martorul de la buji nu sta aprins decat doua,trei secunde,apoi am scos mufa se la senzor G62,iar acum martorul sta aprins opt,noua secunde si porneste la sfert.La bord imi indica temperatura,am comandat unul de la BERU si trebuie sa merg sa-l schimb vineri.Intrebarea este daca merg asa cu mufa scoasa se intimpla ceva?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum ti-am zis si la telefon, nu se strica nimic.

 

Beru - foarte rau, foarte prost - trebuia sa cumperi numai OEM sau Hella. Asta e posibil sa fie mai prost ca al tau.....

 

acum, sa vedem daca de aici este - si daca pui bujiile de 3 ori... porneste bine - dar asta nu insemna ca este de la senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, vin si eu cu o problema la al meu Passat. Este vorba de un Passat B5.5 Variant 1,9 TDI, an fabricatie2005 cod motor AVB, 101 CP. O am din octombrie si inca de atunci cand luam cate-o hartoapa scadea temperatura de la antigel la 50 de grade, apoi la urmatoarea urca la 70 si ramanea acolo. Am fost in service zilele trecute, masina pusa pe tester, si a dat eroare pe senzorul G2. Ok, am schimbat si senzorul si termostatul. Dar la cateva ore problema a reaparut. Temperatura acum urca la 90 de grade, dar in mers scade la cand la 50, cand urca iar, uneori la gropi alte ori la drum drept. Azi am scanat-o cu VAG COM si mi-a afisat urmatoarea eroare: 

 

Tuesday,01,February,2011,17:12:16:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0 (x64)
Data version: 20110207

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 17: Instruments       Labels: 3B0-920-xx5-17.lbl
Control Module Part Number: 3B0 920 829 A
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05
           Software Coding: 05115
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: WVWZZZ3BZ5E036066     VWZ7Z0D0113089
                      VCID: 2443E8A39C1B
1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
        30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
 

Am sters-o, am dat o tura cu ea, a picat iarasi acul, si cand am masurat cu VAG COM temperaturile, pe Engine imi dadea 75 de grade iar pe Instruments 38;
 

Care sa fie problema cu scaderea temperaturii in bord, daca a doua oara nu a mai aratat-o? Stima !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fire intrerupte sau senzor defect. Senzorul a fost OEm sau hella ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul a fost ce mi-au adus baietii din service, un Meyle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  1. Trebuia sa cumperi senzor Hella sau original - restul sunt cam slabute, poti avea probleme in timp de la ele, cu pornirea, etc.
  2. mie imi pare ca ai probleme la cablaj, conector.... nu la senzor. Verifica cablajul - daca totul este ok, urmeaza sa verifici ceasurile, sa nu ai probleme pe placa acestora.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema am rezolvat-o ieri in service. Alt service. Se pare ca primii mi-au schimbat senzorul de pe radiator, care ar comanda electroventilatoarele. In al doilea service au umblat la acel G2/G62, l-au dat afara, au adus altul si merge perfect. Era plina de ulei mufa aia saraca. Din pacate senzorul tot Meyle este, ca furnizorul lor numai asta are pentru AVB, dar partea buna e ca mi-au dat garantie scrisa 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te va supara in timp, sa il schimbi. Pun Meyle ca e mai ieftin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema cu senzorul de temperatura...cand motorul e rece si acul incepe sa urce pana pe la 70, cade si urca, motorul se tureaza la 1100 rmp. am schimbat ieri senzorul cu unul hella. Aceeiasi problema azi. Idei ? La ce sa ma mai uit? Multumesc

L.e Dupa ce trece de 70, si ajunge la 90, nu mai face probleme

Modificat de mircea126
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sunt pinii din mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!