Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

CristianVasile

A am curățat de curând turbina și egr-ul. De la ce ar putea fi ?

O voi face mâine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poste fi egr-ul nefunctional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sant si eu nou pe acest forum .am aceeasi problema cu senzorul de temperatura.masina vw passat din 2003 cod motor awx 131 cp.am schimbat toate bujiile incandescente pt ca erau duse,pus altele noi si surpriza, cand am verificat daca se inrosesc nici nu se incalzeau.verificat rele sigurante,schimbat senzorul original cu unul SWAG dar e la fel .daca deconectez mufa de la senzor bujiile functioneaza perfect plus ca si timpul de asteptare pana la stingerea spiralei din bord a crescut.daca pun mufa inapoi spiala sta 2 secunde max.si bujiile nu se incalzesc.ce poate fi?multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA temperatura de afara tu vrei sa porneasca bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in irlanda acum sant vreo 12 grade.deci ar trebui sa se incalzeasca cat de cat zic eu.


daca vrei te pot suna sa povestim un pic pe tema asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA ora asta mai am membri in familie care dorm, asa ca ....

Pune un senzor OEM. Cand afara sunt 12 grade, cat indica senzorul pus de tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM sau Hella (e tot ce vine in cutia originala si e mai ieftin...).

 

Swag si altele.... nu sunt prea ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrul sta in felul urmator: 

La instrumente, temp. antigelului se duce pana la 78 de grade. (in bord arata 90 grade insa am inteles ca asta nu prea conteaza). In acest modul temperatura nu scade, nu variaza!

La motor, temp. antigelului arata in momentul de fata 72-73 de grade (iar in instrumente e 78, deci o diferenta de 5-6 grade, perfect normal din ce ati zis voi). A stat in acest fel vreo 5 minute (cu masina in relanti) apoi a scazut brusc la 59-60 de grade, dupa care a revenit in aproximativ 90 de secunde iar la 73 de grade. Am dat drumul la caldura si am observat ca baga binisor spre bine caldura in masina.

Un mecanic din zona mi-a zis ca termostatul nu e, pentru ca daca era el nu baga caldura in masina si se modifica si temperatura din instrumente asa ca sa nu il mai comand ca il iau degeaba si e si greu de montat pentru ca trebuia dat tot antigelul jos.

Ce parere aveti, de vina este senzorul G62 sau termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 - cumpara Hella sau OEM.

 

sa ai si ceva antigel g12 plus apa distilata, pentru completare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Asta o sa fac.

 

Termostatul ce parere ai, poate fi sau nu are treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai mentionat daca variatia intre 60 si 75 de grade exista si pe engine si pe instruments.

Daca-i asa, cumpara-ti alt termostat.

Caldura simti ca baga binisor si la 60 de grade, deci nu-i nevoie sa stea pe 90. Deci testul cu caldura e irelevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest modul temperatura nu scade, nu variaza!

 

Eu vad ca am si boldat. Variatia de temperatura exista doar pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai mentionat daca variatia intre 60 si 75 de grade exista si pe engine si pe instruments.

Daca-i asa, cumpara-ti alt termostat.

Caldura simti ca baga binisor si la 60 de grade, deci nu-i nevoie sa stea pe 90. Deci testul cu caldura e irelevant.

 

nu e obligatoriu sa varieze temperaturile in cele doua module - Engine si Instruments... ca doar sunt doi senzori si in majoritatea cazurilor se strica doar unul dintre ei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Florin. Te rog da-ti cu parerea si in legatura cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce voiam sa subliniez e faptul ca daca ambii variaza relativ la fel, e posibil sa fie termostatul defect. Daca doar unul variaza asa mult, G62 nu-i ok.

Si da, termostatul poate avea si astfel de comportamente.

 

Dar ce ma mai obosesc. Guru Florin explica-i alpanterinului, ca nu asculta de oricine. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amu, asta este.....  :lol:  :tuktuk:

 

temostat defect - care nu inchide total in cele mai multe cazuri - nu se apropie niciodata de 90 grade.

 

variante - poti da jos termostatul si-l pui la fiert, sa vezi daca inchide total. Daca nu, inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci G62 l-am comandat degeaba nu? Am dat si 100 de lei pe el. Pai un coleg de aici mi-a spus ca niciodata nu o sa ajunga in instrumente sau motor temperatura la 90 de grade, ci doar in apropiere. Iar la mine la instrumente a fost 78 de grade, dupa ce am tinut masina la relanti aprox. 10-15 minute si un drum de 2-3 km.

 

Acum am anulat comanda cu termostatul. Ca sa dau termostatul jos de pe masina mea trebuie sa dau tot antigelul afara, nu e asa usoara operatia de schimbare.

Modificat de alpanterin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de greu sa pui un diagnostic exact la o masina din tastatura - uneori e greu si cand ai masina.... dar cand nu o ai, e si mai greu..... asa ca te ajutam cum putem, iti putem spune ce sa verifici tu, ce credem noi ca este de inlocuit in urma verificarilor facute de tine, in functie de ce ne spui....s.a.m.d.

 

acum, schimba-l si vedem ce se intampla... sau scoate termostatul si procedeaza cum ti-am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci G62 l-am comandat degeaba nu? Am dat si 100 de lei pe el. Pai un coleg de aici mi-a spus ca niciodata nu o sa ajunga in instrumente sau motor temperatura la 90 de grade, ci doar in apropiere. Iar la mine la instrumente a fost 78 de grade, dupa ce am tinut masina la relanti aprox. 10-15 minute si un drum de 2-3 km.

 

Acum am anulat comanda cu termostatul. Ca sa dau termostatul jos de pe masina mea trebuie sa dau tot antigelul afara, nu e asa usoara operatia de schimbare.

Omule eu am schimbat termostatul ca imi statea la 88 de grade si iarna pe loc cu motorul pornit imi scadea temperatura. Asa ca am cumparat OEM la 190 de lei. Nu te mai uita pe ceas. Ia referinta blocurile de masura de pe engine si instruments. Mergi cu masina 10 km si daca apa nu a ajuns la 90 e termostat bulit. Avem passat si umplem 2 pagini pe forum pentru un rahat de termostat de 60 de lei. Schimba si G62 .

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi tu peste tot pe unde am citit, inclusiv in acest topic, toti baietii care au avut probleme cu termostatul faceau referire directa la acul din bordul masinii. Fie nu ajungea la 90 de grade (la mine ajunge acolo si sta fix), fie ajungea pentru cateva secunde si apoi scadea. Eu asta nu inteleg, toate probleme oamenilor din acest topic si de pe alte forumuri cu termostatul au ca consecinta acest lucru. La mine nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi s-a explicat şi pe topicul cu Trepidaţii la ralanti cum stă treaba. Dacă nu eşti convins aşteaptă să vină iarna şi dacă o să vezi şi oscilaţii ale indicatorului din bord atunci vei avea şi această dovadă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati ma omu in pace. Iarna e si mai bine de schimbat. ;)

E totusi o suma considerabila 150 de lei pentru caldura.

El bine gandeste. Noi gandim prost, astia de aruncam banii pe Webasto & shit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Decat sa dai 50 de lei pe un termostat mai bine dai 100 pe medicamente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iau si termostatul maine, dau comanda iarasi pentru el, dar cred ca ajung in oras si il iau direct de la magazin, daca va avea. Marca Behr e bunicel?

 

Inca o intrebare: La instruments, in acest modul, temperatura trebuie sa ajunga la 90 de grade? Sau mai putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!