Jump to content

Senzor Temperatura Antigel G62


BV-01-TDI
 Share

Postare recomandată

cel mai corect - cand cumperi G62, se cumpara si oring si clema.... sa nu ai surprize la demontare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nelamurire. De ceva vreme motorul meu nu mai sta la relanti la 800 ture cum era normal si doar la 1000 de ture indiferent de temperatura motorului. Si chiar daca unelori isi mai revine si sta la 800 ture, in 2-3 secunde urca repede la 1000 de ture. Si inca o mentiune: Daca dau drumul la caldura in masina temperatura din bord sta la 90 de grade, dar daca o operesc aceasta urca pana la 95 de grade si scade in cam 10-15 secunde la 90 de grade. Sa fie si la mine defect acest senzor G62 ? Si daca ar fi cineva sa ma ajute si cu o schema sau sa imi explice unde se afla voi fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca senzorul de temperatura este de vina, ci mai degraba termostatul - vezi la cat deschide/inchide. Ai diferenta intre temperatura afisata si cea citita cu VCDS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ultima oara cand am verificat cu un prieten temperatura afisata pe VCDS era de 100 grade iar in bord arata 90. Si atunci cand in bord arata 95 de grade ventilatoarele nu au pornit. Dar cand am dat drumul la caldura in masina in bord imi arata 90 de grade si porneau si ventilatoarele. Mentionez ca termostatul la masina mea e electronic nu din ala clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2002 1,9 101 cp avb,nu imi mai indica temp la motor,ramane tot la 50 grade,dar da caldura si merge bine!! ce poate sa fie? si mai este ca sta mult pe bujii(nu conteaza ca ii cald afara,sta cateva secunde pe bujii)!! poate sa imi zica cineva din ce cauza? multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca stii, din moment ce ai postat in topicul asta, nu?

In caz ca nu... rasfoieste putin topicul si SIGUR vei afla. E de toate pentru toti.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu nelamurire. De ceva vreme motorul meu nu mai sta la relanti la 800 ture cum era normal si doar la 1000 de ture indiferent de temperatura motorului. Si chiar daca unelori isi mai revine si sta la 800 ture, in 2-3 secunde urca repede la 1000 de ture. Si inca o mentiune: Daca dau drumul la caldura in masina temperatura din bord sta la 90 de grade, dar daca o operesc aceasta urca pana la 95 de grade si scade in cam 10-15 secunde la 90 de grade. Sa fie si la mine defect acest senzor G62 ? Si daca ar fi cineva sa ma ajute si cu o schema sau sa imi explice unde se afla voi fi recunoscator.

Nu ai nici o eroare pe motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina inca nu am scanato cu VAG-COM-ul ca nu am avut timp...deoarece serviciul ma tine ocupat cam toata ziua, si la ora 19-20 cand ajung acasa nu mai gasesc pe nimeni cu o diagnoza disponibil. Dar am sa incerc sapt asta sa imi fac timp sa o duc la un "control medical". Sau daca este vre-un coleg de pe forum din Brasov disponibil sa ma ajute ... sunt dispus sa ii onorez invitatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta la prestari servicii - Hremus este din Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am si eu probleme cu indicarea temperaturii la bord. Adica uneori arata 90`, alteori nimic.

"Distractiv" a fost la inceputul iernii, cand era sa fierb motorul, deoarece baietii buni de la Autobeluci cand au ublat la radiator nu au copletat cu G12 ci cu apa.....  @@@#@#@ 

 

Si mai este un aspect: cand am comutatorul pe rece (aer conditionat manual), baga un pic de caldura. Unde gasesc robinetul sa vad daca inchide bine?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai robinet pe furtun. Caloriferul e cald tot timpul cat e calda apa.

Ai doar o clapeta centrala care comuta de pe aer rece pe aer cald si se afla in "inima" bordului. Posibil sa nu mai inchida bine, sau cablul sa nu fie reglat corespunzator.

 

PS: si de ce nu verifici mufa senzorului sau sa-l inlocuiesti cu totul?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa detaliezi putin verificarea cablului de la clapeta? Eventual o schema. Sa inteleg ca radiatorul este tot timpul cald si atunci cand rotesti selectorul de cal/rece defapt achionezi o clapeta de aer?

 

Voi verifica conectorul senzorului. Din ce am vazut pe aici ar fi situat inspatele chiulasei.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa demontezi plasticul de sub volan, ca sa vezi pe unde merg cablurile la clapete.

 

Nu stiu la benzinar unde e senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

 

Merci de info. O sa incerc sa desfac si va tin la curent.

 

Seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca imi arata in bord 90 grade, pe engine 88.2 si pe instruments 89 sa inteleg ca e totul ok cu senzorul G62? Temperatura ulei 93 grade e ok?

Masuratorile au fost facute dupa 1 ora de mers in Bucuresti...

Modificat de iulian_2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
bora-bora 74 kw

Am schimbat senzorul G62 din cauza ca dadea eroare pe tester, plus ca la relanti, consumul era de 0.8 l/h, dar, SURPRIZA consumul a crescut la relanti  la 0.9 l/h!!!..eu nu mai inteleg nimik!!. Mentionez ca senzorul pe care l-am cumparat este marca ''facet'' made in italy si costa in jur de 70 lei, de asemeni precizez ca indicatorul de temperatura de la bord crestea pana la 90 grade si acolo ramanea nemiscat. Motorul este un tdi AXR 101cp. Daca cineva poate sa-mi dea o explicatie, ii sunt recunoscator.

 

Cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine luai unul OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bora-bora 74 kw

asa este, dar e luat de la reprezentanta skoda!!!...sincer am crezut ca este original!..sa inteleg ca va trebui sa ma duc sa iau de la reprezentanta vw ca sa fiu sigur!?? Deocamdata vreau sa o pun pe tester sa vad ce valori imi da.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca e cumparat din reprezentanta, e oem. Probabil aia e marca ce produce pe original momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Am schimbat senzorul G62 din cauza ca dadea eroare pe tester, plus ca la relanti, consumul era de 0.8 l/h, dar, SURPRIZA consumul a crescut la relanti  la 0.9 l/h!!!..eu nu mai inteleg nimik!!. Mentionez ca senzorul pe care l-am cumparat este marca ''facet'' made in italy si costa in jur de 70 lei, de asemeni precizez ca indicatorul de temperatura de la bord crestea pana la 90 grade si acolo ramanea nemiscat. Motorul este un tdi AXR 101cp. Daca cineva poate sa-mi dea o explicatie, ii sunt recunoscator.

 

Cu stima!

 

 

asa este, dar e luat de la reprezentanta skoda!!!...sincer am crezut ca este original!..sa inteleg ca va trebui sa ma duc sa iau de la reprezentanta vw ca sa fiu sigur!?? Deocamdata vreau sa o pun pe tester sa vad ce valori imi da.!

 

No, sigur nu se complicau cu Facet.....  din cate imi aduc aminte, fabricantul pentru echiparea originala este Hella - care costa undeva in jurul la 110-120 lei.... adica pret similar cu cel OEM.

 

Am venit in ambalajul original - cel cu siglele VAG, coduri, etc... si era sigilat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pai... la ce drac sa mai cumperi din reprezentanta daca e aceeasi marfa ca la colt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

corect.... am vb cu Gabi si el zicea ca a mai intalnit ca la reprezentanta sa incerce sa reduca costurile, prin ceva pachete economice - unde te servesc cu piese after-market....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Confirm si eu. Am fost odata la ei sa-mi schimb amortizoarele si mi-au oferit si alte marci after-market decat OEM. Mi-au insirat vreo 5 marci...Monroe,Bilstein, Sachs, etc..... La filtre la fel (aer,ulei, polen,etc)......Dar poate nu peste tot e asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

deh.... vremuri grele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!