Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

Daca ai putea sa imi dai adresa unde sa m-ai discutat problema si sunetul pe care il face masina la intoarcerea volanului are un sunet enervant care vine dinspre alternator dar nu cred ca vine de la alternator. As dori sa ma ajutati daca cumva puteti. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

Problema asta am avut-o si eu pana am echilibrat rotile... Ciudat e ca trage stanga ca daca tragea putin dreapta putea fii de la drum fiindca soselele in mod normal trebuie sa fie putin inclinate de la centru spre exterior..... Poti incerca sa schimbi rotile intr ele ca poate o fi de la cauciuc ceva....

am incercat si treaba cu schimbatul rotilor intre ele...cu toate ca rotile sunt echilibrate si toate cele 4 cauciucuri sunt noi...fara succes..iti multumesc oricum pentru reply...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am si eu o problema asemanatoare cu masina, si anume am joc in volan cand misc de el scurt stanga dreapra, dar si batai cand trec peste gropi (strazi pavate). Am consultat doi mecanici care spun ca ar fi din caseta de directie (in rest nu au identificat nici un joc). Credeti ca se poate regla ceva la caseta? Daca cunoaste cineva mai bine problema rog ajutor. Mentionez ca masina are doar 87000 km reali si caseta de directie nu curge. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godoroja & daniog...vedeti ca pe undeva e o bucsa de la caseta de directie. Un prieten a avut o problema asemanatoare la caseta de directie...cand misca brusc de volan pe loc se auzea "poc poc" , a mers la un service si a strans nu stiu ce bucsa dupa care ii mergea volanul fffff. greu dar nu mai facea "poc poc" si a fost iara la service unde baiata de acolo a mai slabit acea bucsa. Acum volanul merge super ok si nu mai face nici un zgomot la miscarea brusca. Nu stiu exact unde e bucsa aia dar cred ca 50% e de la acea bucsa.

Salut. As fi si eu interesat de acea bucsa deoarece am si eu un joc in volan la miscari bruste si scurte stanga dreapta. Daca stiti detali despre reglaj va rog postati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut!

Am masina luata din Germania si lichidul servodirectiei e de culoare rosie.... am inteles ca nu e bine... ce se poate intampla... am inteles ca trebuie verde... dar cel verde nu trebuie amestecat cu cel existent. Cum fac sa il scot pe cel rosu cat mai bine.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu poate fi rosu sau verde , deci daca ai rosu completezi cu rosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In cazul in care se doreste schimbarea intregii cantitati de lichid servo cum se procedeaza?

Pe unde se goleste vasul si mai ales cum se goleste complet caseta de directie de lichid fiindca banuiesc ca normal ar fi sa nu se amestece lichid vechi cu cel nou?!

Va rog frumos daca se poate o explicatie pas cu pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, tocmai am achizitionat un golf 4 2003 TDI motor AXR caruia (zice proprietaru anterior) i s-ar fi schimbat cureaua de accesorii si bratul intinzator (mi le-a dat pe cele vechi). Masina a fost adusa de el din germania nefiind rulata in romania decat o luna(pe numerele nemtesti).

Problema mea se pare ca este de aceeasi natura ca a altora din acest thread.

Cand dau in marsarier cu volanul maxim dreapta (si stanga dar se aude mai putin) si debraiez se aude un pocnet metalic de parca ar lovi ceva in partea din fata a masinii.

Zgomotul se aude doar in marsarier cu volanul maxim dreapta sau stanga. Alt lucru pe care l-am observat este ca la relanti bratul intinzator de la cureaua de accesorii vibreaza (osciland din deschis inchis) destul de mult (zic eu) si nu stiu daca este normal.

Plus de asta cand pun contactul nu am bec aprins deloc de check engine (in bord nu figureaza) si nici EPC. Se aprind restul si se sting. Nu stiu cum este la TDI eu avand doar benzinare pana acum.

Later edit: Se pare ca face si pe loc si dand cu putin WD40 acolo la bratul oscilant a inceput sa faca si mai tare si face si cand pornesc clima si daca iau de volan maxim stanga si accelerez brusc dar foarte putin(pana in 1 si ceva de ture). Cred ca e buba comuna la motorul asta AXR dar nu stiu la ce sume sa ma astept.

Cine ma poate lamuri ?

Multumesc.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu o intrebare...un service bun in bucuresti pentru golfuletele astea ale noastre imi poate spune cineva.....oricum stau pe alt topic dar ma dus la exasperare...cine stie de ce cand iau total dreapta...stanga ....moare motoru???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In legatura cu postul meu de mai sus... problema a fost identificata (rulmentul unisens de pe capul altenatorului) a.k.a. fulia alternatorului ... 170 ron la volksparts .

Iar becul check engine nu exista (pe instruments test nu apare)

Spor.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna am si eu o problema de ceva timp, imi trepideaza volanu de la 140km/h dar se opreste cand acelerez si nu imi sta drept volanul si trage putin dreapta . Am schimbat rotula dreapta care avea joc deci joc nu mai are chiar si discuri si palcute noi am pus si cauciucuri vara (Regal Confort Sport).

Geometria a fost facuta de 2 ori in diferite servicuri si nu stiu tot asa este doar ca sa mai intdreptat volanu putin( nu mai ii asa tare spre dreapta)

Ce sa ii mai fac ? Care ar fi problema?

merci

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Va salut,

 

Ma ajutati cu o foaie de geometrie de la Bora variant, eventual scanata ? (Valori inainte de aliniament, valori standard pentru model, valori dupa aliniament?)

Am modelul din semnatura - Bora Variant 1,9 TDI an 2000 Motor AJM.

 

Merci

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Vă salut !

Am o Bora 1.9 TDI și am luat anvelope noi.

Cu ocazia asta m-am programat la service pentru a recalibra geometria roților deoarece, la cele vechi am remarcat o uzură neuniformă, mai exact anvelopele de pe față au început să se uzeze întâi pe exteriorul lor, deci ceva e dereglat .

Acuma, întrebarea mea este ce anume să cer eu mecanicilor vizavi de setări , ca să nu pățesc la fel si cu astea și să fiu nevoit să le schimb prea devreme ?

Probabil contează mult felul cum o utilizez, așa că precizez că în majoritatea timpului, cam 90-95% , folosesc mașina doar în oraș.

Mulțumesc anticipat pentru orice lămurire în problema asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic
  • 6 years later...

Salut! Sunt nou pe forum si am zis sa aud si parerea unor oameni mai experimentati. Am un Golf 4 2006, motor ASZ.

As avea o problema la directie. Acum 4-5 luni a inceput sa se blocheze volanul uneori. La modul ca atunci cand intram intr un sens giratoriu, invarteam volanul spre stanga, ieseam din sensul giratoriu, indreptam volanul si cand sa dau in dreapta, mi se bloca volanul si se auzea un "poc". Asta se intampla doar cand eram in oras si intram in multe sensuri giratorii. Apoi, dupa ceva timp a inceput sa se blocheze pe la jumatate cand dadeam de volan mai tare, apoi a inceput de la multe curbe sa se blocheze si cand dadeam in dreapta. Intre timp a inceput si servodirectia sa se auda mult mai tare decat trebuia sa se auda, specific ca avea uleiul la nivel. Am facut recent un drum de cluj si can am ajuns acasa am sesizat ca servodirectia se aude si cand nu misc volanul, cand sta pe loc. Am verificat si in mers sa vad daca exista joc in caseta, ce i drept, se simte un mic joc in caseta cand merg drept, daca misc volanul foarte putin si repede, se simte ca masina nu are nici o reactie. Cand stau pe loc si fac acelasi test, adica sa misc volanul pe loc foarte putin si repede, se aude si se simte in podea o mica bataie.

Am fost acum o luna sa schimb un pivot si mi a aratat mecanicul ca protectia cilindrului era sarita de acolo si se vedeau urme de uzura pe cilindru.

Am de gand luni sa ma duc sa fac o verificare si sa ma pun sa caut o caseta de directie. Dar vreau sa aud si explicatiile voastre, daca este de vina caseta. Si vreau sa stiu daca ar trebui sa schimb si pompa sau poate este doar o supapa ceva. Ma gandesc ca uleiul de servo nu a fost schimbat sau poate a fost pus altfel de ulei sau completat cu unul diferit si sa imi fi afectat sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!