Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

kestia e ca zgomotul vine din fata motorului nu din spate unde e cutia .

sunt bulversat ... nicimecanicu nu a stiut sa de un verdict ..calr a zis doar 90% capu de planetara ..

poate sa mearga cutia oki si sa fac zgomote ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

azi am facut un mic test .. pe un drum liber am mers inapoi pana ce am prins ceva viteza .. bineinteles tacanitul era intes .. in timp ce

masina rula cu spatele am scos-o din viteza (din mars-arrier) si surpriza .. tacanitul a disparut .. deci ..clar e ceva de la cutie :somnmare:

DAR CE ?!

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am cautat pe forum si nu am gasit ceva sa ma ajute. Problema este urmatoarea: la viteze mici(treptele 1 , 2) volanul are tendinta de a se deplasa spre stanga in mod "sacadat" si asta mai ales pe drumuri gen piatra cubica; pe asfalt nu e asa pronuntata tendinta.Tot la viteze mici daca trag usor de volan stanga acesta nu revine la pozitia normala de mers, daca trag dreapta revine de la sine.Am fost la 2 service-uri in Cluj , RM Auto si la Serban. Nu au gasit ceva probleme la directie(geometrie, bucse OK).Daca are cineva ceva propuneri, accept cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog daca e cineva care a mai avut astfel de problema sa ma ajute cu un sfat....Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Urmatoarea problema ma deranjeaza la masina din semnatura si nu stiu daca e normal ceea ce se intampla: in momentul in care vreau sa parchez si apas pedala de frana volanul merge fff greu in viraje; asta se intampla numai la viteze mici si numai dupa ce apas pedala de frana---dupa ce ridic piciorul de pe frana volanul functioneaza normal.

Multumesc, Dan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se aprinde nimic la bord ? Esp-ul ? ABS-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.si nici nu a dat vreo eroare cu Vag-Com-ul

Modificat de daniog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa vezi daca ai ceva la directie, opresti motorul dar lasi cheia in contact pentru a putea roti volanul. Incepi sa-l rotest brusc stanga dreapta si vezi daca auzi ceva. La mine se aude un zgomot ciudat dar numai cand dau brusc stanga - dreapta. Caseta de directie va fi inlocuita saptamana asta sau viitoare. In rest n-as sti sa-ti zic, dar in principal cauta zgomote d-astea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. :rolleyes: Pentru ca nici macar nu am putut clinti volanul.

Experimentul l-am efectuat in felul urmator: pornit dupa care am bagat in "R" am mers un metru doi, am oprit motorul, am pus contacul si nimic. Deci: cu contactul pus si motorul oprit nu pot sa misc volanul. --contactul a fost pus in "P".

Modificat de daniog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

godoroja & daniog...vedeti ca pe undeva e o bucsa de la caseta de directie. Un prieten a avut o problema asemanatoare la caseta de directie...cand misca brusc de volan pe loc se auzea "poc poc" , a mers la un service si a strans nu stiu ce bucsa dupa care ii mergea volanul fffff. greu dar nu mai facea "poc poc" si a fost iara la service unde baiata de acolo a mai slabit acea bucsa. Acum volanul merge super ok si nu mai face nici un zgomot la miscarea brusca. Nu stiu exact unde e bucsa aia dar cred ca 50% e de la acea bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Si la mine se aude acelasi poc poc in momentatul in care misc stanga-dreapta cu motorul oprit. Cu toate ca volanul merge super ok (cand motorul este pornit), tin sa specific am 195/65/15.

Verifica daca mai ai lichid in borcanul de servo daca zici ca merge greu volanul la viteza mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am scris demult timp deoarece nu am rezolvat decat acum problema, dupa ce m-am plimbat pe la tot felul de service-uri inclusiv PoRo si care doar mi-au cerut bani.

Nici eu nu am rezolvat problema inca, dar ma bucur sa vad ca seamana cu a ta, Tini, pentru ca, la un schimb de ulei, am intrebat mecanicul de ce oare vibreaza excesiv intinzatorul de curea exterioara. A cautat ceva pe acolo, pe la alternator, si mi-a spus acelasi lucru: fulia cu "sens unic" e dusa. Initial nu am facut legatura cu zgomotul din viraj (la mine se manifesta in viraj dreapta, pe stanga inca nu-l percep), dar dupa ce am vazut postul tau, cred ca e aceasi problema. Si cred ca trebuie sa ma misc repede, pana nu stric pompa.

Si am si acelasi motor, AXR!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Mi-am adus masina din olanda si abia acasa am auzit zgomotul cu pricina.

Intrucat am un amic mecanicist (ce-i drept se ocupa mai mult de GI si GII), ma cam baga in sperieti ca ar fi pompa servo (1800 ron cu aia veche la schimb). M-am dus pa PoRO si am stat de vb cu un tip de acolo (l-am rugat sa faca o verificare generala) si mi-a zis ca e de la fulia alternatorului. Am schimbat si totul a incetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu de problema cu bucsa aia, au strans-o si la mine dar degeaba. Pocneste si iar pocneste si din ce in ce mai tare. Miercuri am facut programare si schimb caseta cu totu`. Am luat-o cu 1.250 Ron de la Volksman si are si capetele de bara + 1l lichid pt servo. E reconditionata in Spania si oricum la service tot reconditionata iti pune dar la ~2.000 RON.

Golf 4 si octi 1 au aceeasi caseta. De asta m-am bagat in seama in aria Golf 4.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul la lichid si e ok. Cand o sa am mai mult timp o sa merg la mecanic...

Modificat de daniog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sunt probleme cu lichidul servo nu face poc-poc. Eu am avut (sper) problema cu rezervorul de lichid servo - si in momentul in care miscam volanul simteam o vibratie in volan si se si putea aude vibratia la motor - dupa ce completam lichidul servo nu se mai auzea/simtea nimic. am fost la service cu inima cat un purice sa nu fie de la caseta de directie - si nu era de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare as avea o intrebare ce mi s-a intamplat la Golf 4. Cand intorc de volan se aude un zgomot foarte urat de ce, si se invarte volanul destul de greu. Daca poate sa imi zica si mie cineva care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si as avea o intrebare ce mi s-a intamplat la Golf 4. Cand intorc de volan se aude un zgomot foarte urat de ce. Daca poate sa imi zica si mie cineva care este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe forum si nu am gasit ceva sa ma ajute. Problema este urmatoarea: la viteze mici(treptele 1 , 2) volanul are tendinta de a se deplasa spre stanga in mod "sacadat" si asta mai ales pe drumuri gen piatra cubica; pe asfalt nu e asa pronuntata tendinta.Tot la viteze mici daca trag usor de volan stanga acesta nu revine la pozitia normala de mers, daca trag dreapta revine de la sine.Am fost la 2 service-uri in Cluj , RM Auto si la Serban. Nu au gasit ceva probleme la directie(geometrie, bucse OK).Daca are cineva ceva propuneri, accept cu placere.

Problema asta am avut-o si eu pana am echilibrat rotile... Ciudat e ca trage stanga ca daca tragea putin dreapta putea fii de la drum fiindca soselele in mod normal trebuie sa fie putin inclinate de la centru spre exterior..... Poti incerca sa schimbi rotile intr ele ca poate o fi de la cauciuc ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Si la mine se auzea un zgomot foarte urat la miscarea volanului pe loc mai ales la capat de cursa.Daca acceleram (tot pe loc) si miscam volanul disparea (sau daca eram in mers). zgomotul era oarecum metalic si foarte vibrant. La mine s-a dovedit a fi fulia alternatorului (care are sistemul ala de pe rulment ; problema a mai fost discutata pe forum). Schimbat la PoRO, 250 ron fulia+ manopera = 330 ron.

P.S. - nivelul lichidului era norma, am tot motor AXR cum banuiesc ca are si autorul topicului....poate e un pattern aici ??

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine parca merge mai greu insa compar cu un opel vectra an 1997 .Uleiul insa e in stare buna adica e la nivel si are culoarea verde asa cum am inteles ca tre' sa arate :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!