Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

Doua cuvinte: roti dezechilibrate ( in prima instanta). Apoi : jante strambe , etc.

P.S.: Surubul cat de tare l-ai strans. Se mai vireaza singurel volanul la o intoarcere sa spunem de pe un sens de mers pe celalalt.

De preferat surubul se regleaza cu caseta pe 'masa' si cu un ceas comparator ce verifica jocul cremalierei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

1.Aceste vibratii le simt mai bine la viteze de 20-30 km/h.

2.Rotile sunt echilibrate.

3.Surubul de la cremaliera a fost strans de catre un mecanic, nu de mine, si la viraje volanul revine la loc.

4. Jantele nu cred sa fie. Poate sa fie de la cauciucuri (resapate)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da !!! Cauciucurile pot sa nu aiba aceeasi greutate.

Insa nu cred nici 0,5% ca rotile fata sunt echilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile au fost echilibrate acu 5000-7000 km nu mai stiu exact.

Vrei sa spui ca chiar si la 20 km/ora, din cauza cauciucurilor poti sa simti vibratii in volan de la mici denivelari (asa numitele plombe) de pe asfalt?

Modificat de corneea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la o intalnire VWforum in Cluj si roaga un membru sa faca un "test drive" cu masina ta.

Eu cred ca n-are nimic masina.

PE drum 'ca in palma' cum se comporta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intalniri pe la Cluj cu membrii Vwforum nu prea sunt.

Pe drum ca in palma se comporta bine masina. Nu se simte nimic. Nu stiu ce sa zic!? Vibratiile pe care le simt nu sunt normale oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un meserias adevarat la o vulcanizare. Ce zici tu, poate fi din cauciucuri (nu e obligatoriu ambele). Daca sunt mai vechi si au probleme la insertie ... asta e. Aparent pot fi impecabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vulcanizare, fa asa :

1 - baga 6 atm in cauciuc si apoi da drumul la aer

2 - baga normal si apoi fa echilibare

Nu costa mult si poti avea o surpriza mare. Totul se rezolva. Dar, e o surpriza "otravita" ! Asta inseamna ca iti trebuie alte cauciucuri, ca astea sunt gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea am schimbat tot ce avea joc (bucse bara stabilizatoare, bucse brat si bieletele de directie).

Totusi aud un pocnet cand misc volanul scurt (stanga-dreapta) cu motorul oprit.

Am ridicat fiecare roata separat si am verificat jocul dar nu suna nimic si nu are nici un joc.

In momentul cand le ridic pe amandoua simultan si misc de oricare roata se aude acelasi pocnet ca si cel cand misc volanul stanga-dreapta. Pe gropi nu se aude tot timpul pocnetul.

Ce poate sa fie? Caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost un pic mai atent si am observat ca si pe drum ca in palma tot se simt, dar foarte putin, vibratii. Tind sa cred ca la mine este dusa bucsa din caseta din partea dreapta. Spun asta deoarece am trecut peste aceleasi denivelari si cu aceeasi viteza peste cateva denivelari, odata cu roata dreapta fata dupa care cu roata stanga fata. Diferenta este destul de mare. Asa ca asta e! Si nu e de mirare dat fiind faptul ca masina este de 3 ani in tara.

Daca ar putea sa-mi spuna cineva care s-a mai confruntat cu aceasta problema care ar fi variantele de rezolvare.

P.S. Cand dau cu spatele si pun frana mai brusca se aude si la mine un poc pe dreapta. Asta o aud din masina.

Modificat de corneea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se simt aceste vibratii? ai impresia ca toata coloana de directie se misca pe verticala daca tragi de volan in sus in-n jos, chiar daca esti stationat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volanul este miscat stanga-dreapta foarte usor de aceste vibratii. La acele denivelarile foarte mici provocate de o masina de mare tonaj care a iesit de pe un drum cu pamant dar care sunt frecvente pe o portiune de 100-150 m se simt foarte tare vibratiile. Repet, sunt vibratii in volan, nu e acelasi lucru cu un disc de frana ovalizat unde volanul joaca in stanga si dreapta vreo 3-5 grade. Plus de asta "ma trage" ca sa zic asa stanga sau dreapta. De aceea incerc sa conduc cu viteza cat mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebi aceiasi problema o am si eu si este de la caseta de directie .

@corneea schimba rotile fata cu cele din spate si vezi daca mai face, si la mine facea si am schimbat rotile si vibratia s-a transferat in spate :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa schimb cauciucurile de pe fata cu cele de pe spate dar e prea mare vibratia ca sa fie de la cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de roti, eu am o janta usor stramba (225/45/17) si aveam o vibratie fantastica exact intre 20kmh si 30kmh .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie la o groapa mai serioasa, sau ceva de genul asta, imi trage directia tare in toate partile, nu cred ca e de la cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica in toate partile? Ori dreapta ori stanga ?

Si DA de la un soc mare se poate modifica geometria directiei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi da trage ori dreapar ori stanga, dar nu e normal, vorbeam de acele gropi existente pe portiuni de drum rau care nu le poti evita (eviti una dai in alta) la viteze de 3-5 km/h. E BUCSA DIN CASETA! la mine cel putin, si apoi o sa ma uit la cauciucuri. Nu prea am timp. Am gasit pe cineva care are strung si face bucse din teflon. O sa incerc varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

Azi a venit Mos Nicolae si la mine :(

Dimineata la rece cand scoteam masina din parcare abia am reusit sa misc volanul, servodirectia - adio !, eram f grabit sa ajung la servici si prudent cu mare greutate am reusit sa ajung.

Ridicat capota verificat nivel lichid servodirectie - gol.

Dupa ~30 min m-am dus iar la masina si ghinion - pete de lichid pe asfalt in dreptul burdufurilor de la bieletele de directie + toata partea fata a scutului de protectie.

La prima strigare un mecanic mi-a zis ca s-au dus semeringurile de la caseta de directie. Dar mie cantitatea de lichid care formau petele o estimez la aproxim. 500ml si imi e sa nu fie ceva mai grav decat semeringurile.

Ce ramane de facut? Costurile unei casete noi, chiar si reconditionate sunt f mari. Exista kit-uri de reparatie sau stiti pe cineva care a mai rezolvat asemenea problema.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kituri de reparatie exista, insa problema majora a casetelor de Golf 4 este cremaliera foarte ruginita. Degeaba pui un simering nou pe o cremaliera ruginita, se va strica in scurt timp. Sfatul meu este sa desfaci burdufele casetei: daca gasesti rugina inauntru, doar kitul de reparatie nu te ajuta, iti va trebui si o cremaliera noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa-ti faci o idee, uite ce inseamna o cremaliera ruginita din cauza unor burdufe sparte sau rau puse atunci cand s-au schimbat bieletele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ corneea

Stii vreun meserias la cutii de directie prin Cluj?

As incerca sa o remediez sa nu apara complicatii mai mari pe la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu pe cineva din Dej (un strungar) care mai rectifica ceva pe la elel daca se poate. si face bucsa de pe dreapta, daca e dusa.

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

am o bora 1,6 16v azd

si am o problema la mersul inapoi

bag in mars-arier ,intra bine in viteza doar ca incepe sa se auda un tzacanit undeva in fata ,

pe cum accelerez se intensifica zgomotul ,

am ridicat masina pe un elevator si m-am uitat sub ea .. am un pic de joc la capul de la planetara de pe partea dreapta

capul dinspre cutie acela sa fie problema !?

in mers normal si in viraje nu se aude absolut nimic ..

poate sa fie de al cutie ? ... cutia nu imi da nici o simptoma ..

singurul lucru e acel joc .. sa fie capul de planetara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca in viraje nu se aude nimic eu nu cred sa fie capul de planetara, mai degraba ceva din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!