Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

masina a fost tamponata usor si am avut modificata putin ( a fost putin deformata ) "sania" pe care vin trapezele . Am tras-o la loc aproape de normal si cu toate acestea bieleta din partea stanga in situatia data este mai lunga cu 3-4 mm. Este posibila corectarea ei din caseta de directie prin modificarea celeilalte bielete, nu are vreo influenta negativa aceasta modificare asupra casetei de directie? la o directie mecanica as garanta ca nu este nici o problema, dar neavind experienta in servo directii pun intrebarea pentru cei care au oaresce experienta.

Va multumesc!

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

[salut. sunt nou aici. imi psune si mie cineva unde se gaseste acest PoRo? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul in pipera dupa calea ferata si al doilea in militari pe la metro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms. o sa cercetez. am o problema, cand misc volanul se aude un zgomot, zice lumea ca ar fi de la nivelul scazut al uleiului de la servo. abia mi-am luat golf asa k abia cercetez :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai verifica nivelul uleiului de la servo si vezi cum e ...

Modificat de florinA3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unul in pipera dupa calea ferata si al doilea in militari pe la metro..

Bine ai venit pe forum.

In primul rand ai putea consulta lista cu Delaeri si Serviceuri pentru a vedea care service este ok si care nu. De asemenea, PoRo este cel mai scump service dupa parerea mea.

Pentru a completa nivelul la servodirectie poti sa faci operatiunea singurel in fata blocului. Pentru asta iti trebuie 1 litru ulei ORIGINAL VW (de la PoRo), aprox 70 RON dupa care localizezi recipientul pentru servo (in partea stanga, langa vasul cu spalatoarea de parbriz, este un vas negru, cu capac verde). Pui o surubelnita de-a latul si desfaci capacul. In interiorul capacului ai o joja pt a verifica daca nivelul e ok sau nu.

Daca zgomotul nu dispare dupa asta va trebui sa mergi in service ca s-ar putea sa fie alta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ii spuneti sa nu caute PoRO..ci Porsche Romania. :rolleyes:

ca daca intreaba de PoRo..poate nu il gaseste. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu uruitul la viraje;nivelul la lichid este bun, pompa buna, ce se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am aceiasi problema... nu se manifesta tot timpul.

verificat lichid servo: intre limite.

acest lichid trebuie schimbat?

exista pericole imediate care ar putea sa apara?

(ma gandesc daca pompa servo e la batranete si se defecteaza complet... ce se intampla?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceias problema. Acuma o sa duc masina sa ii fac distributia si poate i se da de cap si la zgomotul acesta care apare cand virez. Daca a avut cineva problema si a rezolvato asteptam raspunsul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceiasi problema: zgomotul cand e virata maxim. Daca o tin virata intermediar, zgomotul e f mic, abia perceptibil. De asemenea dispare odata cu cresterea vitezei. Ce pot sa va spun in plus aste ca am observat si o vibratie a intinzatorului curelei de antrenare. O fi vreo legatura? In curand am sa schimb curelele si poate am noutati. Apropo de service-uri, ce parere aveti de Scorpion. In curand o sa deschida si in Galati, de unde sunt eu, prin septembrie se pare. Cred c-am sa astept pana atunci pentru curele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati bucsele de la amortizorul cu rola pe le, cel care intinde cureaua alternatorului, compresorului, pompei de servo, si daca acele bucse sunt uzate NU CUMPARATI INTINZATOR NOU(costa undeva la 4 mil) luati piesa si va duceti frumos la un strungar care sa va poate face acele bucse SPOR LA TREABA :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie la caseta de directie! Daca trebuie completat des cu lichid sevo e un motiv de ingrijorare. La fel si la burdufele de la caseta. Tot asa auzeam si eu un zgomot cand miscam volanul (devenea din ce in ce mai puternic, sau asa mi se parea mie). Dupa un timp mi am dat seama ca scade nivelul lichidului servo... Bun cumpar, completez si in doua saptamani surpriza: balta de lichid (servo) sub masina. A cedat caseta. :) Cauzele exacte nu le stiu nici azi... Teoriile mecanicilor care au vazut masina: 1) la capatul la care a cedat (pe unde a curs lichidul tot) era ruginita putin deci burduful nu a etansat bine si a intrat mizerie, apa, etc. si in timp a provocat uzura 2) lovitura puternica partea stanga ( a se intelege capcane, gropi, cratere) - mai putin plauzibil. 3) E veche bate spre 200.000 km ???

Final: optat pentru caseta de directie reconditionata de la VW (din ce am inteles schimba totul in ele, ramane numai carcasa) la care se preda caseta defecta Pret: 1900 RON din care primesti 700 RON pentru caseta defecta.

P.S: In caz de "dezastru" nu umblati fara lichid servo posibilitate mare de a omori si pompa. Eu m am dus asa pana la service da nu prea puteam sa misc volanul... parca conduceam un camion. Modalitate de facut muschi si nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Aceeasi problema o am si eu cu zgomotul acela.Am consultat catva mecanici si se pare ca sursa acelui zgomot este volant de la alternator,de fapt este un fel de rulment care merge intr-o singura directie.Am fost la un magazin de piese si mi-au zis ca este 2.6 mil sau 3.5 mil in functie de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu problema legata de volan care nu sta drept (inclinat vreo 5-10grade spre stanga).mai e o piesa cu probleme (bersou- jugul ce tine basculele) care e lovit si strambat un pic in partea din stanga (probabil groapa sau bolovan la proprietarul anterior).Intrebare: se poate regla directia, se poate modifica din bielete, se poate indrepta jugul? ca nu as vrea sa scimb jugul, care e scump si presupune multa manopera.....Orice sfat e binevenit!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca pe loc, daca rotile sunt drepte, volanul e un pic stanga.Iar anvelopele sunt noi, toate, rotile au fost schimbate intre ele, iar, uzura pe vechile cauciucuri a fost foarte uniforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am trecut pe Oituz si pe Magura alaltaieri, si am remarcat ceva suspect ... rezistenta a vlonaului pret de o fractiune de secunda la schimbarea de directie, mai ales la "amplitudine" mai mare, pe serpentine succesive. initial am crezut ca am pierdut presiune pe rotile din fata, dar m-am inselat. Am fost la un service in Tg Secuiesc, dar nu a gasit nimic. Analizand mai atent, am senzatia ca e ca si cum ar fi un mecanism cu roti dintate, si un dinte ar fi partial rupt ... ca si cum agata si trece peste el.

Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... rezistenta a vlonaului pret de o fractiune de secunda la schimbarea de directie, mai ales la "amplitudine" mai mare, pe serpentine succesive.

Ceva sugestii?

Vezi intinzatorul de la cureaua de servodirectie. S-ar putea ca pompa de servo sa nu fie antrenata liniar,

de unde senzatia de rezistenta.

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua Domnilor !

Sunt incepator in forumuri si in ale tehnicii deci ma scuz inca de la inceput pentru greselile viitoare...

Am un golf 4 variant , din 2001 . Are 98000km , are reviziile facute la reprezentanta si a fost bine intretinut.

Masina a stat in garaj aproape 1 an fara sa fie folosita.

Am "reactivat-o" si am facut aproape 2000km cu ea si acum ajungem la problema:

Cind rotesc volanul , chiar si pe loc, se aud batai de pe undeva pe sub masina , parca in partea dreapta , sub locul dreapta fata. Am citit topicul despre caseta de directie dar nu am gasit nimic similar . :P

Am numarat intre 4-6 batai de la pozitia 0 a volanului pina la bracaj maxim ( dr sau st) .

Se poate sa fie cremaliera de la caseta ?

Va multumesc anticipat pentru orice raspuns care m-ar lumina cit de cit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul nu vine neaparat din caseta, cel mai bine ai verifica pe o groapa cu rotile pe pamant si motorul pornit, nu pe elevator cu rotile in aer.

Daca totusi e din caseta, cauza ar putea fi uzura dintilor pinion-cremaliera in centru si ar trebui sa auzi doar o singura bataie din pozitia ''0'' pana la maxim st-dr, atunci cand dintii stricati ai pinionului trec din nou peste cremaliera. Volanul face doar o tura si jumatate din centru pana la bracaj maxim si de-asta am spus ca nu cred ca-i din cremaliera casetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am scris demult timp deoarece nu am rezolvat decat acum problema, dupa ce m-am plimbat pe la tot felul de service-uri inclusiv PoRo si care doar mi-au cerut bani.

Pe scurt huruitul din directie se transmitea de la vibratia curelei si a intinzatorului pe care de altfel la si uzat, aceasta fiind provocata de rulmentul cu sens unic de la pinionul alternatorului, un fel de "fray" dupa cum am si vazut o sugestie a unui coleg. Remediul a venit de la un tip care se ocupa in particular de tot felul de masini si care a mai intalnit astfel de defecte. M-au dezamagit f. tare cei de la PoRo care au zis ca l-au verificat rulmentul si ca e bun dandu-mi masina in aceeasi stare, montand un intinzator si o curea noua, pe care binenteles ca s-au stricat in cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 3 ani, aveam un Tico. Sistemul de suspensie fata era asemanator (chiar identic, dar la o alta scara). Ideea e ca, avand joc in bucsele de cauciuc existente in partea sup a amortizorului, (unele rotunde ca niste gogosi), le-am schimbat, si din eroare, s-au uns pe exterior cu vaselina. Evident ca jocul a disparut, dar, a aparut un sunet identic cu cel descris de tine. Parerea mea e sa verifici aceste bucse, si la inlocuire, (acum am VW golf IV, si le-am inlocui cu grija), sa le pui exact asa cum vin in cutie.

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Am si eu o problema la caseta de directie. Am schimbat tot ce avea joc si uzura si se pare ca mi-a ramas un pic de joc la caseta de directie. Din cate am inteles din discutiile voastre se poate regla (strange surubul)jocul acela si probabil va disparea, pe stanga, dar daca e uzata bucsa de pe dreapta (ar fi normal pentru ca e partea cea mai afectata pe drumurile din Romania), cam ce solutie ar fi? Stiu pe cineva care face bucse din teflon, la strung! Ar fi indicata aceasta solutie?(Cica bucsa noua strange prea tare si forteaza pompa de servo care pana la urma pica). Se gaseste kit de reparatie? O caseta reconditionata e cam mult 13-15 milioane! Care ar fi solutia optima?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Problema este in felul urmator:

Simt in volan orice groapa, orice denivelare, indiferent cat de mare este. Intensitatea vibratiilor este in functie de marimea gropii sau marimea denivelarii. Mentionez ca nu am nici un joc la elementele de directie. Surubul de reglare de la cremaliera l-am strans un pic deoarece juca.

Sa se fi uzat zimtii de pe cremaliera sau de pe tija?

Sunt eu mai sensibil la mana?(de simt toate vibratiile)

Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!