Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

chiar daca problema s-a rezolvat....am patit si io ceva in genul asta... tragea dreapta la orice viteza.S-a rezolvat prin schimbarea unei roti care era mai grea cu vreo 700 g. (am pus rezerva :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

Salut

In primul rand doresc sa remarc faptul ca acest forum e super ok si foarte util. Am inceput sa cistesc parerile voastre de vreo cateva zile si deja mi s-au clarificat multe chestii, evitand astfel mersul la service de pomana. Legat de topic, pot spune ca si eu am avut cam aceeasi problema cu directia, numai ca mie imi tragea stanga si simteam si vibratii in volan(aiurea rau de tot senzatia).

Motivul era roata pe fata dreapta deformata, si janta si cauciucu'. Am rezolvat-o la un service pe Fundeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu directia

imi uzeaza rotile (ambele)pe exterior, nu trage in nici o parte dar volanul lasat liber se roteste(vibreaza) in stg si in dr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am observat o diferenta intre doua Golf 4 TDI 74kW, modele 2003 (fabricate in toamna 2002), in ceea ce priveste servodirectia. De ce la unul merge mai usor si la celalalt mai greu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat o diferenta la servodirectie la masina mea. Adica la Golful meu (model 03.2001) merge sensibil mai greu servodirectia si NU este pentru ca am cauciucuri mai mari, cum ar putea spune unii. Cei din service mi-au spus ca este de la pompa de servodirectie, care ar trebui schimbata daca ma deranjeaza. Ulei in servodirectie este suficient. Totusi am luat un litru de ulei sa il schimb sa vad daca se imbunatateste in vreun fel directia. Daca nu, trebuie schimbata pompa care la PoRo costa aprox 12 mil, iar cu pompa veche la schimb aprox 7 mil. Nasol moment :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

da.. daca schimbi uleiul posteaza rezultatul aici. eu auzisem ca trebuie schimbat si acesta la o anumita perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul la servodirectie. Rezultatul: nici o diferenta la invartirea volanului. L-am intrebat pe mecanic si mi-a confirmat ca este bine sa fie schimbat la un interval de timp, si mi-a mai spus ca nu o sa simt vreo usurare in invartirea volanului. Aceasta greutate in invartire este numai din pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta greutate in invartire este numai din pompa de servo.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu este o regula, pierderi interne de presiune pot exista nu numai in pompa, ci si in caseta.

Verificarea pompei se poate face fara a o demonta de pe masina prin intercalarea pe circuitul de presiune de la pompa la caseta a unui aparat foarte simplu care masoara presiunea maxima asigurata de pompa (trebuie sa fie cca 80 bar). Daca presiunea asta este asigurata, inseamna ca pierderile interne sunt in caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. daca schimbi uleiul posteaza rezultatul aici. eu auzisem ca trebuie schimbat si acesta la o anumita perioada.

<{POST_SNAPBACK}>

cat te-a costat uleiul si de care ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat uleiul si de care ai pus?

<{POST_SNAPBACK}>

Uleiul a costat cam 75 RON de la PoRo, original, iar manopera nu stiu ca mecanicul mi-a facut si alte interventii iar asta a fost inclusa in pret. Oricum, in 10 minute se rezolva. Ai putea sa faci si tu acasa asta.

Recomandarea mea este sa cumperi neaparat ulei original de la PoRo, pt ca este singurul recomandat de ei si de multi de pe forum. Contine niste susbtante care nu ataca garniturile de la pompa si caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandarea mea este sa cumperi neaparat ulei original de la PoRo, pt ca este singurul recomandat de ei si de multi de pe forum. Contine niste susbtante care nu ataca garniturile de la pompa si caseta.

<{POST_SNAPBACK}>

Parerea mea: exact pe dos, eu am vazut ce face uleiul original, recomandat probabil numai din considerente comerciale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am Bora 2001. Tot ce ii la directie ii schimbat, pe fata tot inclusiv acele buclucase bucse bara stab. cu tot cu bride, amortizoarele am pus monroe pe gaz si am schimbat si bucsa aia de sus, pe spate am schimbat amortizoarele dar nu si bucsele de sus. Nu cred ca ii asta.

Cand trec pe drum accidentat, la viteza mica, 10-20 km/h se aude o bataie, care se repeta de mai multe ori pe sec., nu tare, dar enervanta. LA service (quark motors, si inca unul) au zis ca totu le ok la directie.

Stie careva ce altceva ar mai putea fii sa stiu sa zic la mecanic la ce sa se uite, ca se pare ca sunt panarame mecanicii astia.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de la bascule le-ai schimbat? Eu aveam joc mare la ele si cand treceam incet peste denivelari se auzea un zgomot deranjant, chiar imi era rusine cand eram cu persoane straine in masina :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt alea basculele. De astea nu stiam....unde sunt amplasate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt alea basculele. De astea nu stiam....unde sunt amplasate?

Bascule sau brate fata, ca in desen.

Au doua bucse.

Presupun ca pivoti si capete de bara ai schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reactivez topicul asta ca am o problema similara.

pana in urma cu vreo 2000 km totul a fost ok la masina, 10k km fara probleme.

la un moment dat am mers la un mecanic recomandat de cineva care mi-a zis ca masina e ok, totusi, mi-a schimbat lichidul de servodirectie ca are un mic zgomot la viraj pe loc. nu stiu daca are vreo legatura cu asta dar dupa aia la scurt timp directia mea a inceput sa aiba un comportament ciudat. concret, am senzatia ca fuge, mai ales la denivelari, parca simt si gropile in volan cateodata. cand trec pe langa un tir care vine din sens opus curentii de aer ma obliga sa rectific mult traiectoria, functie de viteza.

dupa cateva sute de km a inceput sa huruie rulmentul stanga fata. l-am schimbat. odata cu asta am schimbat si distributia ca aveam 137k km. rezultat: directia la fel de proasta iar motorul imi da limp-mode cand trag putin de masina, in special in treapta 5. toate astea in conditiile in care masina adusa de mine din .de a mers 10k km fara cea mai mica problema.

am facut 2 constatari in service-uri diferite si mi-au spus ca am un amortizor scurs pe fata si ca cele pe spate sunt cam uzate, inclusiv bucsele din capul amortizoarelor(cred) in rest totul ok. am schimbat amortizoarele fata si am facut inca o inspectie, iarasi totul ok in fata doar in spate amortizoarele putin uzate. nici o imbunatatire.

era sa uit, cam in acelasi moment cu dereglarea directiei volanul s-a rotit stanga cu vreo 15-20 grade. am facut sambata si geometria, volanul acum sta ff putin dreapta dar directia tot varza.

de troncanit nimic deosebit, am observat mai demult ca la viraj maxim stanga se auzea un carait indiferent daca acceleram sau mergea din inertie. dar de atunci nu am mai incercat.

cam asta e povestea. pareri? un service ca lumea unde sa-i fac un diagnostic fara sa schimb degeaba toata directia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am gasit care este bataia. Este de la amortizoare. Sunt in garantie. Nici nu le-0am pus in calcul asa ca nu stiam de unde este bataia. Am sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stie nimeni ce ar putea fi?

macar poate imi dati o idee de pret daca ma duc sa constate la reprezentanta: Porsche sau Midocar ca eu unul pana acum n-am dat pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa iti dau un raspuns ferm dar iti pot da niste sugestii...

- in primul rand trebuie sa pui ulei de servodirectie OBLIGATORIU original VAG (utilitatea uleiului original era scrisa pe un topic mai vechi, foloseste search daca nu ma crezi). Daca nu ai pus asa ceva te sfatuiesc sa il mai schimbi o data (costa 70-80ron 1l ulei original). Dupa ce se pune uleiul trebuie sa brachezi de cateva ori volanul stanga - dreapta, dupa care sa completezi din nou cu ulei. S-ar putea sa nu fie ulei destul la servo. Ai verificat?

- unghiurile te sfatuiesc sa le faci la un service serios (cu computer) si in acelasi timp sa iti alinieze si volanul. Incearca la reprezentanta PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul de servo era intr-adevar original, in bidon cu toate alifiile desi nu era luat de mine. sa-si fi batut mecanicul joc de mine?? nivelul e ok. o sa ma mai uit o data pe bidon ca-l am in masina sa vad ce cod are.

geometria am facut-o la autozone unde pareau destul de bine dotati iar pretul mi s-a parut cam piperat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai facut geometria la service si nu e ok, de ce nu te duci sa ti-o refaca. Ar trebui sa ai garantie la manopera. Trebuie sa ii freci la cap pana ce iese geometria exact ca in fabrica.

Grija mare la uleiurile cumparate "mai ieftin" de la mecanic: sa fie bidonul sigilat si sa nu fie expirat (unele uleiuri sau lichide mai expira).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca la geometrie cred ca e ok pentru ca nu s-a schimbat comportamentul masinii si am stat acolo, am urmarit procesul.

cat despre lichidul de servo bidonul era sigilat cand am pus initial. apoi a fost scurs si pus la loc cand am schimbat distributia.

in principiu acum merg asa ca merg doar prin oras si nu depasesc 60-70 km/h dar as incerca sa-mi fac o programare la reprezentanta. poate o rezolv pana prin martie cand fac un drum la iasi :)

asa ca daca aveti idee de preturi la reprezentanta sau recomandari, va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ca tot vorbiti de directie si eu am inceput sa am ceva probleme. De ceva timp imi tremura volanul (chiar si pe drum perfect drept, fara denivelari) in jur de 50-60 km/h (se misca vizibil stanga-dreapta) si partea ciudata este nu face tot timpul. La viteze mai mari nici o problema. Mai nou am inceput sa aud si un cloncanit putin perceptibil pe partea stanga aproape la orice mica denivelare a drumului, insa fara a simti nimic urat la gropi sau denivelari mai mari.

De schimbat i-am schimbat bucsele din capul amortizoarelor acum 10 luni + bucsele bara stabilizatoare la sfarsitul verii (de 2 ori!!!! pentru ca scartaiau - ultima oara am luat originale de la Ausburg). Geometria am verificat-o tot la sfarsitul verii si mi s-a spus ca nu e nevoie de reglaj.

Aveti vreo idee?

multam'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau alta problema: rotile sa aiba greutati diferite. Verifica asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!