Jump to content

Probleme Cu Directia?


AliZ
 Share

Postare recomandată

din ce m-am interesat eu casetele astea hidraulice sant prelucrate cu jocuri foarte mici si in cazul in care ar avea joc ar rezulta imediat si o pierdere masiva a lichidului . ( cel putin teoretic asta e explicatia celor de la porsche )

nu te sfatuiesc sa umbli la acel surub pt ca daca il strangi si 15-20 grade nu va mai reveni volanul pe "drept " dupa ce iei o curba ....

incearca sa verifici suruburile alea de care ti-am zis pt ca am avut un Sharan care mi-a dat de cap cateva ore cu chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trami

    12

  • corneea

    11

  • istef

    10

  • Thheo

    8

Top Posters In This Topic

Mie mi s-a intamplat ceva similar (vezi topicul zgomote la directie) si dupa ce am completat cu ulei a incetat. Oricum ar fi, am aflat cel putin niste preturi pentru cutia la caseta de directie, dupa cat m-am zbatut. Cel mai bun e cel de pe www.servodirectii.com iar Dl. Traian Furdui mi s-a parut foarte amabil si prompt. Exista inconvenientul ca e in Italia dar si asa caseta cutiei costa 150 EUR + transportul 50 EUR (1 an garantie) , pe cand aici tot la casete reconditionate pretul cel mai mic e 13,5 mil - 14,7 mil sau 23 mil la PoRo. Eu mai urmaresc caseta si daca pierde lichid trebuie sa o schimb.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la Golf nu m-am uitat la lichid de cand l-am cumparat.Si nici nu ma uit pt ca maine ma duc la reprezentanta sa vad ce are.Mersi pt ca ai scris pe acest Topic.Poate imi dai si mie adresa ta de YAHOO MESSENGER ma RS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Bora 1.9TDI AHF de 115.000km ( fosta mea masina ) apar 2 probleme si cred ca au legatura:

1. dimineata la rece la demaror se aude scartaind cureaua ( asta cred eu ca scartaie..adica )

2. cu motorul cald se aude un "vajait" cand invart rotile la viteza mica sau stand pe loc.. care "vajait" pare sa creasca cu turatia motorului.. deci banuiesc ca ar fi pompa de servo..?

ce as putea sa verific la tot sistemul ca sa imi dau seama daca e sau nu pompa? daca este pompa de vina se poate repara cumva? daca doar se poate inlocui stie cineva unde se gaseste mai ieftin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.servodirectii.ro daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.servodirectii.com

Ce ma nelamureste pe mine este adresa de Italia :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta .com m-am uitat pe el in fine tot ce as putea sa fac ar fi sa trimit un e-mail ca altfel nu e nici o informatie pe acea pagina, dar stiti voi pe cineva care a colaborat cu astia? exista pe aici? sau alex ce domeniul mentionat de fanatic nu are legatura cu ce te gandeai tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thheo..idem!!! :banghead: A4 1.9 TDI motor AFN!!!

mie nu-mi scartie cureaua la pornire...dar de vreo 2 saptamani , la cca 2 minute de la pornire aud un zgomot ca cel descris de tine undeva in spatele bordului (eu inca n-am reusit sa-mi skimb bordul - -pe cel vechi l-am prajit....si acum nu am bord pe masina - deci sunetul se aude destul de tare)!!! Zgomotul e ca un suierat care iese dintr-un furtun cu aer sub presiune; in momentul in care rotesc volanul - oricat de putin as roti - zgomotul dispare...cand revine volanul la "drept"...iaca si zgomotul :confused:

Cand a aparut zgomotul am dat fuga la mecanic. Cand a ridicat capacul de la ulei servo...se vedea acea sita din borcan...deci nivelul sub minim si era plin de spuma. L-am aruncat jos , pus alt ulei...clatit bine, iar aruncat si inca o data ulei. Rezultatul? Zgomotul e acelasi si ma insoteste peste tot...nu am idee ce s-a intamplat acolo, dar cu ulei schimbat n-am rezolvat problema.

A mai patit cineva?????

thheo...daca afli ceva da-mi un semn tre rog!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma insoteste un zgomot minunat de la pompa de servo, numai ca eu m-am hotarat sa o schimb cu prima ocazie cand am bani (330 euro originala cu pompa veche la schimb sau 250 euro delphi cu pompa veche la schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep da-mi dau cu parerea. eu cred ca problema cu scatrtaitul la pornire e alta. nu cumva e mai mult un harait? si la mine facea la fel la rece, apoi si la cald. mecanicii au spus ca e o hiba comuna masinilor VAG. servodirectia baga praf intr-o bucsa a electromotorului. incercati sa-l dati jos sa-l curete si sa-l unga, si-l puneti la loc. asta, zic eu, cat mai repede, pt ca daca este ce zic eu e pericol sa se gripeze bucsa respeciva si sa fie probleme mai mari, gen bendix, coroana etc.

daca nu am nimerit .... sorry.

am corectat cuvantul alternator, intr-adevar ma gandeam la demaror.

Modificat de lautrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amesteci niste chestii care nu au legatura.. de la alternator la demaror la bendix.. e tot motorul asezat fizic intre ele nu prea ajunge nimic.

Se aude scartait.. si cred eu ca e cam gripata pompa de servo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit cand am scris alternator, vroiam sa zic electromotor. scuze, corectez si raman la aceeasi parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de hiba de care mentionezi si de aceea bucsa... deoarece nu mai conduc masina nu pot fi sigur de origine. Oricum ramane problema cu servodirectia care face zgomot tot timpul in sarcina... ( cam cum face doar cand este dusa la capete si tinuta cu forta acolo )

Modificat de thheo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema si la mine cu scartaitul dimineatza cand pornesc masina....se aude cateva minute....asta cred ca e cureaua

iar cand virez la viteza mica se aude un harait ...sa fie de pompa servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haraitul de pompa s-a rezolvat.. s-a dovedit pana la urma a fi nivelul scazut de lichid ( initial nu s-a uitat bine noul proprietar la nivel ).. mai nasol este ca s-ar parea ca pierde pe la caseta de directie pe la un semering catre coloana de directie si inteleg ca se schimba cu totul caseta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original .. luat de la midocar (800k litrul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-ati vorbit in lipsa, asa ca vin sa va lamuresc. Activez in Italia in reconditionari de servodirectii, insa raspund si la cereri din Romania. Scrieti-mi pentru orice neclaritate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o rugaminte : inca de cateva luni, simt ca masina trage dreapta la viteze de peste 120. Am facut directia de cateva ori, am pus totul pe seama gropilor din Romania, am schimbat si gumele de iarna, dar acum, dupa ce am pus gumele de vara si am mai facut directia o data, tot am impresia asta.

Acum ori eu am o problema ori e ceva la masina!

Intrebarea e : puteti sa-mi spune-ti si mie un service civilizat in Bucuresti, unde sa-mi faca o diagnoza decenta si corecta?!

Oricum masina e in garantie, dar macar sa am habar de ce probleme are cand o sa le vad fata mirata a celor de la reprezentanta.

Dau o bere in week-end la Paltinis!

OT: Si ca sa ma laud si eu cu ceva, am comandat un set de faruri cum are Voinea, ca oricum banii care ii iau de la CASCO pe un far original acopera 70% investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la toate masinile care le conduc ( si am mai multe... ) fac geometria la Cristal Car Service, Catalin Moise: 0723377666

( user: cwr pe vwforum )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru geometrie: bd. aerogarii nr. 9 - ipso service roti, diagnoza corecta si preturi decente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de verificat:

-am patit la o masina sa se strambe putin amortizorul unde se prinde pe masina in partea de jos, lucru care cred ca ti l-ar fi spus la diagnoza, sau poate nu

-presiunea in roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzumesc pentru raspunsuri. In functie si de timp poate ajung inainte de intalnire daca nu, dupa. Mai lasati topicul inca putin pana vad ce este si postez concluziile. Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am auzit mai multe persoane vorbind ca nu se poate reconditiona caseta de directie de Golf IV pentru ca este capsulata (???), de aceea trebuie schimbata cu o alta.

Nu este adevarat, iar ca sa-mi sustin afirmatia: vezi foto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asadar problema a fost rezolvata prin schimbarea bucselor bascula ( cred ca asa le spune). Topicul poate fi inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!