Jump to content

intrebare motor 1200


lemn
 Share

Postare recomandată

bai eu sunt de principiu sa iei una care nu are probleme in primul rind cu actele....si cit mai ieftin...o desfaci de la cap la coada si o sa ai masina care doresti tu nu care a reparato altul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In loc sa-l incurajati si sa-i dati informatii pertinente, il bagati la mijloc :-)))))).

Revenind la lucrurile serioase, cred ca in primul rand trebuie sa ai foarte multa rabdare si sa te astepti la ce este mai rau, cand cumperi o masina la mana a doua, ca sa te bucuri cu atat mai mult cand descoperi ca lucrurile sunt intr-o stare mai buna.

Cred ca lucrul acesta este valabil pentru orice masina la mana a doua, nu neaparat doar pentru broscute.

Oricum, cineva spunea foarte bine ca pe vremea cand unii dintre noi si-au cumparat masini vechi nu existau forumuri, sau alte surse de documentare bune.

Costin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca e mai bine iei un mai scumpa (1000-1500 de euro) da fara probleme, reparata, etc, decat una ieftina. Daca te apuci sa o faci tu, pretul o sa sara muuuuuuuuult peste 1500. Mai e una de vinzare in pitesti, AG 02 DIC. E productie Germania 1978, destul de bine intretinuta si merge. Pretul, tot la vreo 1500, nu mai stiu exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat la cap sfaturile voastre, si acuma caut sa vad ce gasesc si sa vad cum o scot mai avantajos.

Totusi, cam care sunt consumurile la diferitele tiouri de motoare (considerand ca ele sunt bine reglate)? Eu totusi vreau sa folosesc viitoarea broscutza destul de des, si nu vreau sa ma rupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are motor de 1,6, dar cu carb mai mic (nu e f mare diferenta), si consuma vreo 7, maxim 8 in orash si 6-6,5 in afara. Dar e si bine reglat si intretinut (zic eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inseamna ca toti trebuie sa treaca prin ce am trecut noi, in trecut. De aceea intreaba, pentru ca noi avem deja experienta(am patit-o deja) la ce trebuie sa se uite omul cind cumpara o masina(broscuta in special).

Credeti ca eu am stiut ceva de broscuta? Cind l-am cumparat, nici nu am ajuns acasa cu ea. A trebuit tras de la jumatea drumului si tot nu mi-a parut rau ca l-am luat. A doua zi cind am desfacut motorul am vazut niste cirpeli de nu mi-a venit sa cred ochilor. Diametre diferite la vilbrochen, vorbesc de milimetru si jumate diferente. Din experienta vorbesc(daca se poate verifica), cel mai important lucru care trebuie verificat este jocul in diametru al vibrochenului la partea de ambreiaj. Eu zic ca trebuie spus proprietarului ca vrei sa cumperi masina, doar cu o conditie, motorul trebuie dat jos si verificat. Vezi, ce zice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Tibi. Partea de cuzinetzi-arbore e cea mai importanta, dar e putzin probabil sa te lase cineva sa crapi motorul cand vrei sa cumperi mashina. si in 95% din cazuri, pata de ulei de sub carterul ambreiajului nu inseamna simering dus, ci cuzinet dus.... adica debit mare de scapari printre arbore si cuzinetzi, si debitul asta nu mai poate fi preluat de canalizatzia care duce uleiul din spatele simeringului in baie, asha ca simeringul de palier nu face fatza.... Sa vedetzi la duba mea, care are motorul bun, simeringul era tociiiiiit, da' tot nu curgea ni'ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cum se poate incerca motorul foarte simplu? Cu un indicator de presiune de ulei conectat la bulba de ulei. Presiunea nu minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit despre cat consuma diferite broscute (in functie de diferite motoare), dar as vrea sa aud (vad) si eu parerea celor care chiar le folosesc. Cam cat manaca broscutele voastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Am tot citit despre cat consuma diferite broscute (in functie de diferite motoare), dar as vrea sa aud (vad) si eu parerea celor care chiar le folosesc. Cam cat manaca broscutele voastre?

A mea este cea mai economica broscuta. Nu consuma nimic pt. ca deocamdata este pe butuci la doctor !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit despre cat consuma diferite broscute (in functie de diferite motoare), dar as vrea sa aud (vad) si eu parerea celor care chiar le folosesc. Cam cat manaca broscutele voastre?

Eu am carburator nou cu reglajele din fabrica si consuma cam 6% la mers super economic pe autostrada (fara sprituri si constant) cu max 90 - 100 km/h.

Nu stiu cat consuma in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Consumul difera si in functie de alti factori dupa parerea mea. De ex dimensiunile rotilor, greutatea bagajelor, nr. de pers, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreaptate. O persoana fara bagaje - 5,8%. Doi adulti plus 2 copii mici plus bagaje 6,2%.

drum uscat in ambele cazuri fara vant semnificativ....alte conditii nu am analizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un anunt cu o broscuta 1200 din '69, cere 15 mil

pe ia, am vorbit cu proprietarul, care zice ca motorul e

refacut (in ce masura, nu stiu, si nu am idee ce a schimbat)

zice ca a bagat numai piese originale, si ca tablaraia e in

stare buna. De vazut nu am vazut masinuta, pentru ca are o

"buba" si anume are nr vechi. Are cineva idee ce

implica schimbarea numerelor, daca se mai poate face, cam

cat te costa, samd. M-am uitat pe forum si pe net, si nu am

vazut nimic concret in leg cu asta. Daca exista un thread

legat de acest subiect, sa-mi ziceti sa ma uit.

Ce ziceti, merita sa ma duc sa vad de ce e in stare, sau

e prea mare batai de cap cu schimbatul numerelor?

Omul zice ca eventual mai lasa si din pret si ca a

tinut-o in garaj.

Thanks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are nr vechi, actualul proprietar trebuie sa ii faca Carte de Identitate si apoi sa o vanda.

Ca sa ii faca CI trebuie ca masina sa fie ca lumea din punct de vedere tehnic, pt ca o verifica la RAR, adica ii face ITP-ul la RAR si apoi ii face CI, si apoi ti-a vinde.

Asa am facut eu cu cand am cumparat Oltcit-ul, avea nr vechi. Intai am reparat-o ca la carte si apoi am facut CI si vanzarea.

Costurile, in afara de reparatie, sunt cam 3.000.000, poate mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sugerez urmatoarea fentare a inspectziei la RAR: Se merge la o statzie de ITP prietenoasa, de unde se obtzine o respingere la ITP pe motiv de lipsa CI. Cu hartia asta se merge la rar de unde se ia CI, sunt 70% sigur ca merge. Pe urma se revine la statzie si se ia ITP-ul. si oricum, sigur merge fentarea ITP-ului la RAR, adica sa se faca ca nu observa ca nu ai ITP-ul (de altfel s-ar putea sa nu fie obligatoriu sa ai ITP-ul valabil pt. eliberarea CI, o sa sun la RAR, deocamdata mi-au cazut telefoanele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca in anumite situatii, RAR-ul face ITP-ul. De exemplu, eu vreau sa schimb motorul pe unul dintre Citroen-urile mele si mi-au spus de la RAR ca dupa ce verifica seriile, imi fac ITP-ul acolo, indiferent daca il am valabil sau nu.

Nu vor sa il fac la statie ITP ci la ei, neaparat.

Mentionez ca e vorba de inlocuirea motorului cu unul de alt tip.

Banuiesc ca si in cazul CI, tot asa vor pune problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ai face carte de identitate nu e nevoie de ITP;potzi sa te duci cu ea pe platforma daca vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz concret la mine :( : luat masina in 2000 cu numere vechi si evident fara CI, reparat la ea pana in decembrie 2003 :D + schimbat culoare :bounce: .. dus cu ea la RAR (revenit de mai multe ori la ei din motive de mentionare serie sasiu pe acte) facut carte, scrie pe ea ca nu e verificata din punct de vedere tehnic :D , chemat proprietarul sa ridice actele :D , dus la ITP, o revenire :D dus la o firma de intermediere ca sa se ocupe de toate actele (act vanzare cumparare, asigurare, impozite, etc)...

dus la politie cu proprietarul.. numere noi si. gata :D :D :ok: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

Oameni buni, ascultati acilea, caz concret-Perlutza: se programeaza masina la RAR pentru autentificare si CI, se merge cu masina pe platforma, tractata sau cu nr. provizorii, iti trebuie doar talonul. Nu te intreaba nimeni de ITP o sa-ti scrie pe carte doar ca nu ai revizia pe care o faci pe urma oriunde. Ai nevoie de proprietar sa ridice cartea sau mai bine sa faca el o procura unui prieten daca nu vrea sa mearga. Dupa asta sunt alergaturile obisnuite : Politie, Sectia financiara, etc.

Daca mai vreti amanunte va mai dau......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!