Jump to content

T3 - Adaptari specifice


B20JGG
 Share

Postare recomandată

Intalniri de bus-uri, eu nu prea stiu sa fie poate la vecinii din Ungaria dar, daca tot crestem numeric poate ne incumetam si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate poate facem si noi intalniri de genul....intre bus-uri, desi nu prea cred ca o sa avem succes....daca dabea se strang golfurile pana in generatia a 3-a....

Mai am o intrebare..stiti pe cineva capabil sa imi faca si mie instalatia de la oglinzile electrice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am si eu un T3 de 1,6 D recent cumparat si are linga cablul de soc un temporizator dar nu stiu la ce foloseste si cum functioneaza...asta daca functioneaza. Ma poate ajuta cineva?

Masina e in curs de reamenajare interioara deoarece fostul proprietar nu a ingrijit-o si urmeaza scaune din fata de chrysler extrem de comode cu ceva modificari de prindere, apoi

tapiserie de la A-Z si antifonarea ma gindeam s-o fac cu un cauciuc de cca 2-3 mm pe care sa lipesc vata bazaltica hidrofuga.

Voi ce ziceti? Sfaturi?

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si felicitari ! Temporizarea e de fapt incalzirea auxiliara , si daca tragi de maneta ea merge continuu , dar daca nu , o rotesti doar spre dreapta temporizeaza 15 min incalzirea . Cat despre antifonare , nu stiu zau , cica vata asta are microparticule care ajung in plamani si provoaca, ...ceva preobleme ...! Si eu am pus dar dupa, am dato jos !

Butonul replyi.jpg sau multiquote.jpg - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butonul addreplyk.jpg!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

am si eu un T3 de 1,6 D recent cumparat si are linga cablul de soc un temporizator dar nu stiu la ce foloseste si cum functioneaza...asta daca functioneaza. Ma poate ajuta cineva?

Masina e in curs de reamenajare interioara deoarece fostul proprietar nu a ingrijit-o si urmeaza scaune din fata de chrysler extrem de comode cu ceva modificari de prindere, apoi

tapiserie de la A-Z si antifonarea ma gindeam s-o fac cu un cauciuc de cca 2-3 mm pe care sa lipesc vata bazaltica hidrofuga.

Voi ce ziceti? Sfaturi?

Sa auzim numai de bine!

Pentru izolare fonica si termica - de la un t2 dar principiile sunt importante - http://www.type2.com/library/heat/intrir1.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

revin la T3 si intentionez sa execut o schimbare de motor pentru un T3 Vanagon de la 2.1 benzina (trimitere la aria vanzari) la un motor de 1.6TD sau poate chiar 1.9

B XX Adi, cum a decurs schimbarea in acte in cazul tau? Daca esti dispus sa distribui informatiile, pune te rog toti pasii prin care ai trecut si taxele ce le-ai platit. Mersi

Modificat de SamuraiJerk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
broscar_valcean

salutare, tocmai mi-am luat si eu un t3 1.6 td 5 trepte, servodirectie, inchidere centralizata, geamuri si oglinzi electrice, ABS, aer conditionat, 9 locuri modelul cu faruri patrate, vreau sa pun poze si intrebari pt masina si nu prea vad unde as putea face asta... la "masina mea" nu prea am vazut pe nimeni cu t3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pentru achizitie

pune linistit prezentarea la vwForum.ro -> Lucruri generale -> Masina mea

e adevarat, nu sunt multe dar sunt cateva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari tuturor impatimitilor de T3...Tocmai sunt proaspatul posesor al unui T3 din 89, 1.7 diesel,cutie in 4 trepte.Masina va fi transformata in camper(minimul necesar...mai am si rulota).Ce parere aveti de motorul de 1.7 ?

Ma bucur sa gasesc alti oameni cu aceleasi pasiuni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cumparat un t3 syncro si sunt in lucrari cu el am sa pun si poze in curind.

puteti sa va inscrieti si pe XXXXXXXXXXXXXXXXXXX.

Pentru urmatoarea astfel de isprava o sa primesti un ban de toata frumusetea si-ai sa ramai doar acolo pe celalalt site, asa ca... fii atent!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze daca am gresit eu nu vreau sa fac reclama la alte site-uri sau forumuri dar sunt destui care vor sa organizeze o intalnire si aici si acolo asa ca nu am avut alte intentii decit sa se adune lumea daca vrea pentru intilnire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma a omologat cineva un motor de 1.9 diesel pentru un t3? Raspunsurile de la rar sunt vagi si nu te lamuresc deloc.Ce pasi sunt pentru o astfel de omologare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca nu doar RAR Timis sunt un dezastru ecologic...

citez de pe situl RAR

"Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:

- act identitate detinator vehicul;

- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de catre solicitant pe propria sa raspundere, va fi semnata in prezenta angajatului R.A.R. care efectueaza prestatia);

- carte de identitate vehicul;

- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

Informatii suplimentare se pot obtine la tel.: 021 318.17.30"

Ce informatii am obtinut eu "la ghiseu":

- "nu trebuie completata nicio cerere..."

- "pui motorul si vii cu el la ITP, si atunci ceri si modificarea in carte..."

- am completat cererea de schimbare a motorului, precizand tipul viitorului motor (JX), dupa 5 min de verificare pe calculator: "se poate fara nicio problema".

Tot pe situl RAR gasim cererea de schimbare a motorului la sectiunea POLUARE SI CONSULTANTA TEHNICA

Am inteles ca cererea poate fi completata si trimisa pe mail catre RAR si in cazul asta ei vor raspunde in scris.

Asta este urmatorul lucru pe care intentionez sa-l fac.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant eu cand am fost anul trecut la rar la resita si am intrebat daca pot sa inlocuiesc motorul 1.9 benzina cod dg cu motor 1.6 diesel mi-au spus ca am nevoie de omologare dinamica intrucit motorul pe benzina este cu cilindri boxer iar cel diesel are cilindri in linie.dar pe mine nu ma mai mira nimic in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti peste cererea de schimbare motor (este un link in postul anterior), RAR va raspunde oficial daca trebuie sau nu test dinamic.

In continuare voi abera pe teme mai mult sau mai putin abstracte:

Eu am vorbit cu 4 ingineri diferiti din RAR Timis, in incinta institutiei (nu pe terasa la o bere) si am aflat povesti diferite.

Isa deja mi-e din ce in ce mai clar un aspect: avem de a face cu un amestec de:

- incompetenta + lipsa de profesionalism (acuma, nimeni nu s-a nascut destept)

- interes pentru dezinformarea oamenilor (direct proportionala cu asta e dimensiunea spagii)

In sala de acces pentru public la RAR Timis nu exista NICIUN afis de informare cu privire la NICIO activitate RAR.

Este o mica mafie intre:

- RAR

- firmele de intermedieri inmatriculari

- statiile ITP (nu cred ca sunt singurul care a auzit de ITP facut cu 150 lei (fara chitanta), cand de fapt taxa este fixa in toata tara in jur de 70 lei)

Dar astia suntem noi romanii si intro anumita masura ne meritam tratamentul ce-l primim (de la RAR, de la politicieni, etc).

Dupa ce fac schimbarea de motor, ma imbat 3 zile si apoi comunic aici cum a mers.

Daca nu reusesc in urmatoarele 4 luni, abandonez si vand masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Succes cu schimbarea motorului...de fapt cu omologarea la RAR.Tare mi-as dori ca cei de la RAR sa beneficieze de tratamente identice atunci cand au nevoie de alte institutii.Informeaza-ne si pe noi cu pasii pe care i-ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteţionez să montez un volan de golf 2 pe al meu T3.Ştiţi cumva dacă se potriveşte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depe golf 3 am pus eu dar nu mai este aceeasi vizibilitate la ceasurile de bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut nevoie de modificări suplimentare sau se potriveşte pur şi simplu?

Stiti pe unde pot gasi un turometru pentru ale noastre T3?

Modificat de brad_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! de cateva zile ma chinui sa aerisesc instalatia de franare.... tine la adoua, a treia pedala! prima pedala e foarte moale si se duce direct in podea! am inceput aerisirea cu rotile din spate si poi fata, a curs lichid cu aer si apoi numai lichid, am lasat sa curga fara sa fac "pedala", apoi cu pedala apasata desurubam aerisitorul! cred ca am facut operatiunea de 50 ori pe firecare roata!! Am aerisit si ambreiajul, asta functioneaza perfect! Inca nu am frana..... cand am desfacut etrierele de pe fata (ca sa inlocuiesc pistonasele si garniturile) a curs tot lichidul din vas si deci tot lichidul din pompa! acuma intrebare....are cumva aerisitor pompa?? ce trebuie sa (mai) verific? :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la rar cu masina pt omologare de la 1.6dla1.9dsi a spus ca ma costa 700 taxa si imi face si rar obligat

sa imi spuna si mie cineva care are pus pe masina un mot 1.9tdi daca a modificat si cutia cred ca asa este normal ca sa ai performanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce modificari sunt necesare la montarea unui 1.9 d tip 1y? Eu am motor de 1.7 si ma gandeam daca merita sa investesc intr-un 1.9d. Daca poti tine-ne si pe noi la curent cu omologarea la rar.

Modificat de brad_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai 1.7 td nu merita pt ca nu este mare diferenta.Dar de omologat costa 700 lei si ti-l omologheaza fara probleme. Eu pe motorul asta am avut filtru de aer de dacie :)) ca assa mi l-a pus "mecanicul lui peste " si am mers 4 ani de zile pana mam desteptat. In primii 2 sani am avut cutie de viteza de motor 1.9 benzina, si nu-mi tragea deloc cand urcam, dupa care mi-am schimbat-o cu una diesel , urca mai bine dar mai mult de 100 nu mergea, dar cand iam schimbat filtrul de aer si iam pus de transporter sa schimbat situatia, mg cu 130 intr-a 4 pt k e cutie cu 4, si ma gandesc sai pun cutia pe benzina sa vad daca este vreo schimbare si sunt sigur k este.Masina t3 p care o am este mult mai grea k una normala si am roti de 255/45/17. Ma gandeam la un motor 1.9 tdi . N u trebuie sa fc nici o schimbare , dai motorul de 1.7 jos sil pe cel de 1.9 fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui motor 1.9 tdi si vrei sa nu ai probleme ai nevoie de un ambreiaj mai rezistent si de un racitor suplimentar de ulei la motor.si daca ai de gand sa o si alergi ai nevoie de racire la ulei si la cutia de viteze.nemtii care au facut experimente au descoperit ca uleiul in cutia de viteze ajunge pe la 140 de grade si crapa cutia de viteze sunt destul indicatii pe forumurile germane referitor la inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Si eu am un transporter t3 din 82.Anul trecum am reconditionat am facut tablaria si am revopsit,mai trebuie sa schimb cablu de frana de mana.

Din pacate in toamna mi s-o stricat motor 1.6 diesel,nu mai are compresie.Pistonul 4 nu mai lucra de loc si pistonul 3 ii la limita(cred ca nici ala nu mai lucra).

Acuma vreau sa schimb si eu motorul sa pun unu mai mare de 1,9 D sau TD numa ca nu gasesc numai TDI.

Dupa parerea mea lao caroseriede 1.5t un motor de 1.6diesel e cam slabuti.

Voi ce parere aveti?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!