Jump to content

T3 - Adaptari specifice


B20JGG
 Share

Postare recomandată

Propun ca in acest topic sa venim cu solutii de imbunatatiri tehnice, adaptari care ne pot face bus-ul mai economic, mai modern, mai atractiv!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul economie de carburant ar fi demn de luat in seama ,montarea unei cutii de viteze in 5 tr.

"Fenomenul" se amplifica indeosebi la cursele lungi,in afara orasului.Garantat 1l/100km economie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu vin cu o solutie ci cu o intrebare: cum sa antifonam masina?

Am citit o gramada despre asta pe diverse site-uri (inclusiv samba.com) si exista diverse solutii de la cele scumpe si garantate (Dynamat) pina la cele ieftine. Din pacate solutiile ieftine folosesc diverse materiale care nu le-am gasit in Romania.

Ati facut modificari pentru insonorizarea masinii?

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Apropo de cutia cu 5 trepte.

M-am gandit si eu la o scimbare.

Dar daca in certificat e trecuta ca avand 4 trepte, e permisa schimbarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O adaptare consta in motarea unui motor de 1,9 TDi de Transporter 4 , Golf 3 , Passat 3 , cu conditia sa fie pompa de injectie prin cablu.

Motorul poate fi montat numai prim montarea baii de ulei si a suportilor motorului de la motorul original de 1,6 D, TD al masinii. O imbunatatire semnificativa consta in faptul ca atunci cand dai de panta nu mai trebuie sa schimbi viteza ca sa poti sa urci .

Pentru o reducere semnificativa a zgomotului motorului va recomand urmatoarea solutie : faceti rost de o bucata de cauciuc de grosine pana in 1 cm. pe care o decupati sub forma trapezului si o puneti deasupra capacului de la motor . Rezultatul este garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este o probleme schimbarea cutiei,daca te referi la revizia tehnica sau la RAR.Nu am auzit ca se verifica asa ceva.

Daca te referi la control pe drum, sa intre sub masina sa numere vitezele :)

Modificat de ram40andy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor pe benzina care sa se potriveasca pe cutia de benzina recomanda cineva?

Eventual cu adaptari minime la prinderea pe cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor pe benzina care sa se potriveasca pe cutia de benzina recomanda cineva?

Eventual cu adaptari minime la prinderea pe cutie.

Pe benzina vrei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o flansa pentru adaptare intre motor 1,6-1,8 si cutie de 2000. Pentru interesati PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu pot deschide un newtopic (imi da eroare tot timpul cand incerc sa fac asta), pun aici doleanta mea.

Stie cineva unde gasesc o lentila din aceea care se lipeste pe luneta ca sa mareasca unghiul de vizibilitate in spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JGG Transporterul tau e pe benzina?

Al meu asa e si as avea nevoie de o discutie cu cineva cu experienta la astea pe benzina ca pe mine m-a cam speriat motorul asta... Nu numai ca consuma EXTREM de mult (aprox 25%) dar parca nici cuplu n-are, ca sa merg cu mai mult de 70/h trag de ea ca dracu, cand plec de pe loc da sa se opreasca, baga caldura tot timpul... Sunt cam dezamagit de motorul asta de 2000 boxer rait cu aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prietene ceva e buba acolo

eu am avut motorul de 2000, racit cu apa ce e drept, insa zbura nu mergea. asa ca daca zici tu ca motorul tau de 2000 benzina nu are cuplu si nu iti duce masina te asigur ca ceva e in neregula cu el iar consumul asta e si el aiurea si nejustificat. parerea mea e sa il iei la intrebari cap coada in primul rand din reglajele carburatorului .

si legat de imbunatatiri cunosc un t3 cu motor de 1,9 de golf 3 intradevar alta viata alta putere si alta tinuta pe drum proprietarul zice ca merita din toate punctele de vedere. acelasi motor a echipat si modelul t4 si facea fata cu brio

intradevar visul oricarui posesor de t3 ar trebui sa fie in primul rand cutia cu 5+1 trepte insa sunt destul de rare aceste cutii dar merita ...eu la vremea respectiva nu am gasit una pt al meu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e pe benzina si e aircooled. Tocmai asta (aircooled) ma deranjeaza. In primul rand vara am probleme (si pt ca e motorul in spate), in al doilea rand pt ca nu pot sa am facilitatile unui watercooled (incalzire eficienta vara, introducere GPL). De fapt motorul de 1,6 are o putere prea mica penrtu caroseria bus-ului.in plus amplasarea in spate ridica tot praful prin sistemul de racire si ventilatie. Motorul de 1,6 original e un model vechi (raportul consum/putere e mare fata de un motor modern) si e mult prea complicat de reglat in conditiile in care motorul nu mai e nou de la mama lui.

De fapt vreau sa il schimb cu ceva mai actual mai simplu, mai puternic, mai economic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!

am si eu un t3 westfalia din 1984

motor 2000 cmc benzina care l-am dat jos

pun unul de 1.9 TDI de pasat din 1997

cand va fi gata , voi pune poze si va voi spune cum a decurs toata operatiunea

inclusiv mersu la RAR etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa pregatesti alea 24 de milioane cu care ne ameninta rar-ul

cica atata va fi taxa de omologare in cazul schimbarii de motor din benz in diesel in cazul tau

vrem poze si cu respectiva chitanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!

am vorbit cu omu meu de la baia-mare unde

am busu pt schimbat motoru

mi-a spus ca taxa RAR pt schimbul de motor

e de vreo 3mil. si umpic

inca ceva-motoru meu cica e de pasat intermediar

din 1997 tdi si ar avea vreo 80000de km

can o sa termin toata lucrarea,fac si poze si va prezint si cum au decurs ostilitatile

---mai vreau sa schimb si farurile si masca(pun dinaia patrata) si jantele---

---pun de t3 westfalia originale

as mai vrea sa pun si bandourile laterale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum un an am schimbat si eu motorul la Morcoveatza (transporter diesel din 82) si am platit omologare artizanala, dar a fost vreo 3 mil si ceva. S-au adoptat alte taxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa fiu bucuros ca n-am motorul de 1,6 :frigbaitata: :frigbaitata:

Eu cred ca motorul e ok ca nu intrerupe, nu tremura... nu stiu cu carburile cum e... 2 carburi dublu corp... (daca ma mai gandesc parca nu-i chiar anormal consumul asta iarna)... dar la cat sunt de mari ar trebui sa plec cu scart...

Masinaria asta a mea are o ditamai cocoasa si cred ca are o frana aerodinamica puternica si de aceea iau viteza mai greu... Poate e o chestie de obisnuinta... Recunosc ca merg cam rar cu ea...

Una peste alta stie careva un mecanic (sau o persoana priceputa) care a mai avut de-a-face cu asa ceva... Vreau s-o vada si sa-mi dea o parere avizata... Probabil in viitor voi trece la diesel dar acum vreau sa-i refac interiorul si tablele...

Multumesc.

Modificat de coupe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mare rugamine la voi

spuneti-mi si mie ce modele de jante se potrivesc la t3

daca se poate si ceva poze

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care l-a avut inainte a pus pe al meu jante de Cobra numai ca i-au ramas prezoanele scurte si a luat din janta cativa mm... Eu n-am umblat inca acolo dar probabil ca voi reveni la jantele originale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bebevw

racit pe apa a fost cel care l-ai dat jos? Ma int o piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,era racit cu apa

dr l-am vandut,pare rau

ce piesa te intereseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bebevw si coupe,

Cei de samba spun ca la schimbarea jentilor (tabla cu aliaj) trebuie schimbate si piulitele cu unele mai lungi

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=219985

de aceea a modificat jantele de Cobra fostul proprietar.

Cum arata cu jante de Cobra, ne arati si noua niste poze?

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, imi pare rau ca am intarziat atata cu raspunsul, dar mai bine mai tarziu decat niciodata...

Iata Camperul meu cu jante de Cobra.

Am terminat tinichigeria si vopsitoria acum trec la interior si maruntisuri...

As vrea sa-i schimb uleiul ce parere aveti despre 0W40 am inteles ca asta se comporta f. bine la temperaturi mari... mi l-a recomandat cineva special pt aircooled... dar totusi nu e cam subtire?

post-4790-1182891832_thumb.jpg

post-4790-1182891854_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!