Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Nu ai stopuri pe frana sau au ramas aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65 de lei senzoru ala de la pedala. Problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Probela mea sta in felul urmator:

Pun contactul, se aprinde martorul si ramane aprins pt 10-15 sec. indiferent daca mororul e rece sau cald. Bateria e noua.

Astept sa se stinga, pornesc motorul si se ambaleaza singur pana la vreo 1500-2000 rpm dupa care revine la turatia de ralanti normala.

Ieri, stand in trafic, am obs ca nu mai mentine nici ralantiul cum trebuie, adica ramane undeva in jurul la 1000-1200 rpm in loc de 950 cum e normal.

Sa fie senzorul de temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu , daca mai e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspunsul prompt :icon_thumright: .

Este vorba despre senzorul (cod 028 906 040 C) care se afla in carcasa pompei de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... care se afla in carcasa pompei de injectie?

Doar ca motorul tau n-are pompa de injectie. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta cu turatia la relanti o am si eu. Da nu se aprinde nimic in bord si nu face mereu. Azi eram la semafor si eram in panta. am tras frana de mana si motorul a inceput sa tremure la un interval de 2-3 secunde si sa creasca turatia cu 50-100 rmp/min. Crestea, scadea, iar crestea iar scadea. Iar saptamana trecuta pe liber, la semafor a crescut turatia singura la 1200. Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-a explicat Florin mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut eu mi-am schimbat tulumba de servofrana si a umblat si la switch-ul de frana....si acum imi palpaie si mie spirala....stiti cumva cum pot sa rezolv problema (mentionez ca stopurile pe frana imi merg si nu am nici un bec ars) va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar spirala, fara altceva? daca becuri arse nu ai, poate fi si de la switch-ul de frana - poate la "aranjat" cand a umblat la el. Pune Vag-ul pe masina, sa vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal Message Atomic88 Re:salut, 5 minutes ago

Primul pas Posturi: 0 Membru numărul: 53.497

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ti-au gasit pe modulele de pe masina?

Ai un releu care alimenteaza ECU, ala poate fi dus, sau un fir intrerupt sau apa in e-box.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era pentru mine ... nu au gasit nici o eroare asta e problema ca nici nu inregistreaza nici o eroare ! releul din cate am inteles daca pica ... pica de tot ! iar la mine e a 2-a oara cand se intampla ... partea proasta e ca poate sa mearga bine mersi ... opresc intr`un popas ceva si nu mai porneste ! si trebuie sa ma invart pe langa ea 1 h 2 ... pana isi revine ! apa in e-box ? in primul rand ce este e-box si unde il gasesc ? da problema a aparut la vreo 2 zile dupa ce am dus-o la o spalatorie ptr interior + exterior + tapiterie si sau gandit ei sa imi stearga si motorul ... si am inebunit cand am vazut da au zis ca au sters decat putin cu carpa pe deasupra si intradevar nu pare sa fi bagat furtunul in motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod motor ai? Ca vad ca e din 1999 si poe atunci nu erau echipate masinile cu e-box.

Pare a fi clasica problema cu releul 109, al 3-lea de la stanga la dreapta de sub bord, il desfaci si refaci lipiturile trminalelor de pe placa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Al Bundy imi pare rau am avut putina treaba si nu am putut sta la pc ! AEY este tipul motorului ... deci ar putea sa fie din releu pana la urma ? l-am mai schimbat o data acum 1 an cred ! o sa il scot sa vad , multumesc mult pentru raspuns :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, poate fi din releu dar nu e nevoie sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am si eu nevoie de ajutorul vostru in urmatoarea problema: astazi de dimineata, dupa ce masina s-a comportat absolut normal (pornire,mers impecabil,zgomot...), dupa ce am stat la un semafor, in timp ce demaram cu aIa, mi s-a aprins BECUL pentru BUJI din bord de 3-4 ori (clipocea). Am tras pe dreapta, am oprit motorul...dupa ce am mai stat aproximativ 5 minute(timp in care am verificat ce mi-a trecut prin cap)...a pornit fara probleme, absolut tot la fel! Am mers cu ea mult dupa aceea si in oras si in afara si nu s-a mai aprins absolut nimic, totul ca inainte. Practic masina nu a dat niciun semn de defectiune, dar sunt ingrijorat de ce s-a aprins! Mentionez ca pana am oprit aproximativ 20 secunde becu deja se stinsese(nu se mai aprindea) dar am oprit preventiv...

Astept parerile voastre si sfaturi de la cei care au mai patit sau au mai auzit...

Multumesc anticipat!

Modificat de stefanbnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

Am un passat b6 din 2006 2.0 tdi 140cp, DSG si astazi, dupa cativa km de mers normal (ca de obicei), cu motorul cald, mi s-a aprins in bord martorul de bujii, si in acelasi timp a inceput sa mearga in suturi. Am tras pe dreapta, oprit motorul, pornit iar, si tot asa face. Mentionez ca pe langa faptul ca merge la relantii neregulat, se aude si un zgomot ciudat, ca o bataie. Am lasat masina acolo, mi-a fost frica sa nu dau in alte belele.

Ce poate sa aiba?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie vreun injector cu probleme - pune Vag-ul pe ea, si vezi ce eroare iti apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexstacescu

Si eu am patit acelasi lucru cu masina. S-a aprins martorul in bord si mergea in suturi.

La scanarea cu VAG-COM am primit eroarea

17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal

P1246 - 35-10 - - - Intermittent

Asta la mine se traduce prin o eroare la senzorul de pe injectorul 3. Am curatat cu spray de contacte mufele si tot ce am gasit pe acolo, am sters eroarea si de atunci nu s-a mai arins nimic in bord si masina merge bine. Oricum trebuie neaparat sa faci o scanare sa vezi ce erori ai.

Sper sa te ajute cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri.

sper sa fie doar un contact ca la maniax, acum astept telefon pentru o testare, voi reveni cu deznodamant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus-o pe tester, dar nu mi-a dat nici o eroare la partea electronica -nu ma pricep cu testerele, dar asa mi-a zis omul- dar injectorul nr 2 se pare ca ar fi problema, pentru ca celelelte injectoare au valoarea 0 pe tester, iar acela 2.... nu ma intrebati unde si cum, ca nu stiu. Acestea sunt informatiile pe care le am pana la acest moment, maine dimineata trebuie sa duc masina la respectivul ca sa desfaca la motor si saa veriifice fizic cablajele si injectoarele.

Mentionez ca azi, la pornire, s-a stins rezistenta dupa ce a incalzit bujiile la rece, apoi a pornit, a inceput sa mearga nasol, si sa clipeasca iar ledul de la bujii.

Ma poate lamuri cineva(daca a inteles descrierea mea) dece nu a dat eroare testerul?

Am inteles ca nu ar trebui sa merg deloc cu ea in starea in care se afla, dar distanta pana la service este de cca 1 km, fara trafic prea mare, iar masina este pe o straduta in care nu am loc sa o pun pe platforma. Ce ma sfatuiti ? sa o duc pe roti pana la service, sau sa ma chinuiesc cu platforma?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!