Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Salutare. In primul rand multumesc tuturor pentru sfaturi si ajutor! Deci se intampla ceva ciudat. Am facut plinul de la alta benzinarie decat cea obisnuita si ce sa vezi, martorul nu mai apare. Acum nu stiu ce sa zic, poate fi pură coincidenta. Dar e deja a 5-a zi in care nu apare.

Dpf nu am pe masina, e modelu fara.

Daca mai apare martorul mai fac o scanare si comand o pedală de acceleratie, urmand ca la montare sa verific si cablajele.

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Cristi94sti94

Salutare tuturor am o problema la un Golf 6 2.0 tdi 140 cp cod motor CCFB masina are 160000 km, si de putin timp mi sa aprins mai intai martorul de la buji si la scurt timp martorul motor, masina nu mai trage, am oprit masina si repornito si a mers iar cativa chilometri, la scurt timp iar aceasi poveste, am facut o scanare cu WOW Wurth pentru ca, la moment nu dispun de vcds, si imi apare eroare p0403 imi spune ceva de genul Exhaust gas recirculation circuit A malfunction, ce poate fi? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi94sti94

Cum as putea controla cablajul? Unde se afla mufa?

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând nu mai da quote postării anterioare.

Nu am documentaţie pentru motorul ăsta. Trebuie să localizezi EGR-ul (dă o căutare pe google după EGR CBAB). Inspectezi vizual mufa şi cablajul. Dar de cele mai multe ori EGR este defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Skoda Octavia 2 pe motorina 1,6. După ce am mers cam cu 1xx kmh mi s-a început sa clipească martorul Instalație preincalzire. Am reușit cu greu sa parcurg cei 11 km pana la destinație deoarece motorul trăgea f greu. Au apărut trepidații. Când am deschis capota am găsit un capac desfăcut ca în poza ce am atașat-o. Am fixat capacul dar tot nu s-a rezolvat problema. Mi s-a aprins și martorul motor. Ce e de făcut?

IMG_20210812_224858.jpg

Screenshot_20210812_230034.jpg

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare viteze ilegale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata ! fa o diagnoza, sa vedem exact unde este problema si cum te putem ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Cristi94sti94 said:

Cum as putea controla cablajul? Unde se afla mufa?

 

 

 

 

mufa in egr... verifici pana in calc motor... aflat in compartimentul de sub plasticul ce vine la stergatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza mi-a descoperit eroare cod P020300 - Injector cilindru 3. 

IMG_20210813_082656.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza cu VCDS ar fi mai relevanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, 05_ddi said:

La diagnoza mi-a descoperit eroare cod P020300 - Injector cilindru 3. 

IMG_20210813_082656.jpg

ok, verificati cablajul, daca este ok, inlocuit sau reparat injectorul nr 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna, am urmatoarea situatie: clipeste martorul de bujii incandescente numai in mers si numai in oras la demaraje mai puternice. Pe autostrada cu 140 km/h mers intins nu se aprinde. Dupa scanare erori, rezulta senzor temperatura gaze arse, nr.3 defect. Pretul senzorului 580 + diagnoza+manopera = 998 de lei. Turbina a fost demontata si rectificata in urma cu cca 40 000 de km. Sa imi fac griji? Sau sa ma gandesc la un posibil EGR care e pe moarte? Masina arata in bord 190 000 de km dar in realitate am aflat ca are 220 000... (bijnitarii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate sa stie...doar timpul iti va arata ce o sa se mai strice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi au schimbat senzorul de temperatura evacuare nr 3, aceasi eroare apare din nou. Senzorul nu a fost schimbat in reprezentanta VW, dar totusi intr-un service bun. Reprezentanta Suzuki. Rog pe cineva care stie daca poate sa imi spuna ce rol au cei 3 senzori. Se pare ca trebuie sa ma ambitionez si sa rezolv singur problema... Am inteles ca e spatiu foarte mic. Multumesc anticipat pentru un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori nu au schimbat senzorul care era defect sau sunt probleme pe cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reintors masina la ei, au curatat mufele cu contact spray, apoi eroarea a venit din nou... impreuna cu check engine. Pus un VCDS (am cumparat special pentru situatia asta) am testat temperaturile, Senzor 3. temperatura gaze evacuate-TEG_MES[1] 120.04 °C ; Senzor 3. temperatura gaze evacuate:tensiunea de bazã-VP_TEG[1] 0.7423 V

 

sa fie cablajul de la mufa spre calculator? mai sunt mufe intermediare?

 

Multumesc!

IMG_1462.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o poza la senzorul inlocuit .

Daca mufa si cablajul sunt ok atunci nu ai inlocuit senzorul care trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asta presupun. Am intalnit acesta situatie de mai multe ori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, christistanciu said:

Am reintors masina la ei, au curatat mufele cu contact spray, apoi eroarea a venit din nou... impreuna cu check engine. Pus un VCDS (am cumparat special pentru situatia asta) am testat temperaturile, Senzor 3. temperatura gaze evacuate-TEG_MES[1] 120.04 °C ; Senzor 3. temperatura gaze evacuate:tensiunea de bazã-VP_TEG[1] 0.7423 V

 

sa fie cablajul de la mufa spre calculator? mai sunt mufe intermediare?

 

Multumesc!

IMG_1462.jpg

Scoate mufa de la senzorul inlocuit si vezi daca genereaza alta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca au inlocuit senzorul gresit. Au mai inlocuit un senzor si acum e ok momentan. Pun mai tarziu poze cu senzorii, inlocuiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/26/2021 at 10:40 AM, F l o r i n said:

nu au schimbat senzorul care era defect

eu ti-am zis.... am avut mai multe masini, care au ajuns la mine, dupa ce mecanicii nu au inlocuit senzorul defect....ci eronat, unul care era bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali valentin mihai

Salut colegi :probleme cu martorul de bujii am si eu si nu stiu care este cauza ca in 6 luni leam schimbat de 2 ori  si ieri misa aprins martorul de bujii si masina mergea intrerupt care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la bujii problema. Fa o diagnoza,  sa vedem ce erori ai, pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, asa este. Au inlocuit prima data senzorul cu mufa neagra, apoi cel cu mufa maro. A doua oara a fost cu noroc.... Masina merge bine si nu se mai aprinde nimic. Stresul meu era ca se duce filtrul de particule sau EGR care costa mult mai mult decat un senzor de temperatura, care probabil e un amarat de PT100 bagat intr-o carcasa dedicata.

IMG_1465.jpg

IMG_1464.jpg

IMG_1485.jpg

IMG_1484.jpg

IMG_1483.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Problema mea este puțin diferita. Am cumparat de curând o Skoda Octavia VRS din 2016, 2.0 TDi 184 de cai, cod motor CUNA si mi a apărut pe tester de doua ori eroare pe bujia doi, în bord nu am nicio eroare. Bujia am schimbat o cu una Beru (asta mi s a recomandat), însă pe vcds eroare tot rămâne, iar masina nu si mai face regenerarile ( are 220000 de km cu istoric în rețeaua Skoda), sta aproape mereu intr un fel de preregenerare, la 1000 de turații, temperatura mare pe evacuare.  Încă nu reușesc sa I dau de cap, verificat cablaje de la bujie, pare regula.  Aveți idee dacă la codul acesta de motor se poate schimba tot cablajul?

20211129_132508.jpg

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!