Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

La oricare se poate schimba. Daca interfata e o clona, verifica si celelalte bujii...am întâlnit clona care indica o alta bujie arsa, decat interfata originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu e bujia care trebuie sau nu ai verificat cablajul de la un capat la celalalt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul tester era cel original, al doilea clona. O sa verific cablajele mai atent la toate bujiile. Funcționarea cu intermitente a uneia, sau a mai multor bujii, poate afecta procesul de regenerare? Ca si completare la cele spuse în postul anterior, uneori, rar ce I drept, are momente când funcționează normal, dar perioade scurte. În sensul ca funcționează start/stopul, electroventilatoarele nu mai merg după fiecare oprire a motorului. Multumesc.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu regenerarea.

 

Verificati iar cablaj, releu, conexiuni si bujii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update. De la ultima scanare, eroare pe bujia 2 nu a mai apărut, eu circulând cu mașina zilnic.  Am verificat toate cablajele si par în regula, releu la fel. Atașez doua poze cu valorile de pe vcds si pe egr ceva nu e regula si pe unul din injectoare. Nu mi dau seama de la ce ar putea da acele valori, masina funcționează perfect, făcând abstracție de partea cu regenerarile. 

Dacă un moderator considera ca postul trebuie murat în alt topic, nu este nicio problema..

20211206_025747.jpg

20211206_025719.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.Detin o jetta din 2012 .Săptămâna trecută mi s-a aprins martorul bujie incandescenta în bord.Cind am pornit motorul mașina  a trepidat . Am fost la service și mi-au zis ca e o problema cu senzor b de la egr.Mentionez ca locuiesc în Belgia.Masina VW JETTA TDI 2012 motor CAYC de 105 cp. 74.350 km.Pina la servici fac 15 minute cu maxim 70/90 ?Am scos-o pe autostrada cu 130km/ora și în mers a apărut din nou de doua ori  și s-a redus puterea motorului.Ce trebuie făcut.?S-a merg mai  turata când e frig s-au sa  merg l-a mecanic sa curețe egr s-au trebuie schimbat.MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce curata la el... doar inlocuire. Recomand numai original. Nu te ajuta sa mergi mai turat, in acesta faza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 3/27/2019 at 12:52 PM, Grazia said:

Nu mai apre nici o eroare la diagnoza, asta e ciudat. sa nu fie Ok diagnoza?

 

Salut! Si eu am aceeasi problema la un ALH.

Are spirala aprinsa in bord, insa nu are eroare pe VCDS. Dar cu motorul oprit am vazut ca are valori p debimetru, electroventile, senzor map, egr. Nu cred ca ar trebui sa aiba.. sa fie vreo masa cu probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Aprinsa sau clipeste?

 

Switch pedala frana si becurile de la lampile de frana,sunt toate ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!
Clipeste. Nu functioneaza stopul pe frana. Trebuie sa ma uit daca are becuri. Inaintea mea a sters cineva eroarile si nu stiu ce avea. E posibil sa fie de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

De acolo este. Vezi daca becurile sunt ok, verifica switch pedala frana. Schimba numai cu original  nou, daca este defect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

 

Am gasit acest forum prin recomandarea unui prieten, incercand sa solutionez o mica problema la masina mea. De curand am achizitionat un GOLF VI 1.6 TDI 2012 105 CP, cod motor CAYC. Ca sa trec direct la subiect. Ies cu ea pe autostrada, 139 km/h, pilot automat ( ca de, comoditate, dar si fara pilot se intampla acelasi lucru ), viteza a 5-a, undeva la 2400-2500 turatii. Merg 5-10 minute, bum. Martor in bord sclipeste, martorul fiind specific bujiilor. Imi limiteaza masina in 2200 turatii si aia a fost. Cumva, chiar si cu acele turatii, parca masina de la 105 CP, ajunge brusc pe la 40-60 CP.

 

Am tot fost in service, insa momentan nu am ajuns la nici o solutie. 

 

Ajutor va rog ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Sigur ai erori pe motor, atata timp cat clipeste martor bujii - care este un martor OBD, se aprinde si clipeste cand sunt probleme pe motor - egr, dpf, lampi frana  etc.

Posteaza un scan, sa vedem ce iti apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Momentan nu pot. Haide sa iti spun tot ce am aflat pana acum de la diverse service-uri. Din pacate mi-au picat 2 injectoare, le-am schimbat ( dezmembrari ). Am schimbat regulatorul de presiune la pompa de inalte ( nou ). Acum, mi s-a mai spus asa. Pompa de inalte, injectoarele sau rampa de la injectorare. Ce nu inteleg eu este daca este posibil pe testerele lor sa le dea eroare de presiune de la asa ceva. Am cumparat rampa de la injectoare pentru ca am si un injector care imi sta la o valoare ridicata ( mecanicul spunandu-mi ca de la asta ar putea fi ). 

 

Cativa cunoscuti mi-au spus ca acea eroare ar putea fi de la debitmetru ... 

 

Sincer sa fiu, nu e ca nu pot sa iti fac un scan, nu stiu exact cum sa fac asta :))

 

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE  :rules:

 

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
17 hours ago, BuSy95 said:

Cativa cunoscuti mi-au spus ca acea eroare ar putea fi de la debitmetru ... 

este posibil.

 

doar diagnoza/scanarea o sa ne lamureasca.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti recomanda te rog un tester bun pentru VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VCDS

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
21 hours ago, BuSy95 said:

Imi poti recomanda te rog un tester bun pentru VW ?

Odis, vcds, obd11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Am și eu o problema la un golf 5. Uneori îmi licare martorul de la bujii și nu mai trage (nu are o turatie anume la care apare problema) după ce o repornesc își revine. Pe diagnoza apare "presiune turbo scazuta/intermitent", furtunasele par in regula. Vreo idee ?

Modificat de Qwerty13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a măsurat și e în parametrii, nu apare mereu sau la o anumita turație.

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.01.2023 at 13:23, Qwerty13 a scris:

Salutare! Am și eu o problema la un golf 5. Uneori îmi licare martorul de la bujii și nu mai trage (nu are o turatie anume la care apare problema) după ce o repornesc își revine. Pe diagnoza apare "presiune turbo scazuta/intermitent", furtunasele par in regula. Vreo idee ?

Aceeasi problema o am la un T5,2013,MOTOR 2.0/  Presiune scazuta turbina si bujie arsa.Curios ca se produce cand la viteza medie ,cand la viteza mare..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuator turbina a fost verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, am și eu probleme la un passat b7, mi se întâmplă ca în mers, să îmi apară martorul de la bujii și Check Engine, și mă lasă accelerația, adică pur și simplu, accelerez in gol. Opresc și pornesc motorul, dispar martorii și mașina merge perfect. Am pus tester ul de 2 ori, și nu apare nici o problemă. Vreo idee, ce ar putea avea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!