Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Partea cu căldura este off topic :rules:. Te rog să cauţi pe aria specifică modelului Passat. Ai mai multe şanse să găseşti acolo rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! Astazi, din senin asa, mi a aparut si mie acea spirala in bord care palpaie si mesajul Start-Stop Error! Mi a limitat o in ture. Opresc/pornesc motorul nu mai apare, iar cand trec de 2500 rpm iar apare. A venit in prieten cu o diagnoza si apare ceva pe la egr si filtru de particule. Imi poate spune si mie va rog ce trebuie facut, si daca stiti in buc un service bun ptr inlocuire egr daca e cazul. Multumesc frumos baieti

 

coduri eroare:

P046C00- Exhaust feedback sensor 1 implausible/permanent

P040800- Exhaust gas recirculation sensor B circuit high/ intermittent

Particle filtre, scoot volume: 43.524grammes

actual limit for particle filtre exchange is 60g

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am un T5 in 2011, 2.0tdi , cod motor CAAB

Mașina e puturoasă, se accelerează destul de lent, dacă forțez și calc accelerația la podea se aprinde intermitent semnul bujiei, clipește continuu, dacă opresc și repornesc se stinge.

Pe tester mi-a găsit debitmetrul, l-am schimbat.

Pornește greu la cald.

Egr e nou, turbina noua, filtru motorina l-am schimbat azi (mann) , avea unul dubios ( jc premium).

Ce ar putea fi ?

Deci : lipsă putere, pornire grea la cald daca sta o jumătate de oră.

Injectoare testate, ok.

Pe tester nu mai dă nici o eroare.

Singura eroare care o dădea era debitmetru.

Modificat de Marculescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

 

Buna ziua,

Am si eu urmatoarea problema care ma cam tine de vreo 3 saptamani.

In urma cu 3 saptamani s-a aprins martorul check engine, la diagnoza singura eroare a fost ca trebuie schimbat senzorul de temperatura combustibil.. Nu am reusit sa il schimb, iar intre timp de cateva ori (bune) s-a aprins si martorul spirala (cel de bujii). In urma diagnozei, aceeasi eroare aparea cu senzorul de temperatura combustibil, baiatul mi-a spus ca e foarte posibil ca intre cei martori sa fie o legatura. Toate bune, ieri am schimbat senzorul, dar s-a dovedit ca cel vechi era ok si de fapt era un fir intrerup pe undeva. Mi-a reparat omul firul si eroarea check engine a disparut. Aseara am mers cu ea, nici urma de erori in bord, am ambalat-o si eroarea aceasta cu spirala nu a aparut. Mentionez ca atunci cand se aprindea martorul spirala, nu mai puteam accelera, ma limita cumva in viteza. 

Astazi de dimineata, am plecat de acasa si in maxim 4 minute, martorul spirala s-a aprins din nou, pulsand intermitant ca in celelalte cazuri. Am dat contactul inapoi (doar un pic) si s-a stins, nemaiaprizandu-se. Nu stiu ce sa mai cred, la diagnoza nu apare altceva. Ce sa mai fie? Cineva mi-a zis ca FDP este infundat si ca trebuie spalat?!?!?

P.S. Masina porneste foarte bine si cand nu apare spirala in bord, merge perfect.

Multumesc pentru indrumari!

Modificat de Grazia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare apar acum la diagnoza ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai apre nici o eroare la diagnoza, asta e ciudat. sa nu fie Ok diagnoza?

 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat ai spirala aprinsa ai si eroare stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca spirala se aprinde in mers (intermitent)? O sa o duc la alta diagnoza?

Este o diagnoza speciala pe mecanica si una speciala pe electrica.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca cine ti-a facut scanarea/diagnoza, nu a folosit un tester dedicat. 

Da, eroarea ramana stocata.

Diagnoza dedicata, prin scanare si verificare valori in blocuri de masura/test dinamic - releva problemele mecanice/electrice/electronice sau de sw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Grazia

Nu mai da quote postării anterioare.  Dacă nu ai intenţia să citezi pe cineva care a postat cu mai mult timp în urmă poţi să uiţi de butonul ăla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Mi-a apărut mie martorul, am stat timp de un minut cu piciorul pe frână in D și după ce mă dau puțin la mașină, îmi intră in limp mode... am fost la o diagnoza și mi-a dat senzorul presiune turbo(MAP) defect. L-am cumpărat, l-am schimbat, tot îmi apare. Am fost la Serpico la reprezentață VW în Craiova, mi-au zis că egr-ul nu are nimic, doar că presiunea turbo este prea mare și imi apare martorul ăla. Ceva soluții?

Modificat de andrii1109
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut, martorul de la bujie îmi sta aprins timp de 5 10 secunde după ce pornesc motorul... Am mai observat un lucru dacă apa este la 90 grade sau orice temperatura dacă opresc motorul si repornesc nu se ridica acul de la apa pana nu se stinge martorul de la bujie... A mai întâlnit cineva problema și care ar fi rezolvarea? Skoda Octavia II an 2011 2.0 CR CFHC 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Adrian WYA said:

nu se ridica acul de la apa pana nu se stinge martorul de la bujie

sau invers, nu se stinge martorul la bujie până nu se ridică acul la apă....cred că ar fi mai corect aşa.

Cel mai probabil probleme la senzorul de temperatură lichid răcire sau la cablajul acestuia, dar fă o diagnoză înainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau invers da... am facut diagnoza si nu genereaza eroare... masina sta turata 20 30 min si genereaza fum... nu mai spun ca creste nivelul de ulei si  DPF-Ul nu face regenerare...

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatură posibil să nu dea eroare dacă nu este întrerupt sau în scurt, doar dă informaţii eronate

PS NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut la toată lumea! Sunt nou pe forum si am un seat leon( 2011)1.6 tdi , acum 10 zile am schimbat uleiul si filtrul + filtru  de motorina. La o zi distanță sa aprins in bord martorul spirală si masina nu mai trăgea.  Am oprit , am pornit din nou eroarea a dispărut,  dar in ultimul timp face tot mai des . De două zile martorul spirală apare in mers si clipeste ,masina pierzând din putere.Daca opresc si pornesc din nou spirala dispare si masina merge normal apoi după câțiva km apare din nou. A mai intalnit cineva problema asta? Are cineva idee ce ar putea fi ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul resp este un martor generic. Semnaleaza o pb electrica. Fara o scanare nu poate ghici nimeni. Posibil pb cu capsula vacumatica turbo dupa comportamentul descris...dar repet, e o simpla presupunere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După scanare au apărut aceste două erori. Egr-ul este problema nu?

20191209_210502.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare acum 2 saptamani pe autostrada dintr o data a inceput sa clipeasca martorul bujii si masina nu mai tragea, am oprit motorul am repornit si a mers fara sa mai faca nimic, azi insa dupa un drum mai lung in care am cam fortat-o mi sa aprins din nou acel martor care clipeste si mi a taiat pedala am facut o scanare si iata erorile...va rog daca se poate sa imi dati un sfat...multumesc

received_634080854000261.jpeg

received_595952250972674.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Coroian Traian

Salutare,

Detin din 2018 un Golf 7 1.6 TDI ( an productie 2015 ) de care - chiar si acum, sunt multumit. De la sfarsit de an 2019 mi-a aparut o eroare la bord "bujii". Ma duc la mecanicul meu, face o diagnoza, schimbam electrovalva. Apare din  nou eroarea, schimbam actuator. Din nou eroarea.

Ok, zic, nu stie mecanicul meu. Fac programare la reprezentanta VW din Baia Mare, diagnoza - trebuie schimbat furtun vacuum + electrovalva si vedem daca mai apare eroarea. Schimba piesele ( atasata factura, 1300 ron ) , fac un test la 4000 rpm si din nou apare eroarea. Cei de la VW spun ca trebuie schimbata turbina.

Voi ce parare aveti ? Ma puteti ajuta cu un sfat ?

Mersi.

Service.jpg

bujii.jpg

Raportul_autoDNA_WVWZZZAUZGP545284.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fără o diagnoză greu de spus. Măcar codul de eroare dacă îl ştiai tot era ceva.

Sfatul meu ar fi să faci rost de un VCDS sau să găseşti pe cineva care are aşa ceva şi să faci ce scrie pe topicul ăsta

https://vwforum.ro/topic/125018-metode-de-diagnoza-pentru-turbina-egr-debitmetru/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ceva ciudat zic eu si as dori sa va impartasesc patania.

Motorul cu pricina 1.6tdi cayc 2011

Dimineata in special, ori cand apuca sa stea nepornita mai mult de o ora, la punerea contactului bipaie averizarea sonora a unei erori, iar spirala pentru bujii incepe sa palpaie. Dau la automat si n o ia, incepe sa invarta ea singura de odata, iar n o ia. Mai pun contactul odata, dau la automat si ori face aceeasi faza, ori porneste. Autoturismul are sistem START/STOP care nu functiona de ceva timp din cauza acumulatorului slabit banuiesc.Pe tester nu aveam nici o eroare de aceea zic asta. Chestia cu pornirea a aparut de 2 zile. Din pacate eu sunt plecat in voiaj, iar sotia foloseste masina. Acumulatorul este de tipul original din fabrica. Este din fabrica (2011) sau pus altul original, nu stiu ce sa zic. Electromotorul invarte normal, nu da semne de puturosenie. 

Dupa ce porneste dispare spirala, motorul merge perfect normal,de aceea am banuit acumulatorul. Pareri? 

Modificat de Emy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testerul folosit NU e bun .Incearca un vcds original si ai sa gasesti eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!