Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Ce e asa  grav? Grav e ca unii te-au pus sa schimbi piese degeaba. E un senzor de vreo 600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-mi si mie o poza cu senzorul. Si pe piesa care mai pus aia sa o schimb 620 lei cu manopera cu tot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata un senzor de temp DPF

image.png.b4b759887bedd58d5444617e092e98e5.png

 

sonda lambda e altceva 

image.thumb.png.ec2c552436e19d54a2c7342442f3b9fa.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, la mine rezistenta se aprinde doar cand ajung la 3000 de ture in acceleratie si se stinge imediat ca un inpuls, in rest totul merge normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza, sa vedem unde este problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw polo 6r 2011 1,6 tdi si licarea  becul ala cu spirala si nu mai tragea. am oprit motorul si am repornit apoi a mers normal. la doua zile am patit la fel. stie cineva ce trebuie sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. O diagnoza. Aceasta va reliefa problema. Altfel nu ai de unde sa stii care este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam ce ar putea fi? la ce sa ma astept? unii au zis ca poate fi injector

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti stii, din pacate. Doar diagnoza va spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Am un VW Golf V din 2008 105cp BLS si de cateva zile mi s-a aprins martorul de la bujie. Dimineata cand pronesc masina, astept sa se stinga toate becurile din bord, dupa care ii dau cheie si o las cateva minute (10 min sau in functie de cat de frig e afara, ca sa se incalzeasca), dupa care plec la munca. Problema e ca senzorul respectiv se aprinde cand motorul e in sarcina mai precis cand urc in rampa. Acesta se aprinde si incepe sa clipeasca iar motorul nu mai are deloc putere. Daca opresc motorul si il pornesc din nou, problema dispare si masina functioneaza din nou cum trebuie (motorul are din nou putere). Am fost la un service si mi s-a spus ar putea fi filtrul de particule insa din cate stiu acesta daca e infundat masina nu mai are putere deloc iar la mine nu e cazul. Ce cauze ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode se numește fenomenul. Dupa descrierea ta problema este la turbina. Vezi ca este topic despre asta. Oricum prima dată trebuie pus testerul, văzute erorile stocate, vizualizați parametrii de funcționare, log-uri dacă este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa dau turbina jos si sa o curat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar geometria variabila zic eu. Cel mai probabil eroarea stocata e de overboost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În general nu se face nimic la mașină fără o diagnoză amănunțită, nu putem ghici ce are masina doar din descriere fara sa vedem niste coduri de eroare, parametri, loguri. Am scris mai sus ce ar trebui. Asta pentru costuri minime. Dacă vrei să o iei prin încercări și de exemplu dai jos turbina, o cureți și să constați după aia ca era spart un banal furtunas de vacuum sau N75 defectă sau.....Etc.... este alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi de la orice din compunerea motorului. Dupa diagnoza vezi de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Turtureanu Pavel-Dan

Buna ziua,

Am un Golf V, 1.9 TDI (2005), la care se clipeste martorul bujii incandescente in timpul mersului, doar pe timpul verii la temperaturi mai ridicate, moment in care imediat se opreste aerul contitionat !! :(. Problema apare mai ales cand masina este incarcata (mai multe pers.), insa nu regulat. Dupa repornirea motorului, martorul se stinge iar aerul conditionat isi revine. Azi am reusit sa o duc la un tester cu martorul aprins (clipind). Atasez rezultatul. Mecanicul presupune ca nr. mare de erori ar fi posibil cauzat de un contact slab pe undeva.

Multumesc anticipat !

20180410_161527.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 2/17/2018 at 5:14 PM, Alin aza said:

si cam ce ar putea fi? la ce sa ma astept? unii au zis ca poate fi injector

 

ai rezolvat problema ?

aceeasi poveste si la mine...azi ma duc la un tester sa vedem ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează erorile asa cum apar stocare. Fa o poza la ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut !

In aceasta dimineata dupa ce am pornit si plecat la drum ... la un moment dat dupa 300m parcursi , cand am accelerat putin masina s-a ingatuit si a inceput sa blincane martorul de bujie incandescenta si din clipa aceea nu se mai accelera... viteza 120 Km/h cu acceleratia la maxim (pe autostrada)..... ce poate sa fie?

Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut...am si eu o problema cu EGR-ul la un Passat B7 motorizare 1.6 diesel CAYC...de ceva timp(doua saptamani) i-mi licare martorul de bujie incandescenta si sta aprins martorul de "eroare motor memorata" .... am resetat de cateva ori acesta eroare ( 7343 - Potentiometru - G212- pentru recirculare gaze evacuare P0407 00 [167]-semnal prea mic; MIL aprins - Neconfirmat.....)  am citit o gramada de topic-uri si am vizionat metode de inlocuire/ curatare EGR....m-am pus pe treaba....cu chiu cu vai am extras EGR-ul de pe masina....l-am curatat (nu prea era murdar - doar funinginea pe care am curatat-o, supapa functioneaza corect si usor, tija care actioneaza supapa curata si rulmentul ok, pinioanele cu dantura ok, motorasul se invarte usor...am periat cu grija partea electonica....am asamblat toate componentele si l-am montat pe masina )....am pornit motorul si sunt aceleasi probleme....eroarea nu se sterge reapare instantaneu cu acelasi cod potentiometru -G212 - pentru recirculare gaze evacuare P0407 00 [167] - semnal prea mic.....ce nu este ok?....unde este acest asa numit potentiometru (pe placuta electronica cu motorasul?) am habar de electronica...ce se poate face? sunt din Pitesti.Am uitat sa mentiones ca in prima faza am gasit modulul de vacum ce actioneaza clapetul de pe EGR cu membrana sparta si l-am inlocuit cu unul ok...cu gandul ca de acolo era eroarea...dar tot degeaba.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare la partea electrica ,egr-ul se inlocuieste cu piesa noua originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 05.07.2004 at 12:28, Andi TDI a scris:

Dupa ce rezolvi problema cu senzorul de temperatura o sa functioneze normal si sistemul de preincalzire al bujiilor incandescente. (informatia despre temperatura il preia chiar de la senzor)

Salutare

Am si eu o mica problema cu martorul bujii la Vw Golf 6 2.0 Tdi 140 Cp din 2011

Dimineata sta aprins acest martor in bord si porneste greu apx 3-4 secunde de dat la automat

Las motorul sa se incalzeasca apx 5 min dupa care opresc si pornesc iar dupa care dispare acest martor. 

Mi se intampla de cand a inceput anotimpul rece,vara pornea la sfert.

Ce ar putea fii..? 

Mentionez ca si in timpul zilei cand motorul este cald mai apare acel martor si nu se stinge decat dupa ce pun contactul de 3-4 ori si abea atunci se stinge.

Modificat de Franz77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10.11.2018 at 16:18, EEXCALADE a scris:

Eroare la partea electrica ,egr-ul se inlocuieste cu piesa noua originala 

Salut ! Am rezolvat problema cu EGR-ul...l-am inlocuit si motorul functioneaza corect. Mai am o problema care a aparut cam in aceiasi perioada cu problema EGR-ului si anume nu mai am caldura in masina ... aer cald iese doar pe orificiul din stanga langa geam usa....pe celelalte distribuitoare iese doar aer rece?....ce sa fie?....nu am erori la scanare.O schema cu sistemul de incalzire gasesc undeva?....Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!