Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Posibil pb actuator turbo, nu neaparat egr. Oricum, cel mai indicat pus pe vcds sau alt tester compatibil si vazut exact eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar la 1.6Cr Tdi - cel mai intalnit, se defecteaza EGR-ul.

cel mai bine fa o diagnoza/scanare si vedem exact despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti. Am aceeasi problema cu senzorul bujiei. Problema este ca odata masina bagata in viteza nu trece de 3000 de ture, ba chiar se chinuie sa ajunga si la acest numar de turatii. Precizez ca am aprins si martorul DPF. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a intamplat de 2 ori in ultimii 5000 km sa palpaie martorul de bujii / unitate de control a motorului, iar motorul intra intr-un fel de safety mode, insotit de pierdere de putere. Mai exact cu pedala la podea se plafoneaza la 3000 rpm in D2 (2.0TDI EA288 + DSG). Asta dupa zeci de km rulati in afara orasului. Problema dispare la o restartare a motorului.

AM dus masina la service (Autoclub TM), iar la diagnoza nu apare nimic. Dupa ce au dat expertii o tura cu masina, au tras concluzia ca motorul de gatuie/ezita la accelerari bruste de la relanti (lucru pe care eu, conduc masina aproape zilnic, nu l-am sesizat), si ca urmeaza sa faca o serie de investigatii de partea de alimentare cu combustibil, pentru ca ar exista pierderi de presiune - ipoteza lor.

Ipoteza mea e ca sunt ceva senzori sau contacte care dau rateuri. 

A mai avut careva o experienta asemanatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca era nevoie de un topic nou. Nu e ceva iesit din comun pb ta. Din descriere posibil un limb mode sau pb la capsula  vacumatica a turbo. Posibil geometrie variabila cu pb. Refuz sa cred ca la scanare nu a iesit nimic. Cu ce au scanat? Solicita totusi mutarea resp topic in aria coresp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista senzori/traductoare care se decalibreaza influențînd mersul motorului spre pierderea performantei și care pina la o anumită valoare nu generează erori pe anumite interfețe. În mod cert dacă ai avut bec aprins VCDS vede eroarea. Încearcă  o scanare în alta parte.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autoclub este reprezentanta.... Deci au tester destul de capabil...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, pronet said:

Nu cred ca era nevoie de un topic nou. Nu e ceva iesit din comun pb ta. Din descriere posibil un limb mode sau pb la capsula  vacumatica a turbo. Posibil geometrie variabila cu pb. Refuz sa cred ca la scanare nu a iesit nimic. Cu ce au scanat? Solicita totusi mutarea resp topic in aria coresp.

Eu nu am gasit un tipic adecvat pentu asta. Problema e comuna, multi au reclamat-o, dar foarte putini au revenit si cu o rezolvare.

Probleme cu capsula vacumatica a turbo am mai avut probleme la alta masina, dar ele persistau, nu se rezolvau cu o simpla repornire a motorului, si nici martorul de bujii nu palpaia.

Exista cazuri in care anumite erori nu se stocheaza. Nu cunosc versiunea testerului, dar fiind dealer oficial VW, ma astept sa fie "up to date" cu aparatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un prieten cu VCDS , nu strica sa mai incerci un autoscan. Cum faci "resetarea motorului" ? Pune codul motorului asa cum apare pe stycker ,nu cel generic, poate gresesc eu dar limitarea la 3000 mi se pare cam sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice martor aprins stocheaza eroare/cauta si fa o diagnoza din  nou cum au spus colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, alin_irimia said:

Daca ai un prieten cu VCDS , nu strica sa mai incerci un autoscan. Cum faci "resetarea motorului" ? Pune codul motorului asa cum apare pe stycker ,nu cel generic, poate gresesc eu dar limitarea la 3000 mi se pare cam sus.

Pai daca tot ma citezi, citeaza-ma corect. Codul motorului (de pe sticker) e CRBL, dar nu vad relevanta lui in topicul de fata. 

 

18 minutes ago, mariuscbn said:

Fisele de bujii cum sunt?

Nu le-am verificat. Dar ma indoiesc sa fie de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem de pe telefon si am inteles gresit, nu cred ca e cazul de altceva. Relevanta e ca in situatie de limitare a functionarii motorului  3000 de ture nu am intilnit la nici  un alt motor, mi se pare foarte mult pentru situatia in care trebuie protejata integritatea componentelor. Pe baza codului se pot afla inclusiv recomandari de uzina si tu spuneai ca situatia e des intilnita deci ar fi sanse ca defectul sa aibe recomandata o solutie de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele CR se limiteaza asa, inclusiv cand vrei sa o accelerezi stand pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc e altceva (limitarea e data de ESP ) si da acolo ai 3000, dar in mers mai ai cuplu mult mai jos, practic ca sa accelerezi trebuie sa mai ridici piciorul de pe pedala. M-am uitat pe niste TPI uri de la motorul asta, ar aduce cu problema semnalata ca si comportament dar nu bate prin lipsa erorilor stocate.

Modificat de alin_irimia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ESP nu functioneaza si in mers??

La motoarele PD martorul de bujii si ESP semnaleaza si probleme pe injectoare, pe langa altele.

Colegul TREBUIE sa repete diagnoza/martor aprins fara eroare NU exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar cu ceva suntem de acord. :) Esp nu te limiteaza in mers in conditii normale la 3000 ca daca era asa colegu nu avea o problema ci spuneam ca a atins turatia maxima. La CR s-a schimbat simbolistica defectelor fata de PD, spira nu se mai aprinde pentru unele defecte cum ar fi cele din sistemul de frinare. Fum fara foc nu iese nici daca e vorba de reprezentanta, poate ne crede si mai incearca un test

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu te am contrazis cu ESP!!

La sistemul de franare pot fi de vina becurile arse/intrerupator frana(asta se vede pe diagnoza).

Cunosc destul de bine ambele motoare!!

Am avut ieri un CR cu martor evacuare aprins,  de vina a fost pompa secundara de apa/nu raceste gazele...martor aprins, a venit de la un "inginer" care spunea ca trebuie regenerat DPF (asa diagnoza a facut).

Colegul pana nu o sa repete diagnoza o sa scriem mult si bine!!

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate anticipez greșit dar la motorul lui există  un TPI legat de calitatea proasta a furtunelor de vacuum care la unele curburi au tendința de strangulare și limitează funcționarea turbinei și N75 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici un TPI pentru masina. O sa repet diagnoza si in alta parte, sa vedem daca iese ceva, desi... ma cam indoiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat o diagnoza la un service third party, dar nu am reusit din cauza unei erori de conectare, desi dude-ul a zis ca a facut diagnoze si la G7 de anul asta, deci teoretic era la zi cu soft-ul.

In urma investigatiilor celor de la Autoclub, cauza pare a fi unitatea de comanda a pompei de combustibil din rezervor, care a si fost inlocuita pe garantie. Sper sa fie solutia corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut, am si eu urmatoarea problema.

In mers se aprinte intermitent(ca semaforul) martorul din poza si se reduce puterea motorului. Daca trag pe dreapta si opresc motorul acesta produce niste vibratii ciudate in caroserie de parca ar fi in 3pistoane.

Daca o las 2-3 minute oprita si pornesc din nou motorul, plec la drum ca si cum nu s ar fi intamplat nimic.

Problema asta am mai avut o prin iarna dar martorii s au stins de la sine si pana astazi nu a mai facut astfel de probleme.

Masina este un Golf 6 din 2011 motor 2.0 de 140cp si tin sa precizez ca schimb vitezele in jurul a 3000rpm si nu sunt genul sa mearga cu ea subturat, are 202.000km revizie facuta acum 2000km.

poza in care este motorul la 900rpm este din timpul zilei cAnd a aparut prima oara martorul, acesta s a stins si a reaparut seara cand mergeam spre Focsani si poate fi vazut in fotografia unde este motorul la aproximativ 2500rpm.

 

Sper ca am fost destul de clar dar daca nu s a inteles exact voi raspunde la toate intrebarile.

 

Multumesc!

 

IMG_1057.PNG

IMG_1058.PNG

Modificat de Andrei1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza la motor cu VCDS...altfel nu putem ghici,roaga un prieten din aria prestari servicii  din zona ta,sa faca o diagnoza,apoi postezi aici erorile.

Probleme pot fi multiple...EGR injectoare....senzori...

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!