Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Sa desfac ECU si sa vad daca am continuitate pana la pinul 85?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema, pinul K49 care intra in ECU este slabit si nu mai face bine contact, drept urmare nu ajungea masa la pinul 85 al Releului R4.

Multumiri colegilor de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva timp se aprinde in bord martorul motor,dar numai dupa ce pornesc masina dupa o zi.

L-am stins,dar reapare dupa cel mult 3 zile,acum se aprinde in fiecare zi.

Eroare este:P0671-Cylinder 1Glow Plug Circuit.

Dupa ce sterg aceasta eroare masina trage mai bine si nu mai apare indiferent de cate porniri fac in ziua respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e logic, bujiile sunt folosite doar la rece.

dar o bujie arsa nu influenteaza puterea motorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut prieteni,o problema ciudata la o Skoda Octavia 2 motor 1,6 tdi,trage merge la un moment dat se aprinde spirala in bord se simte lipsa de putere merge neregulat,daca o opresc si vreau sa o mai pornesc nu mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

pune un tester si vezi ce erorii ai,dar mai mult ca sigur o sa gaseste o eroare de egr buba lor sau mai putin probabil clapeta shut-off cum se opreste motorul cateodata daca functioneaza intermitent aprinde spirala ptr cateva secunde si se stinge cand iti aprinde check engine si spirala e groasa

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sry bad post

 

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si testare,dar am sters din greseala eraparea si nu o mai da,oricum cand o da este ceva de motorina pur si simplu se dezamorseaza si eroarea este ceva de genu lipsa presiune rampa injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...si eu am o problema cu aceea siguranta aprinsa la bord si palpaie...cand opresc motorul se  stinge si nu se mai aprinde...este posibil sa fie de la injector  si  sa mi dea si alte erori la bord? tin sa precizez ca mi sa aprins la bord si ca am probleme cu  farurile dar nu aveam nimik.... o fi de la injector, stiti ceva...? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAd ca intrebi in n topic-uri si raspusul este acelasi: fara sa faci o diagnoza nu ai de unde stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spirala se poate aprinde din n motive,pune un tester si vezi ce eroare ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Am o nelamurire,sper sa ma puteti ajuta.Indiferent de temperatura de afara,atunci cand pun contactul,martorul de la bujii,nu ramane aprins mai mult de 1 secunda(sa zic cu indulgenta 2 sec).Motorul porneste o ideea mai greu cand e frig,iar daca pun de mai multe ori contactul,porneste mai bine.Este vreo legatura cu G62 sau releul de comanda? Pe tester nu apare absolut nimic.Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce temperatura raporteaza senzorul G62 si compara cu ce da G2 catre ceasuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin si eu cu o problema. uneori, in mers mi se aprinde martorul bujii si clipeste cu mesajul de rigoare engine workshop, moment incare imi taie si acceleratia - nu trece de 2000 de ture. alti martori nu se mai aprind in afare de faptul ca nu merge nici tempomatul. daca opresc motorul si repornesc, nu mai are nimic. face chestia asta destul de rar dar ma enervea enorm. mentionez ca in urma cu mai mult timp facea destul de des dar dupa ce am schimbat injectoarele nu a facut o perioada iar acum a revenit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica turbina - fa-i o scanare si posteaza in aria dedicata erorile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt asta tre sa dau turbina jos k asa mi a zis un meserias in testere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai faci un log in mers si vezi exact ce nu merge bine. dupa aia te apuci sa dai jos ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am problema asta mereu. se intampla rar... ar trebuie sa il iau pe unu cu testerul cu mine mereu si cand apare eroare hop pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai, citeste si o sa vezi.

Oricum a ramas o eroare stocata in calculator. Incepi cu analiza acelei erori. Si daca apare rar, la un log in mers poti vedea ce parametri sunt aproape de limite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Laurentiu Sorin

Am si eu o intrebare:cate secunde este normal sa stea martorul de bujii(spirala)aprins, la -6  ,-10 grade?Mie mi se pare ca la mine sta prea putin aprins 3-4 s,si de aceea parca porneste un pic cam greu(cand e cald porneste la sfert).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BKC sunt bujii rapide la 5 V. Nu au nevoie sa stea mai mult alimentate. oricum ele raman alimentate la putere redusa si dupa ce porneste motorul, pentru maxim 3 minute.

In primele 2 secunde practic se incalzesc bujiile  - atunci sunt alimentate la 11 V, pe urma doar se pastreaza temperatura lor constanta la 5v.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna !

 

Daca ma poate ajuta si pe mine cineva ! La o scoda octavia 2 din 2007 motor 1.6  cod motor BSE , am trei erori : injector nr2  defect in circuitul electric , senzor ax came semnal neplauzibil , clapeta acceleratie semnal prea mare . Am verificat cablajul pare in regula , am schimbat senzorul de ax cu came , face la fel . Are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile au aparut deodata, toate 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!