Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

E de 140 CP.

Am sa fac rost de un laptop si fac o scanare.

Multumesc de promptitudine!

Daca aveti si alte idei sunt bine venite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan

Precum am spus merita sa te uiti la egr,dupa cate stiu egr e separat fata de clapeta shut off la 140 Cp daca motorul e CR.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e separat, EGR-ul, l-am schimbat acum 2 ani, sper sa nu fie el problema, cu toate ca am observat ceva urme de ulei pe acolo, chiar si in jos catre burdufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TDI injectore Pompe Duse cu 2 axe came 16 Valve, nu cred ca e Common Rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e CR daca ai 2 axe e PD.

Diagnoza e sfanta, cu toate ca tot spre EGR m as indrepta.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD e 2.0 PD. Martor esp aprins lA punerea contactului si sa ramana aprins ma duce cu gandul ca ECU nu se a;limenteaza. Dar vedem la diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor: 2.0 TDI BKD

 

Am martorul de bujii plus cel de ESP aprinse si nu vrea sa porneasca. Motorul se invarte. Aveti idee care ar putea fi cauza? a mai patit cineva ceva asemanator?

 

Multumesc.

 

 

Nu e CR daca ai 2 axe e PD.

Diagnoza e sfanta, cu toate ca tot spre EGR m as indrepta.

 

Nu e CR.... daca e BKD.... CR-urile au cod motor din 4 litere (in carte e posibil sa ai trecute doar 3) si incep cu litera C ... de genul CBAB, CBBB, etc.

 

asa cum ti-a zis si bundy, fa o diagnoza sa vedem despre ce e vb - altfel doar facem supozitii.

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of,of,si eu ce am spus ????

Zi buna si frumoasa,eu ma retrag.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci..ce motor ai TDI PD sau TDI CR?

 

Nu ai spus, ai intrebat.... nu-i bai, doar ti-am explicat cum se identifica mai usor, tipul motorului dupa codul acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu fac polemica dar...dupa rasp.lui tot eu am raspuns/am scris"NU E CR DACA AI 2 AXE CU CAME CI PD"

Zi frumoasa

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit cu diagnoza, am atasat-o la acest reply.

 

Cauza principala cred ca este:

 

Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication
 
Aveti idee cu ce as putea incepe sa verific? este vreo siguranta care protejeaza ECM-ul ?

Log-WAUZZZ8PX4A123076-165750km-102992mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cele 2 relee din panoul cu sigurante de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doar doua acolo? nu am desfacut nici o data. 


Releele pe care scrie 433 ?

post-39034-0-73099300-1393572145_thumb.j

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E poza de pe masina ta?

Vezi ca e unul lipsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza am gasit-o acum pe internet, deci sa le verific pe cele pe care scrie 433?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform cu schema, R4 este releu, adica cel pe care scrie 458 in poza mea?

Am gasit o poza in care arata cum sunt pozitionate releele.

post-39034-0-18305600-1393575972_thumb.j

Modificat de razvan87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat toate cele trei relee, sunt bune si primesc tensiune. Intre pinii 85 si 86 am 4V fara contact pus, iar cu contact pus am 10V plus pe pinul 30 sau 87 nu mai tin minte am 12V pe Releul R4 sau 458.

Ce as mai putea verifica? ma gandeam la mufa de la ECU, pot masura ceva tensiuni pe acolo sa-mi dau seama daca primeste ce trebuie?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice releu pe pinul 30 trebuie sa ai tensiunea din baterie sau a incarcarii daca motorul merge. Ce ai masurat tu acolo 4V, 10V sint curenti vagabonti.

Ca sa fii sigur masoara cu o lampa de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pinul 30 am tensiunea bateriei, eu am spus de pinii 85 si 86 care alimenteaza releul ca am 4V fara contact si 10V cu contact pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

cred ca erorile generate au fost din cauza bateriei slabe si tu i-ai dat la automat pana ai lesinat bateria de tot de nu ti sa mai aprins nici bordul,ptr ca eroarea 01314 - Engine Control Module - No Signal/Communication - Intermittent o ai pe mai multe module,sterge erorile si vezi ce iti mai da dar cu o baterie ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si asta cu o baterie buna, fiindca intradevar actuala nu e una prea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema:

la pinul 85 al releului nu am masa nici fara contact pus, nici cu. La indrumarile lui @Al Bundy am pus pinul 85 la masa apoi totul merge cum trebuie,

multumesc lui @Al Bundy si @lupo_bv.

Intrebarea acum este cum depistez de ce nu primeste releul la pinul 85 masa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!