Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Am facut si nu arata nimic.

Mi-a stins becul la motor. Apoi a reaparut problema cu palpaitul becului la bujie si cele de mai sus amintite. Acum becul de la motor chek motor s-a stins singur. Masina in rest merge perfect. Poate este carburantul mai prost sau sa ii fac o regenerare in afara orasului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa maf si mufa senzor presiune diferentiala ,porneste motorul si vezi daca stocheaza erori

Fa diagnoza cu o interfata originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Andrei Ungureanu

Salut. Am si eu o problema cu acest martor spiralat si as dori sa impartasesc cu voi ce am patit.

Sambata am vrut sa plec spre Bucuresti din Brasov. Toate bune si frumoase pana la intrare in Busteni cand motorul a inceput sa imi dea socuri, si anume cand incercam sa accelerez acesta se smucea sub forma de socuri bruste...nici vorba de acceleratie si in plus martorul spiralat de bujii clipea. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Am pornit din nou si am mers mai departe fara nici o problema pana la iesire din Busteni cand a facut din nou. In momentul acela am decis sa ma intorc acasa iar pana in Brasov  eroarea cu socurile aferente a mai aparut de 2 ori iar la ultima eroare s-a aprins si martorul de motor galben. 

Eu am mai avut problema acesta la inceputul anului cand la service mi s-a zis ca aveam eroare de la clapeta pompei de vacuum care ramanea deschisa si de aceea aveam acea eroare si socuri. Atunci mi-au curatat egr, clapeta acceleratie si clapeta pompa vacuum si pana in noiembrie totul perfect. Mentionez ca nu merg subturat.

Inca nu am ajuns la u service si vreau sa stiu daca cineva a avut aceasta problema si cum a realizat-o. Nu as vrea sa merg la 10 service-uri si sa ia pielea de pe mine.

Detin o Skoda Octavia 2 1.6 TDI 105 CP

Multumesc si o zi usoara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe scurt, si-au batut joc de tine.

clapeta pompa de vacuum - termen absolut eronat si inexistent

EGR curatat- trebuie demontata puntea fata plus alte chestii ca sa dai jos EGR sa il cureti. In plus EGR electric nu se curata, deci nici nu ar avea vreun efect curatarea lui. Insa EGR este cel care face simptomele de mai sus si este o boala arhicunoscuta la 1.6 TDI, se rezolva doar prin inlocuire. 

clapeta de acceleratie - nu are legatura cu mersul in suturi fara sa dea eraore clara, pe clapeta de acceleratie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ungureanu

Multumesc!

Acum vine intrebarea...ce este mai bine sa fac: sa inlocuiesc EGR sau sa il anulez?In plus sa fac asta in vreun service sau in reprezentanta?

 

Multumesc

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il inlocuiesti, numai cu original. 

Ca sa il anulezi, trebuie scos si filtrul de particule, resoftata masina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ungureanu

Doar original ? Nu exista after-market sau care ar fi problema?

Multumesc

 

NU mai cita postul anterior!

Este greu de citit si contrar regulamentului.

Multumesc pentru intelegere! 

 

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista aftermakerket dar risti sa nu mearga de nou... sau sa te lase dupa cateva luni. Si e foarte greu de inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ! de aceea am specificat numai original. Se gasest aftermarket - MEAT & DORIA, etc... dar nu o sa faca treaba

cu unul original, cred ca te va costa (cu manopera) in jurul la 1700-1800 lei....cu unul aftermarket in jurul la 1200 -1300 lei. Dar o sa fie banii aruncati pe apa sambetei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat unul MEAT&DORIA care nu a mers de nou(am pus saiba micsorata pt.recilculare).:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Ungureanu

Multumesc baieti pentru ajutor! 

Merg pe original si gata. 

Zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/28/2017 at 9:00 AM, F l o r i n said:

exact ! de aceea am specificat numai original. Se gasest aftermarket - MEAT & DORIA, etc... dar nu o sa faca treaba

cu unul original, cred ca te va costa (cu manopera) in jurul la 1700-1800 lei....cu unul aftermarket in jurul la 1200 -1300 lei. Dar o sa fie banii aruncati pe apa sambetei.

chestie patita de mine exact asa meat de nou a mers 1 luna.

retur si pus oe merge brici de 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua .Am o problema la o octavia 2 1.9 tdi motor bxe .

Spirala nu imi sta aprinsa nici cand afara este temperatura cu minus .

Am schimbat releul de sub panoul de siguranta de langa baterie ,am verificat sigurantele sa vad daca nu cumva sunt arse  si toate sunt ok .Am schimbat senzorul de temperatura si tot nimic,am schimbat bujiile

O idee ceva unde as mai putea face verificari? 

20180205_110437.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai alimentare pe acel modul ?

 

 si care sunt restul erorilor ?

 

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt urmatoarele erori.

Aceea supapa cu vaccum am gasito crapata in partea de jos unde are clema nu mai poate sa actioneze nimic Am sa o schimb si poate scap de aceste erori ce tin de egr .Ma gandesc ca de la acesta supapa apar aceste erori .

Cum verific daca am alimentare pe acel modul ? 

Screenshot_20180123-122240.jpg

Screenshot_20180123-122243.jpg

Screenshot_20180123-122246.jpg

Screenshot_20180201-222324.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediaza problema cu EGR-ul/capsula acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are probleme cu alimentarea catorva electrovalve, verifica sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg 10 km , mi se aprinde martorul de la bujii(arculetul ala), am pus-o pe tester si mi-a dat eroarea P05440 , cei de la service mi-au schimbat sonda Lambda , si tot nu au rezolvat problema , dupa sa imi zica ca este de la filtru de particule.(masina trage bine), daca a mai avut cineva vreo problema asemănătoare , si cum a rezolvat, Multumesc!

Modificat de Bebeleo
Imi apare mesajul “ascuns”
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://ibb.co/e1AUAn  la service au zis ca e sonda Lambda, am schimbat-o si nimic, tot apare arculetul ala care clipocește , si dupa au zis ca filtru de particule.

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE! SE SANCŢIONEAZĂ

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura 1 . Diagnoza se face cu vcds ,ca sa nu mai inlocuiesti inca o piesa degeaba ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ii fac zilele astea, da, dupa tine , crezi ca ar fi filtru de particule? 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!