Jump to content

Bujii incandescente (glow plugs) - probleme


eugend
 Share

Postare recomandată

Chiar dacă este o maşină cu motor din grupul VAG nu avem cum să ştim care este schema managementului motorului, dispunerea siguranţelor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu da nici o eroare pe vcds dar masina porneste cam la a 3a cheie cand sunt -7 grade si dupa porneste din prima , necesita schimbarea ? Am inteles ca se poate duce electromotorul ?! As vrea si eu sa le schimb pentru ca nu cred ca in aproape 300k au fost schimbate sau or fi fost si nu stiu ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le masori cu un multimetru si vezi daca sunt moarte, masina ta nu stie monitorizarea bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau date jos și verificat direct pe baterie

Totodată, dimineața sau când e rece, verificat cu lampa de control, dacă îți vine curent pana la ele

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles . Voi face in curand schimburile de filtre ulei si ii voi ruga sa se uite ca eu nu ma pricep ... va multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
On 13.12.2018 at 22:07, 80 MRC a scris:

Buna seara.

Pentru ca am observat ca imi porneste masina greu si foarte greu (mai ales in cateva dimineti cand temperatura a fost aproximativ -6 grade) am decis ca trebuie schimbate bujiile  crezand ca sunt arse. Eram aproape decis sa cumpar altele fara sa le mai masor la service . Ma bazam pe 2 indicii:

-  masina porneste foarte greu in diminetile reci (se chinuie dar porneste de la prima cheie)

- dupa ce pun cheia in contact si se sting toti martorii din bord, nu se aprinde deloc martorul pentri bujii care trebuie sa ramana aprins cateva secunde pana se incing bujiile

Totusi am fost inspirat sa merg la service sa le masor si apoi se le schimb daca erau arse. Bineinteles bujiile sunt toate 3 bune dar totusi problema nu a fost rezolvata si nici nu a fost depistata vreo alta defectiune care ar fi cauza pentru pornirea grea in zilele reci.

Am asistat la verificarile electricianului si va pot detalia :

1. verificat toate sigurantele si erau toate in regula

2. verificat rele - este si el in regula

3. decuplat senzorul de temperatura de pe motor - moment in care au inceput sa lucreze bujiile ( pus contact, stins toti martorii din bord si apoi s-a aprins martorul spirala pentru bujii...a stat aprins cateva secunde apoi s-a stins)

Electricianul a mai intalnit acelasi fenomen dar pe care nu l-a putut rezolva (a inlocuit acel senzor cu unul nou dar nu s-a remediat problema bujiilor). Practic a spus ca nu garanteaza  rezolvarea problemei daca voi inlocui acel senzor. 

O alta varianta ar fi sa scot mufa de la acel senzor (sa imi functioneze bujiile dar sa nu imi mai indice temperatura apei din motor la sistemul de racire)

Mentionez ca alte erori nu am in bord si nici nu am facut vreo scanare suplimentara pentru depistarrea altor erori in calculator.

Am decis sa las mufa conectata la senzor dar probabil ca la prima zi mai geroasa va trebui deconectat pentru a putea porni masina. 

Practic acum la fel ca si inainte, desi bujiile nu sunt arse, pornirea se face doar prin compresie fara utilizarea bujiilor, caz in care iarna nu va mai porni masina.

Inca ceva, am observat ca rampa cu fisele  care intra in bujii sunt  foarte crapate si uzate (sa fie asta cauza? n-as crede ... ar fi stiut si electricianul cred). Maine voi atasa poza cu cablurile crapate si uzate.

Sper pana atunci sa gasesc defectiunea.

Am citit toate paginile pe acest subiect dar nu am gasit un fenomen similar cu al meu.

Astept opiniile voastre (scuze pentru postarea lunga dar am scris mult tocmai sa cuprind toate amanuntele).

 

Buna seara!

Cu acesta problema ma confrunt si eu....care a fost rezolvarea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ceva universal valabil, trebuie constatata problema la fircare caz in parte.

In prima faza poti testa la prima cheie dimineata daca ai tensiune pe mufele de la bujii. Tensiunea de pe baterie, plusul in mufa si minusul pe caroserie, verifici si cat timp vine tensiune(cateva secunde bune la -5 C). Apoi daca e ok, verifici rezistenta bujiilor, 0.8-1.5 ohm. Cele care au peste aceasta valoare le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O fi bujia defecta, sau cablaj? IMG-20201229-WA0001.jpg

Modificat de marius976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici, nu ai cum sa vezi din vcds mai departe. Pune o lampa de control in fisa bujiei si verifica daca este ok circuitul. Alfel poti verifica rezistenta bujiei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu ajuta...verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lampa de control...bec...12v....isi face treaba. Daca nu se aprinde deloc, problema. 

 

Oricum, cauta ub pic, sunt N topic-uri despre bujii, verificare, etc.

 

Masina, motor, an, ca sa vedem de care ai, ce voltaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un golf 5 plus 2007,1.9 tdi, motor bls. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am pus lampa de control, 12 v la toate, doar ca după câteva secunde nu mai arata nimic, posibil asa trebuie sa fie. 

Am schimbat bujiile, am pus tester ul, am șters eroarea am dat din nou scanare și nu a mai apărut eroarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca era bujia arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, ma confrunt cu urmatoarea problema, atasat foto am observat ca bujia nr 3 e un pic diferita fata de celelalte, cu un fel de senzor de presiune, ati mai intalnit asa ceva, as vrea sa le schimb dar nu stiu ce sa cumpar motor crlb 110kw, golf 7, multumesc

IMG_20210111_214943.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un topic mai jos despre bujii cu senzor multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.Am o problema cu un golf 5,2.0 diesel,125 kw,cod motor bmn.Porneste greu dimineata,cand bag cheia in contact nu se aprinde martor bujie incandescenta deloc,nici la temperaturi scazute,am scanat cu vcds si spune ceva de modul comanda 1(j179) timp preincalzire defect.nu stiu ce este,daca ma puteti ajuta,va rog.am sa pun si o poza cu rezultatul vcds.va multumesc anticipat si sanatate multa.

 

Screenshot (1).png

Modificat de petryk1975
scuze,dar nu se vedea poza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de releul bujiilor incandescente. Este in lateral Ebox, sub el. Demontat bateria ca sa ajungi la el

golf-mk6-11256.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.multam florin pentru ajutor,azi vine releul bosch,revin daca s a rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.schimbat releu bujii,nici o schimbare,aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentare modul, cablaj, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Aveai erori legate de acestea, 1...2..3...4... nu de modul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6/Jetta - Probleme bujii incandescente

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!