Jump to content

Bujii incandescente (glow plugs) - probleme


eugend
 Share

Postare recomandată

Salut

Ieri am schimbat bujiile incandescente.

Le-am dat jos aproximativ la 10 minute dupa oprirea motorului.

S-au desfacut ok, adica nu a fost nevoie de fortare.

Dar am constatat ca bujiile de pe cilindrii din mijloc erau ude cu ulei iar cele de pe ceilalti cilindrii erau uscate, si afumate.

De la ce pot fi ude bujiile?

Se pot schimba semering-urile de la supape fara a fi demontata chiulasa?

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@joky...ai consum de ulei intre schimburi ? Scoate fum la prima pornire dimineata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la prima cheie scoate putin fum albastrui dupaia nimik ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrusel

Consuma destul ulei, cam 2L intre schimburi. Am observat ca pierde si pe la termoflot.

Scoate un fum cenusiu dimineata destul de mult pana se mai incalzeste. Porneste cam greu.

Motorul a fost segmentat acum 3 ani.

L.E. EGR-u este anulat cu surub in furtun.

Toate cele bune

Modificat de joky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te paste o segmentare/acum depinde si daca/cat pierzi pe la turbina.

Fa un test de compresie/poti schimba semeringurile de la supape si fara sa dai chiulasa jos doar ca trebuue scule/indemanare buna.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi eu am observat chestia asta la una din bujii. Maşina a stat vreo 30 minute după oprire, am pornit-o iar cam 1 min cât să o bag în service apoi iar a stat vreo 30 min. Nu mi-am  putut da seama dacă este ulei sau motorină

Consumul de ulei este max 1l la 10k km, scoate ceva fum la pornire (părerea mea este că nu exagerat), dar după ce a pornit nu mai scoate.

Un mecanic mi-a zis că este umedă pt. că nu a lucrat, dar nu cred pt că era umedă chiar cea care avea rezistenţa  de vreo 0,5 ohmi, mai normal era să se umezească celelalte 2 care erau întrerupte.

Stau şi mă întreb, după poziţionarea bujiei faţă de  injector, dacă nu cumva după oprire injectorul de pe cilindrul respectiv a mai pulverizat puţină motorină

post-40889-0-37899800-1453909252_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are cum sa scape motorina, dar sa zicem ca ar scapa temp.din camera de ardere ar usca bujia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, ciudat. Credeti ca uleiul ala, scurs eventual de pe simeringurile supapelor,la rece, manjit pe piese ia foc? Fumul asta il vedeti si vara la prima cheie? daca nu, e clar ca nu-i ulei, n-are cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu contează că este vară sau iarnă, la pornire dă un mic norişor de fum negru apoi nimic, dar am crezut că este normal la diesel.

Uite într-o zi o să mai scot bujiia aia să vedem dacă mai este umedă :bom:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11....pai de ce sa nu ia fos uleiul ala ?! Mai ales si cu motorina de la injector .Explicatia "specialistilor" e ca scapa ceva ulei in stationare pe la semeringuri si la prima pornire ia foc.Fumul ala il am si vara la prima pornire :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce? pai incearca tu sa dai foc la un ulei manjit pe o cheie franceza de exemplu.

Nu sunt conditii pt asa ceva, combustibilul ala nu e dispersat fin, ca sa se aprinda de la compresie. Asta e parerea mea, poate realitatea e alta.

in orice caz, fum negru = ardere/oxidare incompleta. Fie prea putin aer, fir prea mult combustibil organic.


Si mai poate sa genereze fum in cazul in care e depus pe bujia incandescenta si se arde in timpul de glow, de aceea am intrebat deca se observa si vara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa da cu fum dimineata la mine.Eu tot banui ca e ulei care ajunge in camera de ardere :(

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus! E motorina nearsa.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oringurile la injectoare sunt schimbate de vreo 2 luni.Facea asa si inainte si dupa.Pe unde sa ajunga motorina si sa nu arda ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de oringuri, sau etansare, aici depinde de pulverizarea/sprayerea in timpul pornirii si dupa cateva ture de rotatie a motorului pana la aprinderea/incalzirea completa a camerei de ardere. Incearca sa o pornesti cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura , astfel timpul bujiilor va fii prelungit, camera de ardere va fi incalzita mai mult, fumul ar trebui sa dispara/injumatateasca. Daca ar fi fost ulei ar fi scos mai mult timp la pornire , dar la tine dispare dupa cateva rotatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sugestie.Sa scot mufa nu am incercat(e mai greu accesibil),dar am incercat sa pun contactul de 2-3 ori si tot cu fum destul da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e aceelasi lucru, daca ai pus de 2-3 ori bujiile - din punct de vedere al temperaturii camerei de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu o intrebare am un golf 4 tdi alh din 2001.Cand motorul este rece si trec de 2500 de ture se aude un releu ca si cand ar declupa ceva (gen clik) de la ce sa fie (cand motorul ajunge la 90 de grade nu mai face)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

decupleaza bujiile incandescente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e normal. face asa pana decupleaza afterglow-ul, cateva minute dupa prima pornire din zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FACE MEREU CAND SE RACESTE MOTORUL!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este în funcţie de temperatura lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Stie cineva lungimea bujiilor incandescente la golf 4 110 cp. Am auzit ca sunt mai lungi si mai scurte. Multumesc

Modificat de wwictoras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6/Jetta - Probleme bujii incandescente

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!