Jump to content

Bujii incandescente (glow plugs) - probleme


eugend
 Share

Postare recomandată

Fă exact ca în filmuleţul ăsta, bineînţeles cu cheie dinamometrică .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

Am un pasat b6 2.0tdi cod motor bkp si am probleme cu el si anume am schimbat bujiile in martie si acum o luna le-am verificat si nu mai sunt bune, o cunostinta mi-a zis de releul de la bujii si tocmai asta vroiam sa va intreb oare sa fie releul defect si daca da unde e el pozitionat pe pasat ?

Mentionez ca din februarie si pana acum pe valiza imi indica non stop bujiile si p0321.

Doar cand e cald motorul cand vreau sa pornesc incepe sa tremure  din toate incheieturile, si am un mesaj tot timpul la pornire (Service échappement atelier), nu mai stiu ce sa fac pentru ca am schimbat numeroase piese noi :vana egr , turbo nou garet, kit distributie, senzorul vilbrochen si arborele cotit samd.

Va multumesc pentru parerile dumneavostra !!!

O duminica linistita va doresc !!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat bujiile ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

La masina tata lui meu are chek engine aprins , 1.6 tdi 2012 , la scanare cu vcds are eroarea asta:

Trebuie schimbata bujia nr. 3?

Mersi


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 997 557 N    HW: 03L 907 425 C
  Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H43 9981
           Software Coding: 08114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L997557N 003003 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L997557A.rod
                      VCID: 479DED1CFEADFC7717-8012
1 Fault Found:

10160 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) 
          P0673 00 [237] - Electrical Fault
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 116491 km
                    Date: 2102.14.10
                    Time: 11:36:56

                    Engine speed: 818.50 /min
                    Normed load value: 25.9 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 16 °C
                    Intake air temperature: 16 °C
                    Ambient air pressure: 960 mbar
                    Voltage terminal 30: 12.762 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Glow status-STATE_GLOW: 48
                    Fuel temperature-TFU: 16 °C
                    Sensor for engine block temperature: raw value-Coolant temperature: 16 °C
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mn...skoda octavia 2 1.9 bls

Porneste foarte greu a 6 a chei.....si învârtit mult

Bujiile sunt bune

Tensiune la fisa cum verific

I am scos mufa senzor temp apa....dar tot indica pe tester si in bord

???IMG-20211026-WA0012.thumb.jpeg.722a9e520939e906c4f54c70db0183f1.jpeg

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii poti da test din vcds, pe 01 engine, ca sa vezi daca lucreaza. Daca nu mergeau, daca erau probleme la fise sau modul, stoca eroare/erori pe Engine

 

Dar daca porneste asa, la aceste temperaturi, nu este de la bujii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dim la 10 grade a pornit la sfert

Ieri a fost puțin mai rece....mi am.adus aminte ca si anul trecut tot asa cate odata pornea f greu.....pe test nu apare nimic

Dar care senzor trebuie scos sa merga releul.de bujii?

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, manupri said:

Dar care senzor trebuie scos sa merga releul.de bujii?

in teorie, da. Tot asa, ii dai test cu vcds.... si nu trebuie sa mai scoti nicio mufa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, EEXCALADE said:

Scoate mufa de la senzorul de temperatura G62

Pai de scos l am.scos

Dar tot indicat

Senzorul din poza ..din postarea de sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inteleg nimic din ceea ce scrii. CE indicat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, manupri said:

Pai de scos l am.scos

Dar tot indicat

Senzorul din poza ..din postarea de sus

ECU motor culege informatia dupa pornire si de la alti senzori, de aceea ti-a indicat

 

din punctul meu de vedere, testezi degeaba.... respectiv schimba g62  daca vrei, pune unul original sau Hella, costa in jurul la 100 lei. Altfel , nu ai probleme pe partea de bujii/releu, deoarece la tine acestea comunica la diagnoza. Deci, cand ai probleme.. mu sunt comandate, sunt arse, cablaj defect, etc... ai eroare pe Engine.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok incerc sa masor....g62

Apa oricum creste greu 

Dar când ajunge la 90⁰ sta acolo dar pana la 90⁰ creste greu la temp de 10⁰creste în 20 km la.o viteza de 70 km/h

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala pe care l-ai scos tu este senzorul G83, G62 este sub pompa tandem! O verificare a G62, poti face pe grupul 7 de pe engine cu vcds. Valorile de acolo la rece, de ex dimineata, trebuie sa coincida, sa nu fie diferente mari intre ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mersi...acum am aflat ca nu este ala

Dar acum am facut proba 13.5⁰ cu o lampa de control....si sa aprins becul la lampa

Masina a fost pornita azi doar la 6 dimineața...care a pornit bine la 10.5⁰

 

 

 

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manupri

Te rog nu mai da quote/nu mai cita postarea anterioară. Este contrar regulamentului şi inutil, ai mai fost avertizat, este ultimul avertisment. Merci

 

(dacă vrei să te adresezi unui user poţi folosi @ aşa cum am folosit eu în această postare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok

Nu este cu intenție

Dar raspund ..cui a dat o parere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar când postarea la care răspunzi este chiar ultima si de la ultima ta postare nu a intervenit nimeni în discutie, chiar nu are rost, crede-ma. În situația asta nu mai folosești butonul de quote/citare ci dai click în fereastra "Reply to this topic" si răspunzi direct.

 

End of off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Passat B6 1.9 bxe unde se afla acest senzor G62?Bujiile sunt relativ noi,martorul de bujii se aprinde cam 2 secunde dar merge cam balbait cat este rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furtune, intre motor si baterie, ca locatie aproximativa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
daniculescu88@yahoo.com

Acum cateva saptamani am fost cu masina la un service din cartier iar in urma unei diagnoze au descoperit ca bujia nr.3 este arsa , in incercarea lor de a scoate mansoanele cu patentu, la bujia cu probleme a cedat camasa mansonului, in cele din urma s-a renuntat la schimbarea lor pe motiv ca trebuie reincercat dupa ce da si galeria de admisie jos si ca pot mai merge cu ea asa daca nu am probleme cu pornirea, astazi dupa o mica verificare am constatat ca la capatul mansonului respectiv exista acum o pasta ca un silicon ca si cum ar fi topita pe cablu mansonului, acum vreau sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si daca da, unde ati rezolvat? Motorul este 2.0 tdi 110 cp. 

615AC062-B36F-4D85-B6BE-0A44DB93F2B0.jpeg

C2B81B10-B4FF-4514-8EC4-3EB4EF2C2DA1.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6/Jetta - Probleme bujii incandescente
  • 7 months later...

Salutare! Am cautat prin topic-uri dar am zis sa postez tot aici, fiind legat de o eroare la bujie. Posed un passat B7, 2.0 tdi, 170 cp, cfgb, iar saptamana trecuta dupa ca am spalat-o mi-a ramas aprins martorul check engine. Am pus pe el vag com-ul si mi-a aparut eroarea P0671 legat de bujia nr 1. Tin sa precizez ca masina porneste usor, nu ii afecteaza mersul aceasta eroare. Am fost la un mecanic mi-a sters eroarea, dar a doua zi mi s-a aprins din nou. Stiti cumva de la ce ar putea fi eroarea? Eu ma gandesc la un contact imperfect dar nu stiu unde sa caut/ sa ma uit. Multumesc!!!

Screenshot_20220915-080244_Torque.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!