Jump to content

Curea de distributie Golf 3


Turbocip
 Share

Postare recomandată

pai eu am documentatia :D ... manualul service in lb romana :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    15

  • untouchablle

    10

  • HomeStek

    6

  • tehnics

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Degetul de distribuţie trebuie aliniat cu marcajul din cutia de viteze intermediare. (1)

(vezi figura 4) Montaţi cureaua dinţată.

Tensionaţi cureaua dinţată.

Rotiţi rola de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ceea ce ai dat tu acolo este o traducere dupa ceva ( engleza sau germana ). Ai cumva site-ul de unde ai facut traducerea aia, ca ma intereseaza sa ma uit direct acolo sa vad ceva...

Plasaţi motorul cu punctul mort superior pe cilindrul 1. (1 - 4)

(vezi figura 2)

Eu ce am in documentatia in LB romana scrie ca pistonul trebuie sa fie in PMI ( punctul mort inferior ).

Din mica experienta care o am, stiu ca trebuie sa fie in PMS. Dar oricum daca pui distributia la punct dupa repere, nu ai cum sa gresesti.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am cum sa iti dau link,sunt programe licentiate..Poate te ajuta cineva care are Autoata sau ceva asemanator :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelsandru

ce curea imi recomandati pt.motor 1.8 abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

continental....100%,Sa nu te sperii daca gasesti curea facuta im mexic,nu e nici o problema cu ele. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In acest week-end mi-au sosit piesele pentru masina ( cureaua de distributie si intinzatorul ). Montajul lor cred ca a durat maxim 1 ora iar motorul a pornit din prima fara problema. In continuare o sa impartasesc din experienta mea pentru a fi de folos si altora.

Incep prin a explica cum am procedat pentru demontarea aparatorii inferioare ( cea superioara este prinsa in 2 cleme si nu e nici un fel de problema ) care, dupa cum am mai mentionat, este plasata foarte prost asta pentru ca va trebui sa dai toate fuliile jos ca sa dai aparatoarea jos. Inainte de toate, trebuie slabite toate suruburile de pe fulii. Sunt 4 suruburi cu cap imbus de 8mm care tine fulia curelei care antreneaza alternatorul si pompa de apa, 8 suruburi cu cap imbus de 8mm pentru fulia pompei de apa. In cazul in care patineaza fulia, tensionati cu mana un pic cureaua si se va desface sigur, 3 suruburi cu cap imbus de 8mm pentru fulia pompei de servo. Dupa slabirea suruburilor se da jos mai intai cureaua de la pompa de servo. Demondarea curelei alternatorului este un pic mai dificila pentru ca are nervuri dar am gasit o metoda foarte simpla de a o demonta: se slabeste surubul inferior de la alternator, astfel incat alternatorul sa culiseze, apoi eu am pus un picior pe alternator si am impins de el, apoi cu o mana am tras cureaua de pe fulia pompei de apa…si astfel cureaua s-a slabit si am scos-o foarte usor…montajul se face identic. Dupa scoaterea curelelor se desfac suruburile de pe fulii si apoi se desface si aparatoarea inferioara care este prinsa cu 3 suruburi: 2 cu cap imbus de 6mm si un surub metric 8 cu cap hexagonal. Apoi se slabeste intinzatorul si cu grija ( pentru a nu modifica pozitia rotilor dintate-in prealabil se marcheaza cu o creta pozitiile lor ) se schimba cureaua de distributie in felul urmator: mai intai se pune cureaua pe fulia arborelui cotit apoi pe a arborelui intermediar, avand grija cureaua sa fie intinsa, apoi cureaua se monteaza pe arborele cu came si apoi se monteaza intinzatorul si se tensioneaza cureaua prin rotirea intinzatorului in sensul acelor de ceasornic. Cureaua este destul de intinsa cand poate fi rotita la 90 de grade cu 2 degete. Dupa aceasta ordinea de montaj este urmatoarea: se monteaza aparatoarea inferioara, fulia alternatorului si a pompei servo ( cele 2 fulii au doar o singura pozitie de montaj…verificati prima data pozitia gaurilor la suruburi si apoi montati ), fulia pompei de apa si fulia de pe pompa de servo, se monteaza cureaua alternatorului si apoi curea servo. Cand totul este montat, abia apoi se strang suruburile.

In cazul in care distributia este “sarita de la punct” atunci aceasta trebuie aranjata. Pentru asta va trebui sa se urmareasca semnele de pe fulia arborelui cu came, fulia arborelui cotit si a areborelui intermediar si sa corespunda conform desenelor postate mai sus de GABIVVX in postul #152. Pentru alinierea semnelor de pe arborele intermediar si cel cotit eu am folosit un pai subtire lipit cu scotch de fulie, astfel am putut foarte usor sa le aliniez ( am pus 2 poze pentru a se vedea ).

Dupa alinierea semnelor, montajul curelei se face cum am descris mai sus. Dupa aceasta am scos capacul de la delcou ( ca sa nu aiba scantei la bujii si sa nu porneasca motorul ) si am dat sa pornesc un pic motorul, astfel incat motorul sa faca cateva ture, apoi se verifica din nou daca semnele corespund. Se monteaza capacul delcoului si se porneste motorul. Daca motorul merge turat/subturat atunci inseamna ca are un avans/intarziere la aprindere, si in cazul arborele intermediar trebuie rotit inapoi/inainte ( in sensul de rotatie ) cu un dinte.

In mare cam acestea sunt lucrarile care trebuie facute in cazul distributiei. Cu atentie se poate face fara nici o problema.

post-84028-0-99984300-1308665568_thumb.j

post-84028-0-76475800-1308665626_thumb.j

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

A schimbat cineva distrbutia la 1.9 tdi ahu ale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ar interesa si pe mine distributia la 1.4 abd. 44kw e greu de schimbat??.....am inteles ca are doar cureaua si pompa de apa...va rog sa ma lamureasca cineva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza ce curea cumpar?Pentru ca vreau un kit complet (curea+role).In momentul de fata am de ales intre Conti si Ruville.

Voi ce imi recomandati?

post-97505-0-70847800-1331745632_thumb.j

post-97505-0-53673800-1331745636_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curea Conti si role Ina, eu asa mi-am luat. Eu din cate stiu Ruville sunt buni pe pompe de apa, Ina pe rulmenti iar Conti pe curele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf3ale - Salut. Daca vrei sa te ajut cu piese da-mi niste date de masina(an fabricatie, cod motor, model) Iti fac o oferta buna.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-mi mie o oferta la distributie. Cu si fara pompa de apa. 1,6 ABU 1994

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la AEE , 1.6 , am cumparat pompa de apa cu 88 de lei , curea alternator 30 de lei , kitul de distributie Gates 230 de lei.gasisem un kit si la 160 de lei dar am zis sa nu ma uit la 70 de lei ca na...e vorba de distributie :icon_thumleft:

pentru ABU banuiesc ca e acelasi pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

PHUN - pt 1.6 ABU curea distributie

CONTITECH - 60.00RON, pompa apa

AIRTEX 155.00RON, curea alternator

CONTITECH

55.00RON.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut si Paste fericit

Colegul BaaU_05 spune mi si mie toata distributia la un golf 3 cabrio

motor 1.8 monopunct an 95 75 cp tip motor AAM cat ma costa toata distributia?

ms si week placut la toti :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La 1.6 ABU cati dinti trebuie sa aiba cureaua de distributie? Si rola cum trebuie sa arate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 ABU merge si fara rola intinzatoare. Mecanicul la care am fost mi-a spus ca pentru motorul nostru se intinde cu pompa de apa. Preventiv, si mai ales daca huruie putin, poti cumpara rola; eu asa am facut. Are codul "100 045 0003" si costa 55-65 Ron. Am atasat o poza cu cea veche.

post-91714-0-68775700-1336409766_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Dar ma intereseaza mai mult sa stiu cati dinti are cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

133 de dinti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cine are 2 metri si 100 de dinti? R: Crocodilul!

Ce poate avea peste 2 metri si doar 2 dinti? R: Un autobuz plin cu pensionari. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva cum se numeste simeringul de la axa cu came? (de dupa roata dintata de la distributie) Am fost si am intrebat de simering axa cu came si cel de la piese auto se uita urat la mine :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este piesa numarul 15 din imagine si din pacate nu pot sa-ti spun codul doarece site-ul pe care-l folosesc este offline.

post-91714-0-23238600-1336585406_thumb.j

Printeaza si arata vanzatorului.

Topic schimbare semering ax came aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

030103085A Simering ax cu came.

Diametru interior: 32 mm, Diametru exterior: 47 mm, Latime: 10 mm, simering radial ASW rasucire in alternanta, Material FPM/ACM (Viton) cu protectie antipraf.

ELRING 325.155 (15 lei),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am sa printez imaginea si am sa merg cu ea la piese auto, poate inteleg ce vreau :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Hei , care imi poate si mie spune daca reusesc sa schimb distributia la un golf 3 1.4 abd tinand cont ca nu am facut asta niciodata ! Am desfacut o distributie la un opel astra 1.4 dar nu eu am montat'o :) Ideea e ca a inceput sa suiere si cred ca e pompa de apa , tinand cont ca fac 2000 de km pe luna clar ca nu ma pot risca , dar si in service ma rupe..(Danemarca) Daca e cineva binevoitor si imi poate da un nr de telefon si il sun sa imi explice putin ar fi bestial :D , sau ce ar trebui sa tin cont cand desfac ..si cand montez si la ce sa ma astept :) Multumesc !!! O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!