Jump to content

Curea de distributie Golf 3


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Pai mai am aparatoarea la curea deci se stropeste mai greu.Oricum mersi pentru informatii,o sa fiu atent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    15

  • untouchablle

    10

  • Turbocip

    6

  • tehnics

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ochii caprui nu i-ai machiat mai apoi? cu intrumentul din dotare respectiv cureaua largita? :icon_thumright: just joking!

apropo de cureaua de distributie,am cumparat masina si nu stiu mai nimic despre trecutul ei doar ca are 6 luni de cand a fost adusa in tara ..si pare sa fi fost intretinuta ,am schimbat ulei filtre si toatea alea ..dar la cureaua de distributie s-au uitat vreo doi vecini si cand au vz au reactionat ceva de genu ...oho e aproape noua nici nu se pune problema de alta! ei bine ..asa au zis mesterii dar eu cum pot sa-mi deau seama de starea ei am inteles sa nu aiba microfisuri pe suprafata ei! dupa fisuri ..unde trebuie sa ma uit pe partea neteda care nu calca pe role? sau pe partea dintata cu rola ? pe partea dintata nu prea am cum sa ma uit ca nu iese capul aparator de tot si am doar o vedere ..restransa ca sa zic asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe partea dintata trebuie sa te uiti. Dar eu ti-as recomanda sa o schimbi cand dispui de banii necesari (cat mai repede), cel putin eu asa am facut, la 2 saptamani dupa ce am luat masina (nerulata in tara si cu carte service in regula si kilometrii reali) am schimbat distributia si tot ce tinea de curele si intinzatoare. Asta ca sa stau linistit, sa nu stau cu gandul tot timpul ca daca se rupe cureaua sau se slabeste rola intinzatoare...???

E decizia ta, dar eu zic, ca asa ai un control, stii la cati km ai schimbat-o si poti sa pleci linistit unde vrei si cand vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vreau sa schimb si eu distributia la golf dar ma lovesc de o problema : un set este pentru motor pana la 378 364 celalalt set dupa 378 364

Eu am golf 3 din 1993 motor 1.9 D in brief scrie 1HX0 cred la motor ( pe site-uri vad 1Y )

ce sa aleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1HX0 este tipul caroseriei, 1Y este codul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti sa-mi recomandati un atelier in Cluj-Napoca pentru schimbarea pompei si a curelei de distriburie? Am gasit un mecanic pe ciocarliei dar a cerut 230 RON numai pe manopera; mi se pare cam mult. astep raspunsuri in MP multumesc.

Modificat de zuuup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea mi se pare sa fie chiar asa mult, daca te duci la un service (in timpul programului) o sa-ti ia cel putin dublu. Asta o spun din "experienta mea vasta" in preturile mecanicilor, poate ca gresesc, mai asteapta ceva pareri. Cel putin sa stii la cine mergi, e de incredere sau nu... Poate ca iti recomanda vre-un coleg de forum de pe la tine din cluj vre-un atelier la care si-a schimbat el si a fost multumit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie unu mi se pare enorm. Eu am platit 80 de ron pentru distributie la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un atelier pe Bul. Bucurestului unde mi-l schimba cu 100 RON dar astazi nu a avut timp. S-o parut de treaba tipul asa la prima vedere. Revin maine cu impresii.

Modificat de zuuup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia :) Din pacate nu era nevoie ... Cureaua si pompa nu erau uzate deloc, erau aproape noi :( Tipul care a lucrat pe masina era super de treaba si foarte punctual. Va recomand ! Apelati la el cu incredere ! Atelierul lui este situat pe Bulevardul Bucurestului cum te duci spre centru pe partea dreapta inainte de intersectia cu strada Paris @ Cluj-Napoca. Manopera era 100 RON operatia a durat 2 ore.

Modificat de zuuup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal m-am uitat azi si am curea optibelt s-o gasi la noi asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca nu se gaseste, poti pune alt producator. Nu e nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un Golf 3 TD cam cat costa kitul de distributie + curea alternator + manopera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

As vrea sa schimb si eu tot ce tine legat de distributie la golful meu 3 .. stie cineva cam ce ar trebui schimbat si ce preturi ar avea ?

Golf III septembrie 1993, 1.6 55kw seria motor ABU km la bord: 152.0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Si eu am ABU, la motoarele astea trebuie schimbata doar pompa de apa si cureaua de distributie. Eu mi-am pus pompa de apa Ruville - 120 ron, curea de distributie Contitech - 55 ron (asta daca nu are AC masina, daca are, atunci cureaua e mai scumpa) si in plus mi-am schimbat si rulmentul de la alternator: 20 ron ca era cam uzata si curea de la alternator Gates (era sa se rupa , la ce uzata a fost :icon_thumright: ) - 30 ron . Manopera la toate astea - 120 ron

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai mi-am schimbat distributia la motor ABU.

tot la fel pompa apa Ruville 120 ron, curea distributie Gates 70 ron, curea accesorii inca vreo 50 ron Bosch, iar manopera nu mai zic pentru ca am schimbat si garnitura de chiulasa. cand am dat jos pompa de apa am ramas :frigbaitata: . avea paletii rupti, si mi-a ars garnitura la chiulasa.

concluzie: schimbati fratilor distributia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robex ai dreptate in legatura cu pompa de apa si cureaua(e mai scumpa la modelele cu AC...dar nu exagerat):frigbaitata:.Am o intrebare: si la mine este destul de uzata cureaua de la alternator...dar rulmentul de la alternator cum il verific sa vad cat de uzat este? :Driver: mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pai cureaua la modelele cu AC e diferita???? Eu tocmai am dat comanda de kit de distributie si omu mi-a zis ca nu imi trebuie rola intinzatoare dar de AC nu a zis nimic.Au am AC si motor ABU 1,6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut. cum se schimba cureaua de distributie la un golf 1.9 td cod motor AAZ? help,please...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vorbim de distributie, sa incep povestea. Zilele trecute ( de inaltare...sarbatoare mare ) desfac capota sa verific uleiul...era ok, desfac si capacul la distributie si observ cureaua de distributie cam moale ( nu era intinsa bine ). Ce zic eu in sinea mea: hai sa o intind un pic. Desfac piulita de la intinzator, si cand observ ca intinzatorul se misca precum un rulment neuns. Scot intinzatorul si in momentul ala imi iese si cureaua...nu-i bai..dau cu spray de vaselina si pana la urma masluiesc un pic intinzatorul si il montez la loc...pun cureaua cum era si pornesc motorul...mergea brici, doar ca am intins prea tare si suiera un pic...opresc motorul desfac din nou, mai slabesc, pornesc si nu se mai auzea nimic...perfect. Peste o ora cand sa plec...pun cheia, dau sa pornesc, motorul porneste dar cam inecat si...culmea, mi se aprinde si becul de ABS in bord...accelerez...nimic mergea cu rateuri. Ma enervez, desfac capota si desfac iar intinzatorul si scot cureaua de distributie si dau sa misc putin de fulie...si hop a fugit cu vreo 10 dinti....in fine, am lasat-o asa...am plecat cu cealalta masina.

Bunn...acum sa ma apuc sa pun distributia la punct si ii voi schimba si cureaua si intinzatorul. Curele de distributie am gasit la 30 de lei facute de Dayco si Contitech....voi ce imi recomandati ? Mie mi se pare cam mic pretul pentru o curea de genul asta...ma asteptam la vreo 100 de lei. Intinzatorul l-am gasit la 50 de lei....comenzile nu sunt facute inca, astept o parere in legatura cu marca de curea de distributie.

Acum sa revin la punerea la punct. Cel mai tampit lucru, cred eu, este protectia inferioara a curelei de distributie care daca vrei sa o scoti ( pentru a vedea marcajele de pe roata intermediara si fulia alternatorului ) trebuie sa demontezi fulia alternatorului si fulia servo care se afla pe vilbrochen. M-am apucat sa desfac curelele de la alternator, servo ( aia de la servo am gasit-o slabita ...si asta imi cauza un sunet cand faceam viraje ) si apoi am ramas sa desfac fuliile de pe arborele cotit. Ca sa nu cumva sa mai misc motorul in timpul asta, ca masura de siguranta, am scos axa cu came si astfel pot roti motorul f usor pentru a putea avea acces la unele suruburi. Deocamdata aici am ajuns cu lucrurile....voi reveni cu detalii.

Poate unii dintre voi spun ca este ceva riscant ceea ce fac...da este, dar documentat bine, cu scule potrivite si cu atentie le rezolvi...oricum nu sunt novice in ceea ce fac si cu toate astea, sfaturile si ideile sunt binevenite.

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:

Am desfacut fulia de la alternator/pompa de apa si fulia de la servo. Pentru desfacerea lor este necesara doar desurubarea celor 4 suruburi cu cap imbus de 6mm. Ca si idee: inainte de a desface toate fuliile, se slabesc toate suruburile apoi se slabeste alternatorul ( e cam dificil de demontat fulia pompei de apa ). Pentru a scoate cureaua alternatorului ( pt ca alternatorul are un arc pentru intinderea curelei ) eu am folosit un cric hidraulic micut pus intre alternator si marginea caroseriei...iese foarte usor si fara batai de cap. Acum m-am interesat si de curele...cele aflate pe masina erau marca contitech....deci voi merge in continuare pe marca asta.

Astept sa primesc cureaua si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cod motor AAZ;Demontare: Scoaterea curelelor de transmisie.

Dispozitiv de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am motor ADZ...pe benzina...la mine nu e valabil ce ai scris mai sus, dar e foarte bine de stiut. Dupa ce voi termina cu toate astea ( pt ca acum astept piesele tocmai din tara...va dura vreo 2 sapt pana le primesc ) voi posta modul in care am am facut eu punerea la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era pt colegul cu AAZ din postul anterior.Ai putina rabdare ca iti trimit si tie documentatia :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ADZ.Demontare:

Demontaţi protecţia curelei dinţate.

Demontaţi amortizorul de oscilaţii.

Demontaţi roata curelei pompei lichidului de răcire.

Demontaţi protecţia curelei dinţate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!