Jump to content

identificare motor bus


nicola
 Share

Postare recomandată

Salutare, iar va stresez cu o intrebare - am fost si am notat seria motorului de la bus este AS 622184 . Stie cineva ce putere are ? Cati cc si hp? Au cred este de 1600cc si 50 hp dar vreau sa fiu sigura. Oricum acum cand m-am uitat mai bine pe lumina sunt in dubii daca sa cumpar motorul -este plin de ulei....Cu cine am fost a trat de fulie si nu se misca dar cine stie de cand zace acolo... oricum a verificat joja si avea ulei in motor. Am sa incerc sa-l pornesc poate iese ceva...

Rog daca se poate o informatie sigura privind capacitatea motorului.

Multam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de 1600 clar... asha e si al meu....e cumva cel de la baba novac? :)) ...parea ok...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AS= 1584 cc; putere 50 PS la 4000 tur/min (este in germana; cine stie sa ne zica); produs din 73 pana in 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pe Baba Novac, ci undeva in Bucuresti Noi intr-o prelungire de curte dar nu stiu strada cum se numeste, stiu doar sa ajung.

Cutia de viteve pare mai mare decat cea de broasca si cred ca nu are brate de sustinere ca la broasca ( cele doua ce vin din sasiu ). Se tie doar in suruburi si bara aceea din spate?

Apropo cum pot sa-l pornesc daca are firele rupte si nu mai are contact?

Trag curent direct la demarator si la bobina de inductie?????? + benzina in carburator??? PArtea asta electrica ma sperie si nedumereste. VReau totusi sa vad daca merita achizitionat mai ales ca este doar de 1600cc si 50hp, si are destul ulei pe el si pe sub el incat sa ma puna pe ganduri serios.Rog cine stie cum se porneste fara contact si fire daca poate sa ma indrume.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo cum pot sa-l pornesc daca are firele rupte si nu mai are contact?

Trag curent direct la demarator si la bobina de inductie?????? + benzina in carburator??? PArtea asta electrica ma sperie si nedumereste.

Rog cine stie cum se porneste fara contact si fire daca poate sa ma indrume.

aceeasi problema am avut-o si eu cand am cumparat broasca....

iti trebuie niste fire si 2 butoane (unul push-buton adica gen sonerie si unul normal, gen.. intrerupator lumina)

- pui minusul bateriei la carcasa

- tragi fire de la demaror (un plus permanent, adica legat la plusul bateriie si cel de pornire)

- tragi fir de la bobina (gen contact)

- tragi un fir de la plusul bateriei

cel mai simple e cum e in desenul de mai jos, unde ordinea este: "contact" (ramane sa alimenteze bobina de inductie) apoi "pornire demaror" (doar cat e nevoie si. sper ca nu e nevoie de prea mult timp)

PS: uitasem sa zic de etufar .. ca trebuie sa-i pui si lui fir (de la plusul bobinei).. altfel nu o ia :12:

alimentarea cu benzina... din sticla :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin etufar intelegi electrovalva sau socul? banuiesc eu ca prima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electrovalva.. uitasem si de soc, ca trebuie conectat si ala :12: ...

daca carburiciul meu nu are nevoie de ele :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pe Baba Novac, ci undeva in Bucuresti Noi intr-o prelungire de curte dar nu stiu strada cum se numeste, stiu doar sa ajung.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicola, uite ca mergem dupa-masa in Buc. Noi sa luam broscutza lui Bubu de acolo. Nu vrei sa consultam si diagnosticam sumar si busul tau????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de informatii, sper sa porneasca si sa mearga bine, daca nu doar am mai castigat ceva experienta. Dom, Mihai problema ramane deschisa, trebuie doar sa vad cand este omul acasa si mai ales sa am toti banii. Mai am o intrebare - este cea de mai sus dealtfel - cutia este mai mare? merge pe broasca sau raman la cutia de broasca si motor de bus? Busul are acele brate de sustinere a cutiei sau numai acele 2sau 4 suruburi si bara din spate ce tine motorul?

De fapt au inceput sa-mi placa busurile, cred ca am sa-mi caut si eu unul -ori foarte vechi ori mai nou si mai patratos. Este unul misto de vanzare pe Turda ( Abrud ) vechi rau dar reconditionat, i-am facut eu cadou capacele de roti; este o fosta salvare.

CAt consuma un bus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de bus nu shtiu daca merge pe broasca. Tu zici de bus-ul ala bleu parca, cu faruri ovale? il shtiu, Pac a dat in balbaiala cand l-a vazut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este bleu este rosu/visiniu / grena - culoarea ruginii ( la cata este.....) pe unde mai are vopsea....La celelalte intrebari ai cumva idee? consum , prindere, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e ala buey.... ala e de vinzare pe autovit; 5300 iepuroi parca....si avea motor de 1100...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o singura problema sunt la firma pana la 21.30 -22.00 si chiar nu pot chiuli. Timpul este foarte pretios si putin. Plus ca trebuie sa stabilesc si cu "proprietarul".....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9-10-11 afara, in functzie de incarcare, viteza si stilul de condus, si cam 15 afara. Nu am studiat f. atent cutia de la bus-ul meu ca sa pot sa-ti spun la sigur daca merge sau nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicola, dar in W/E??? Daca e rost de ceva, SMS la 0726400061 sau 0724808720

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ramane de vazut ce si cum; oricum are ceva consum, dar poate pe broasca sa pape mai putin.... ce carburator papa mai putin si masina merge cat de cat bine? sa nu-mi spuneti ca cel de Tico :)) ......Ma gandeam daca ar exista vreo sansa sa pui carb. de Tico pe broasca..... Daca merge de Dacie de ce nu ar merge si asta???Tico are un consum de cca 5 -6%in oras la un stil de condus cuminte. In afara uiti sa faci alimentarea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tico are sub jumatate din cilindreea de vw, asta una la mana => gatuirea functionarii de mai bine o impingi

doi la mana tico e motor in trei cilindri

trei la mana piesele de tico ie scumpe

cel mai cinstit e un carburator nou de dacia berlina, jetat pentru cilindreea motorului de vw - radui are asa ceva, apunctg are asa ceva, niq_ro are la fel, sa mai continui? - mi se pare suficient si economic ca solutie - cat te costa un kit de reparatie pentru carbul original (si oricum nu rezolvi uzura clapetei de acceleratie sau alte bube) si cat te costa pentru cel de dacia...

mi se pare un compromis onorabil intre originalitate si ergonomie/costuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mey!!! tico n-are motor pe injectzie????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cel de dacie consuma putin saumai putin decat cel de pe broasca este ok. Cel de pe broasca mea consuma cam 12%in oras, destul de mult pt. o cilindree de 1300.... As fi multumita cu un 7-8%maxim in oras si un 6-7% in afara, dar totusi sa merga cat de cat rezonabil nu sa se taraie. Este interesant acest compromis, un carb de dacie nou nu cred ca este mai mult de 1,5 milioane in comparatie cu cel de vw. Suna bine aceasta idee. Mai ramane socul de rezolva si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se poate scoate sub 9 in orash, la mers cuminte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8,7 am scos cel mai putin, totusi in conditii de mers prin centru. Asa, in general, 9-9,5.

Era cam 1,3 mil acu 2 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io am o medie de 8,85l/100km in oras... 8,5l/100km mixt... doar in afara nu i-am facut inca

da' bus-ul e mai greu si o sa fie un consumelmai maricel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!