Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

La asta m-am gandit si eu initial, mai ales ca acele puncte de rugina se si vedeau. Am zis totusi sa intreb comunitatea VWForum ca sa primesc si alte varianta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la mine se intampla la fel, dar dupa cateva frane nu se mai aude nimic. nu este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GRooVe: iti recomand sa iei un spray pt curatare discuri, dai dimineata un puf pe discurile din fata si lasi vreo 5 minute dupa o sa auzi scartieri doar la prima franare, la urmatoarele dispar

spre exemplu, de la MA*FRA au ceva fain si bun ;)

DETERJET RAPID

deterjetrapid_mare.jpg

...la mine, zgomotul respectiv s-a sesizat cel mai mult cand au fost gerurile in Brasov (-15 grade ziua / -22 grade noaptea), imi scartiau franale de numa numa, si nu va ganditi ca disparea dupa primele 2 - 3 frane, ma tzinea si 5 - 6 frane succesive (sa nu zic ca ma tineau si 5 - 7 km :P)

am folosit ala de la MA*FRA si dupa prima FRANA buna, disparea zgomotul :))

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai rapida rezolvare: geamurile sus si muzica ceva mai tare. Dupa cateva frane oricum nu se mai aude, de ce sa te mai stresezi si pentru chestiile care nu sunt probleme adevarate. Eu de fiecare data cand merg cu geamurile deschise aud sunete ciudate, asa ca le tin inchise. Si izoleaza al naibii de bine la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Intrebare: Cu ce pot curata/dizolva "urmele" unei bande dublu-adezive ?!

ieri la spalatorie mi-a cazut o litera de pe haion din alcatuiera cuvantului "PASSAT" (mai exact litera "P"), dar nu s-a luat complet, pe haion ramand urme de adeziv si nu stiu cu ce as putea sa le curat astfel incat sa nu zgarii vopseaua :))

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Incearca cu apa fierbinte si o carpa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact unde sa postez ,sper ca nu am gresit topicul.

Am o problema f ciudata la Passat. Masina are cam 2500 km, motor 1.8 TSI si in seara asta am observat ca la relanti vibreaza ( cam ca un diesel .... ) ceea ce nu s-a mai intamplat pana acum. Dupa ce s-a incalzit motorul , parca nu mai vibra , sau mai vibra f putin .

Eu singura explicatie pe care am gasit-o , ar fi tampoanele motorului , dar eu zic ca este imposibil ca in km astia sa pateasca ceva..

Inca o idee ar fi faptul ca am invatat pe cineva sa conduca si s-a oprit motorul de 2-3 ori si o data destul de agresiv , dar iarasi ,nu cred ca asta este un motiv , mai ales ca in seara respectiva nu a vibrat.

Eu sunt pierdut..... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tin sa cred ca e volant. eu am motorul de 1,9 tdi si trepideaza motorul de pe la 50.000 km. si nu ma refer la trepidatia care o are un disiel. te scutura din cand in cand, ca si cand motorul ar da sa se opreasca. te duci la garantie si te aburesc cat pot ei mai bine. eu am bagat masina in service pe motivul asta cred ca de 4 ori. au schimbat ba tampoane la motor, ba au resoftat, numai chestiile mai scumpe nu le-au schimbat pe garantie (volant sau stiu eu ce mai poate fi)

oricum domnii de la vw s-au gandit sa faca o masina cu tot cu accesorii (gen vibrator)

sunt curios, daca o sa am timp o data, sa ma duc din nou la vw, acuma dupa ce a expirat garantia sa vedem cat de repede imi sugereaza sa schimb (pe cheltuiala mea) volant.

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Problema: ieri cand am curatat masina pe interior am avut neplacuta "surpriza" ca la stergerea parbrizului sa raman cu The Parking Pass Holder in mana (adica suportul pt tichete de parcare) :angry:

wkwe1dzc3egb63mdvyxq_thumb.jpg

Am zis ca nu merita sa incerc sa-l lipesc iar cum pretul acestui "accesoriu" este modic (2 RON cu tot cu TVA) am zis ca-l schimb, dar....

Intrebare: Care aare habar cum dau jos captuseala cortinei ca sa ajung la acel surubel si sa schimb acest suport din plastic ?! :blink:

Multumesc anticipat pt raspunsuri :D

:Driver: safe

Riddler

P.S.: ca o idee, cum ar arata acest suport intreg...

b85652a1197cf9bc12ae78f9c2fc18f9.image.150x112.jpg

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Eu am vazut la service ca a scos clema pe care scrie AIRBAG. Daca nu ma insel este di un DIY despre monterea lui pe forumul american-vortex sau cum se numeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler:pe un site american de accesorii pt vw este de vanzare acest produs si pe pagina respectiva este un tutorial de montat chiar cu poze (foarte explicit).Nu stiu daca am voie sa dau numele sitului .

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TVS: l-am gasit :D ...au schimbat link-ul la site, ca eu am mai incercat si in trecut sa-l accesez, dar fara success ;)

oricum pt cei care mai sunt interesati -> How to change the Parking Pass Holder - Passat B6 :))

ma bag sa comand piesa maine sa ma apuc de treaba :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina poate stie cineva despre ce e vorba.

Am un passat b6 din 2007 1.9 are 53000 km totul merge bine fara probleme semnificative pana acum.

In ultima vreme si incepe sa se intample din ce in ce mai des sa se deschida portbagajul aiurea fara sa-i apas nici un buton. Am crezut ca poate e cheia de vina si am schimbat-o, o folosesc pe cea de rezerva. Dar nici bine nu am pus-o ca iar vad ca se deschide. Uneori se deschide cand bag cheia in contact, alteori cand descui masina. Oricum am observat nu se deschide in timpul mersului si nici cand masina e incuiata. Nu as vrea sa ma trezesc la un semafor sau in mai ales in parcare cu portbagajul deschis :P

Pe la service-uri am mai intrebat, nu prea m-a lamurit niciunul si nici service autorizat nu am in oras(Botosani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, bine ai venit pe forum!

Problema ta nu poate fi decat de natura electrica (daca nu functiona corect incuietoarea portbagajului se deschidea si in mers sau cu masina incuiata).

Incearca sa cureti butonul de deschidere portbagaj de pe usa, probabil este murdar si face un contact aiurea, sau sa verifici firele conectate la el. Daca nu merge nici asa, probabil ca va trebui sa il schimbi(butonul).

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema cu portbagajul am avut-o si eu, se va agrava cu timpul: se va deschide si in mers, dar, mai nasol, nu il vei mai putea inchide. Stateam 5-10 minute pentru a inchide portbagajul inainte sa intru in casa, nasol moment, vecinul cu dacia mi-a propus sa facem schimb ca a lui se inchide imediat. :) Am incercat si eu curatare (atat buton de la usa cat si mecanim din spate) cu spray, l-am demomntat si nimic. Pana la urma am schimbat mecanismul de la portbagaj la reprezentanta, costuri aprox. 170 ron cu tot cu manopera.

Sper sa mearga la tine cu o simpla curatare, dar dupa simptome cred ca nu vei scapa de schimb. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Cred ca este locul potrivit unde scriu.

Am doua nelamuriri.

Am avut masina la service o perioada pentru ca am ramas cu ea in mijlocul drumului, s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca.

1. Dupa ce am luat-o de acolo in timpul mersului imi apare in loc de km facuti cu masina cu ce viteza merg dar masurata in mertri pe ora, imi poate cineva spune cum sa anuleza aceasta comanda sau cel putin sa o schimb in Km\h??

2. A doua problema este ca nu imi mai citeste cd-urile audio noi pe care le fac. Pe cele vechi si foarte zgariate pe care le am de mult in masine le citeste fara probleme. Problema este ca in alta masina merg fara probleme si nu am o explicatie. Am scris la toate vitezele posibile am schimbat programe de ars CD-uri si marci de CD-uri si de geaba. Poate a mai patit cineva asa ceva si poate sa ma ajute. Am RNS MFD2 cu ecran mare color fara mp3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliustacitus

Salut,

Se pare ca am pus atat de bine cardul cu codul de deblocare al RCD300 incat nu-l mai am.

Aveti idee, e inscriptionat pe undeva in masina? In service-plan nu l-am gasit.

Masina este cea din semnatura.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi uita-te in cartea aia mare, dar nu in "service plan", ci rasfoieste carticica inscriptionata cu RCD300 (e ultima din tot :rolleyes:)

Daca nici acolo nu-l gasesti fugi pe la Tess si zi-le ca vrei codu', iar ei te vor rezolva

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul il poti gasi pe Cartea 1.1 Planul de service, unde sunt inscrise codurile masinii tale... Sau vezi si pe factura de cumparare. Mie omisesera sa mi-l treaca si m-am intors la dealer unde mi-a scanat computerul si mi-a zis codu'. Chestie de 3-4 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliustacitus

Multumesc,

Imi amintesc ca aveam un card sau ceva asemanator cu acel cod radio, dar nu mai dau de el. Probabil ca o sa ajung la Tess. Speram sa fie lipit vreun stick pe undeva cu acel cod, in Ford am asa ceva, ascuns oarecum. In cartulia cu RCD300 nu e nimic iar in service plan nu gasesc nicaieri o insiruire izolata de 4 cifre. Nu arde acum dar ma enerveaza ca l-am pierdut :)

Modificat de corneliustacitus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul este numai pe cardul pe care nu-l mai gasesti. Asa ca la Tess...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am si eu o problema. Mi-am facut plinul si cu toate acestea acul de la motorina nu a vrut sa urce pana la plin. S-a oprit cu o linie mai devreme. Are cineva idee de ce s-ar putea intampla?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ar strica un test cu vagcom la instrument cluster si la sonda de motorina din rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ar strica un test cu vagcom la instrument cluster si la sonda de motorina din rezervor.

ai idee daca cu rezervorul plin?? eu presupun ca da, dar sa fiu sigur.

multumesc si pentru sfat.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!