Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Sal la toata lumea,citesc de vreo cateva zile prin posturi dar nu am gasit rezolvari la problemitele mele...

Iata care ar fi ele:

1. Nu se mai aprinde martorul in bord pt centura de siguranta si nici nu mai piuie, dar numai la scaunul soferului.

2. Cand dau intr-o groapa, lumina farului din dreapta parca trepideaza, ca atunci cand nu e insurubat farul (am AFS)

3. Si tot legat de faruri, de cite ori dau sa spal parbrizul se spala si farurile (in 200 de km am consumat aproape 12 l de solutie)...de zici ca merge motorul pe solutie de parbriz nu pe benzina :) :) . Citeam pe undeva ca la fiecare a 5 utilizare ar trebui sa spele si farurile...se poate regla de undeva chestia asta?

4. Nu reusesc nici cum sa imi conectez tel la carkitul masini, am nokia 6288.

5. Suna mai mult a rugaminte catre cei cu navi. Am cumparat masina fara dvd pt navigatie si fara manual de instructiuni pt navi. Poate sa ma ajute careva? In rest f multumit de alegerea facuta, pt PASSAT......deocamdata :lol: :lol: TKSps: interiorul este cel din poza (legat de problema cu telefonul):) scz cum se incarca o poza? mea culpa ca sunt incepator...

post-20153-1201035932_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

4. Nu reusesc nici cum sa imi conectez tel la carkitul masini, am nokia 6288.5

Iti trebuie un fel de mufa care se baga in suportul de pe bord. O gasesti la porsche. E vreo 8 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MUFA? :D dar nu e cu Bluetooth?

si eu nu am vazut la kit vreo "gaurica" :D ca pot introduce o mufa in ea....????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea cu spalarea geamurilor o patesc si eu. E foarte stresanta. Am citit ca s-ar putea rezolva cu Vag-Com-ul dar....am o mica teama.

Topicul s-ar putea uni cu acesta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=22475 Practic e acelasi lucru.

Modificat de GRooVe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MUFA? :blink: dar nu e cu Bluetooth?

si eu nu am vazut la kit vreo "gaurica" :huh: ca pot introduce o mufa in ea....????

Iti trebuie un suport special pt tel. tau ce se introduce in suportul din masina. Eu am luat anul trecut pt nokia E50 de la un magazin din incinta "ciclop" etajul 1 si a costat 170 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tks Groove am citit topicul respectiv dar nici acolo nu s-a ajuns la o concluzie finala. De fapt nu e foarte deranjant ca spala de fiecare data farurile problema e ca noaptea aproape ca nu se mai vede lumina farurilor de la spuma ce o face solutia de parbriz. Chair am patit-o veneam intro seara de nush unde si dau sa spal parbrizul si dintr-o data parca se sting farurile. Opresc, ma uit mai atent la faruri, mai sterg o data farurile, si ca sa fie...."facea solutia o spuma, de faza scurta batea numai la vreo 5 metrii" amu am schimbat solutia sa vad ce se va intanpla . Dar e destul de periculos sa ramai fara faza vreo 2-3 secunde noaptea pina se duce spuma. Ma rog...Acum in legatura ce celelalte problemute...?Cineva, ceva? :blink:

Iti trebuie un suport special pt tel. tau ce se introduce in suportul din masina. Eu am luat anul trecut pt nokia E50 de la un magazin din incinta "ciclop" etajul 1 si a costat 170 Ron.
Crezi ca s-ar potrivi si la mine? Poti da mai multe detalli despre suprtul respectiv poate il gasesc pe net. Eventul mai multe detalii deespre "ciclop" (magazin ?) sa dau un telefon sa intreb.10x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu se mai aprinde martorul in bord pt centura de siguranta si nici nu mai piuie, dar numai la scaunul soferului.

Am patit si eu asta si, in cazul meu, a fost nevoie de o rescriere a softului din BC

3. Si tot legat de faruri, de cite ori dau sa spal parbrizul se spala si farurile (in 200 de km am consumat aproape 12 l de solutie)...

Si pe mine ma enerveaza treaba asta. La Skoda era un sistem mult mai destept, trebuie sa tii vreo 3 secunde apasata maneta de la spalator ca sa dea si pe faruri, avand, astfel, un control. La Passat nu ai nici un control. Dar am observat ca la viteze de peste 100 km/h nu mai e asa de sensibil sistemul si nu mai arunca imediat cand speli parbrizul si pe faruri.

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu prea i-as lasa pe ai nostrii sa rescrie softul din BC, tu nu ai avut alte probleme dupa rescriere?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa luminii nu este neaparat de la spuma, ci de la faptul ca ies stropitoarele si spala farurile. Daca ai si ceva viteza se usuca repejor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta si, in cazul meu, a fost nevoie de o rescriere a softului din BC

Sincer nu prea i-as lasa pe ai nostrii sa rescrie softul din BC, tu nu ai avut alte probleme dupa rescriere?

Am fost la ElcarGid pentru treaba asta si in ei am incredere. Dupa rescriere nu am avut nici un fel de problema. Rescrierea a fost initial determinata de faptul ca am schimbat cesurile de bord (aveam o problema cu afisajul BC), iar cand s-a facut prima rescriere, dup[ schimbarea ceasurilor, am avut problema cu senzorii de centura si din scaune, dar m-am dus din nou si au rescris soft-ul si acum e totul in regula. Din cate am inteles de la ei softul se rescrie printr-un download direct de pe serverul VW din Germania si, daca in timpul scrierii, fluxul de date variaza, mai pot aparea unele erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa luminii nu este neaparat de la spuma, ci de la faptul ca ies stropitoarele si spala farurile. Daca ai si ceva viteza se usuca repejor.

Nu cred ca ies stropitorile asa de tare incat sa obtureze luminile...daca DA inseamna ca au o problema majora cei de la VW. Eu totusi cred ca e de la spuma. o sa vad si va tin la curent.

Problema cu centura o las deocamdata asa pina merg la service la TG MURES, dar sper sa nu influenteze si alte chestii prin CB ( sa nu iasa airbaguri sau mai stiu io ce)...ce ziceti ce ar putea influenta??

Legat de DVD pt navi...manual...? Cineva?

10X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-a mers search-ul azi si n-am gasit cine stie ce mare lucru despre problemele legate de zgarieturi si alte probleme ale vopselei cauzate de Criblura.

Am postat aici deoarece topic-ul are titlul "Probleme Minore... rezolvari...?" si consider ca problema cu vopseaua nu e cine stie ce...

Totusi ca sa nu deviez de la subiect vreau sa revin asupra faptului ca in timpul sezonului rece strazile noastre au fost pline de stanci... stanci care si-au cam facut de cap cu vopseaua masinii. Parbrizul e si el praf dar se poate repara... vopseaua e o alta problema mai delicata.

Ce sa fac? Am masina plina de ciupituri,zgarieturi, s.a.m.d. si as vrea sa-i imbunatatesc aspectul. Am auzit ca este un fel de marker special care se poate folosi dar multa lume imi recomanda sa ma duc totusi la o vopsitorie. Problema e ca mi-e cam frica sa las masina pe mana oricui si n-am sa apelez la Casco pt o problema relativ minora. Dumneavoastra ce imi recomandati ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am programare la service, poate mai rezolv din problemutze. Dar in special merg sa-mi fac revizia de 30000 ( defapt 25600) pt ca masina e luata din Ger. si am zis sa il fac mai repede sa fiu sigur.

Legat de vopsea daca sunt numai zgarieturi merg cu un polishat la o firma specializata in cosmetizari auto dar daca e sarita vopseaua e mai bine sa mergi la o vopsitorie autorizata, deoarece cu timpul o sa se exfolieze vopseaua. Am vazut multe masini cu vopseaua exfoliata de la pietricele. Vezi parca e scris ceva in cartea masini legat de astfel de probleme, si acolo zice la fel... Asa ca nu mai sta pe ganduri...PAREREA MEA!!! :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este afectat doar stratul de lac atunci mai merge cu polish sau creioane corectoare. Daca este afectata vopseaua pana la primer (se vede alb sau ceva deschis in zgarietura, sansele sunt aproape ZERO sa rezolvi fara vopsire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astept sa soseasca filtrul de aer conic de la K&N dar am o nica problema cu montatul.

Nu stiu cum sa desfac capacul ala mare de plastic ce protejeaza motorul?

Are careva habar de cum se desface sau niste poze cu el si cu zona unde este prins si in ce (suruburi, cleme, etc...).

Multumesc si astept raspunsuri de la voi.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar insemna sa vopsesc, de exemplu, toata capota pentru 10 puncte in care a sarit vopseaua? :)) Sau au ei un procedeu de acoperire (cu o pensula... ceva)? Stiti vreo vopsitorie buna in Bucuresti? Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La revizie cand am fost au tras pur si simplu de capac. Vezi ca's vreo 3-4 "clame" ca niste carlige de uscat rufele... tragi incetisor de capac in sus si ai sa vezi ca iese singur. Ai grija cand il pui la loc sa pui si garniturile(de la capacul de ulei si de la "inelul magic" portocaliu) la locul lor.

Tin minte cand am dus masina la spalat motorul (NU RECOMAND... a fost prima si ultima data), baietii au tras ca bestiile de capac si n-a patit nimic... dar totusi ai grija sa nu iei vre-un cablu in cale.

Daca schimbi filtrul de aer cati c.p. obtii in plus? Vezi sa nu te vada astia de la VW ca pierzi garantia :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Voinea spunea ca filtru+toba finala maxim 5 cp.

Problema e ca este filtru conic si nu am cum sa-l ascund ca pentru montare trebuie scoasa cutia de filtru originala.

Oare se pierde garantria?

Voinea tu ce stii de garantia la treaba asta?

Multumesc anticipat.

:angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Da in legatura cu trasul de capac am vrut sa vad si eu cum arata motorul de cand am luato si am tras de el de ma dureau degetele si tot nu a iesit.

Oare sa fie prins si in altceva decat in cleme?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este prins numai in cleme. Vezi ca in jurul jojei de ulei, cauciucul de acolo mai blocheaza scoaterea capacului. In rest, nici o piedica! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca a sarit vopseaua...trebuie vopsita toata capota, asa ca fuga la casco! Daca se incearca acoperirea "punctelor", in soare vor fi evidente acoperirile, oricat de bine ar fi facute. E pacat sa strici aspectul masinii, daca tot e pe casco, nu? Bafta! :angry:

Si pentru atelier de vopsitorie ar fi bine sa ii intrebi pe cei de la casco ce recomanda. E mai sigur ca nu vei avea probleme cu plata si alte nimicuri..

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cred ca am sa apelez la Casco. Acu stau si ma gandesc daca o sa fie de acord sa o schimbe pt niste "ciupituri".Am sa-i sun maine sa-i terorizez ... Multumesc pentru raspunsuri :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service... ma costat 650 RON revizia (filtre si ulei) si unele investigatii.

LA problema cu centura a fost un contact sub scaun.

La spalatul farurilor nu se poate face nik numai daca se inlocuieste softul cu cel pt europa de est.... :icon_thumright:

La fel si pt echiparea Premiun la telefon.

Eu cred ca asta cu softul e un blabla, sa se mai scoata si ei ca nu stiu ce sa-i faca...bineinteles ca nu i-am lasat sa schimbe softul...

Legat de AFS ei zic ca atunci cind dai intr-o groapa si masina se balanseaza sistemul incearca sa corecteze pozitia farurilor si asa apare fenomenul de "trepidatie" la luminilor :( .... oricum l-au verificat si au zis ca e OK... si la urmatoarea revizie (50000 km) tre RECALIBRAT.

Mi-a mai ramas problema cu DVD-ul pt navi...cineva ma poate ajuta?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

A venit filtru de la K&N si astept sa me duc la reprezentanta sa mi-l monteze.

Oare o sa zica aia ceva de garantie daca il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 3 puncte de prindere ( din cate imi aduc aminte ) in partea de jos tragi( in sus) pur si simplu de colturi ... partea sus dreapta ( cum te uiti la capac ) tragi la fel in sus ... si partea stanga sus tragi in jos inspre masca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!