Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

O sa incerc mai intai vasilina siliconica, poate poate. Cauciucurile ies din discutie, tocmai le-am verificat, echilibrat, indreptat o janta si mutata pe spate.

Pe urma o sa incerc sa dau bieletele antirului jos, banuiesc ca e de-ajuns ca sa anulez tot ansamblul bara stabilizatoare + bieleta antiruliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar voi pe ce drumuri circulati de schimbati asa des biele, bucse samd?

Eu am 140.000 km cu masina, majoritatea facuti in RO si pana acum am schimbat pe sub masina doar un cap de bara si un cap de planetara.

Momentan nu bate nimic pe sub ea ...

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse bara stabilizatoare - si astea cand se duc bat de zici ca ai tanc, nu passat :) Cand ai zgomote de-astea masive, de obicei nu e ceva chiar asa grav. 

 

Dani - pai.. depinde UNDE rulezi cu ea. Daca bati tara lung si lat, pe drumuri cunoscute, probabil ca n-ai de ce schimba piese. Daca o freci prin orase prost asfaltate si mergi si la tara cu ea, si mai si cari ( porcul sau butoiul cu vin ;) ) ... e explicabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De doi ani si ceva de cand o am, si aproape 40.000 km, merg zilnic in Bucuresti. Mai o linie de tramvai, mai o strada prost asfaltata, borduri, etc. Drumurile spre casa pe DN2, sunt momente mai ales dupa iarna cand simti o placere nemaipomenita si o recunostinta si mai mare. 

 

Toate indiciile vad ca duc inspre bara stabilizatoare sau bieletele antirului. O placere sa schimb bara, costa de rupe, si am schimbat-o acum un an. Incerc mai intai cu vasilina siliconica, vad ce rezolv. Va tin la curent.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man... bara stabilizatoare e un fier :) Cum sa o schimbi?! Schimbi bucsele care costa f putin. biletele la fel, nu e vreun cost mare, nu te speria degeaba.

 

Incearca cu vaselina ca sa vezi cauza; daca ele sunt de vina, schimba-le oricum chiar daca nu mai bat, pt ca iti afecteaza comportamentul dinamic al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti schimba bucsele la bara stabilizatoare fata. Trebuie schimbata toata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

This true? Ce imbecilitate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Cum se deschide grila asta de aerisire la B6 si ce poate fi inauntru de pocneste/troncane ?

 

 

post-14038-0-02914800-1370972633_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti schimba bucsele la bara stabilizatoare fata. Trebuie schimbata toata.

 

 

This true? Ce imbecilitate :)

 

Asta a fost una dintre dezamagirile mele dupa ce am luat masina: am aflat ca schimbi bara stabilizatoare fata cu totul. La vremea respectiva scorul era 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfinte kkt! :) 

 

Ma gandesc ca poate o fi mai rezistenta. La Vectra ( b2) schimbam cauciucurile alea la maxim 1 an, si mergeam cu masina ca si cu un bibelou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat ieri ideea cu vaselina data pe bucsele barei stabilizatoare. Am gasit un spray in brico (nu aveau vaselina siliconica, ci simpla), am dat cat am putut dinspre roata, m-am plimbat cu masina, am mai dat o data, dar nu cred ca ajuta foarte mult pentru ca nu are cum sa intre vaselina intre bara stabilizatoare si bucsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la care nu ii dau de cap : in momentul in care virez stanga/dreapta se aude ca si cum ar agata ceva la roata. Se manifesta doar in momentul unui viraj strans si la viteze relativ foarte mici 10-20km/h in special in intersectii unde opresc pentru a vira stanga/dreapta, iar in momentul in care incep sa ma deplasez pe viraj se aude acel zgomot de frecare (cel putin asa aud eu).In linie dreapta nu se aude nimic. Am verificat la roti si nu agata absolut nimic, la mecanic am fost cu ea pe elvator si a tras de toate cele si a verificat pe puntea fata tot dar fara niciun rezultat. E posibil sa fie de la trapez ? (cum specula un alt mecanic).Mersi mult.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....sau rulmentii de la telescop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mă astept sa schimb trapezul stânga/dreapta? Sau mai sunt ceva piese pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o sapt decand am patit si eu ca tine...primul pas..am dat cu jet de apa la rulmenti unde sunt flansele si problema s-a rezolvat 2 zile dupa care a aparut zgomotul iar. pas doi am schimbat rulmentii si flansele (rulment plus flansa = 1 set = 150 ron ). Mecanicul a spus ca daca schimbi pe dreapta trebuie si pe stanga chiar daca nu erau probleme si acolo...deci 2x150 ron plus manopera 100 ron = 400 ron

 Daca vrei iti spun si de unde vine zgomotul....pune pe cineva sa traga stanga dreapta de volan si tu te uiti la arc..si il vezi ca nu se torsioneaza si scapa si revine la forma lui normala...atunci face zgomotul.

Succes

Modificat de grig_sorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am si eu o problema pe care nu stiu sa o rezolv. La functia fallow me home, doar Leaving home imi merge, cea de comming home, nu. Mai exact, cand imi deblochez masina, farurile se aprind, cand o incui, se sting si farurile. In setarea din computerul de bord, ambele sunt setate la 20secunde si sunt lasate pe automat. Ceva pareri va rog? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a opri motorul, da un "flash" scurt si incearca dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie neapărat de flash înainte de oprirea motorului, ci înainte de scoaterea cheii din contact.

Sent from my S500 using Tapatalk 4 Beta

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face setare din VagCom si trebuie pus pe old style. Si eu am incercat aceasta setare doar ca nu găsesc unde este acest bit cu old style.Este posibil ca la VagCom meu fiind clona sa nu se vadă. Am zis ca am sa încerc la cineva care are unul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

old style e  automat. new style e cu flash si se aprind farurile cand deschizi usa la sofer... parca.

 

in centrala electrica, la Long Coding  trebuie sa cauti.

 

e posibil ca la clona sa nu ai label-ul care trebuie si sa nu vezi optiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

difera de centrala si an de fabricatie al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am referit strict la Passat/ CC - modelul 2009-2010...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori sunt eu cel mai ghinionist dintre posesori de b6...ori modelul asta e cu probleme...imposibil ca la 127mii km sa crape motorul pt a 2a oara...primul a fost schimbat pe garantie in 2008 la doar 34 mii km...turbina ..chiulasa..bloc motor..etc...anul trecut i-am schimbat axul cu came.....revizia facuta cu o 10 zile in urma la 126500km.....sambata seara pe autostrada pe la 160km/h..zgomot puternic la motor si apare eroare presiune scazuta ulei..opreste motoru...m-am oprit imediat .am luat pe sus si la service..aici stupoare...arborele cotit crapat..cuzinetii facuti praf si imprastiati prin pompa de ulei .....sfatul mecanicului e ca trebuie sa schimb motorul cu totul ca a incercat sa puna alt arbore dar nu se roteste cum trebuie si el nu imi da garantie pe lucrare..codul de motor e BMP..cel crapat...am facut rost de un motor cu 53mii..km.(cunosc masina de pe care este luat motorul)..dar are codul BMM..si ma ajunge cu totul in jur de 1800e..demontat si montat plus garantie....din cate am citit au aceleasi injectoare ,,turbina aceasi...ar fi vreo problema ca ,calculatorul masini sa nu comunice cu noul motor....sfaturi???....se potriveste perfect motorul bmm pe bmp??..diferente???...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, intr-adever merge dupa ce am oprit motorul sa dau flash si farurile imi raman aprinse chiar si dupa blocarea usilor. Acum intrebarea mea este: e normal sa dau cate un flash inainte de fiecare data?

Imi da impresia ca este un "bug" ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi, dar acest bug e bine descris in manual

 

@laseristul: probleme mari cu uleiul, presupun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!