Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Pai ia in calcul ca discul tre sa fie pereche cu placuta de frana.

Nu e ok/recomandabil sa pui discuri noi cu placute deja formate/pasuite.

Si mie mi-a fost explicata chestia.

Placuta trebuie sa ia pasul discului. In cazul cand pui disc nou tre sa ai placute noi sa se pasuiasca impreuna si la urmatorul set de placute se vor pasui dupa urmele discului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca schimbi discurile, obligatoriu schimbi si placutele, ca altfel iti bati joc de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta stiam. Am si scris ca pretul ar fi inca 500 discurile plus 250 placutele, ATE amandoua. Intrebarea mea era alta. Daca in momentul schimbarii discurilor se pot afecta mai mult sau mai putin alte piese, cum ar fi capetele de bara, bieletele de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarbu Mihai

Nu sunt afectate. Inainte sa demonteze discul sa dea cu degripant, de preferat intre disc si butuc si cand il monteaza la loc sa puna vaselina rezistenta la temperaturi intre disc si butuc, disc si roata, placuta si etrier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce grosime ar trebui sa aiba discul de frana? Pe autokarma vad ca un ATE, pentru puntea fata, are 25mm. Eu am masurat, estimativ, cu o agrafa desfacuta, si pe stanga am 23mm iar pe dreapta 25mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca dau buzna in mijlocul discutiei, dar poate sa-mi spuna cineva ce reprezinta 1J0 973 119? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi un conector pentru lumina din torpedou, plafoniera etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am o mica problemuta...cand iar viraj stanga dreapta arcul de pe partea stanga se tensioneaza cel de pe dreapta scapata si face un mic zgomot. aceasta problema spun eu ca a aparut dupa ce am schimbat rotile de vara si a fost ridicata cam brutal de cei de la vulcanizare. nu mai sta bine arcul in oala lui, are ceva care ar trebui sa il tine tensionat si e rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Arcul nu are cum sa sara din oala lui. Este tinut de suruburile amortizorului. Se poate rupe, dar probabilitatea este destul de mica - se vede usor daca este rupt, ridicand masina pe cric. Treaba cu vulcanizarea e doar o coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate te-au lasat rulmentii de la telescop.... si atunci mai pocnesc la viraje stanga / dreapta

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare. Am schimbat toate amortizoarele la masina (KYB Excel-G) si dupa aceasta schimbare la denivelari scurte se aude un zgomot care seamana cu o pocnitura. Zgomotul pare a fi localizat doar in partea stanga fata.

Simptomul principal inainte de schimbarea amortizoarelor era senzatie de "barca" in viraje. Dupa ce le-am inlocuit sta perfect in viraje dar denivelarile scurte si dese sunt absorbite, sa zicem "brutal", lucru absolut anormal.

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca ma poate ajuta cineva cu o poza sau o explicatie.As vrea sa-mi schimb maciulia de la schimbator dar nu stiu cum se demonteaza partea cromata din juru schimbatorului si nici nu vreau sa o stric/ spart fortand-o.Imi puteti spune cum se demonteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la cea pe care sunt inscriptionate vitezele se scoate pur si simplu - e prinsa in niste cleme pe exterior - se trage usor de ea in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la cadrul husei de piele. Ala are niste cleme destul de lungi. Sunt 4. Tre sa labartezi cam tare sa iasa. Cu o surubelnita dreapta in partea dinspre cotiera. Dar te sfatuiesc sa dai consola jos cu totul si sa lucrezi pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este mult mai usor si fara riscuri...recomand 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolvare la problema mea..scrisa cateva posturi mai sus....tras complet de volan partea dreapta, bagat apa cu presiune (spalat cu jet foarte bine la arc acolo, dat si cu sapun lichid) si gata. Problema..cumva a ajuns mizerie pe la un rulment si nu isi mai facea treaba perfect..

(scuze de exprimare daca nu e pe intelesul tuturor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am desfacut cele 7 torxuri de la torpedou, am bagat surubelnita in locas si i-am dat drumul, dar il tine ceva sus. Aveti idee cum trebuie sa trag de el sa il scot? In jos, inspre parbriz,... ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt torpedou ai 2 torxuri mici care se pot accesa doar din torpedo cu o surubelnita scurta.

Daca ai si magzie de discuri e mai greu, eu am incercat si nu am reusit sa il dau jos dupa care l-am prins la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la cele 2 torxuri mici care tin cumva sertarul in care sta cartea de service? m-am gandit si eu la ele, dar nu erau luate in considerare in schema. o sa incerc maine sa le scot si pe alea, ca nu le-am mai prins pe toate la loc. merci de sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite de care zic:

Privire dinspre usa torpedoului deschisa spre plafon:

post-98967-0-99252700-1370284513_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe alea le-am desfacut. pai sunt 7 la numar, de aceeasi dimensiune. cu toate astea nu l-am putut desprinde de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi dificultate am avut-o si eu.

Eu am pus-o pe seama magaziei de cd-uri (care este in locasul cartii service) si dupa ce am bajbait putin, am renuntat si am remontat.

Nu stiu mai mult, imi pare rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de interes. Poate ne lumineaza cineva. Eu vreau sa ajung la plasticul din stanga torpedoului, cel intre torpedou si consola centrala. El e cea mai mare sursa de greierasi, ma scoate din sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspre dreapta bordului, dupa ce scoti capacul, e o clema pe care trebuie sa o impingi catre interiorul torpedoului,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!