Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Merci Cristi. Diseara mai fac o incercare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. As vrea niste idei referitor la urmatoarea problema. 

 

Pe scurt: suruburile de la trapez si jug indoite. Unde le gasesc si cam cat costa? Posibil sa fi stricat si filet? Daca da, ce filet? In ce vin prinse suruburile?

 

Pe lung: Sambata dimineata am schimbat fara probleme bielete directie + capete de bara, bucse trapez, pivoti, discuri. Dupa ce am terminat la service (serviceul lui Alin, nota 10), m-am dus la auto-soft pe aerogarii sa fac geometria si cu ocazia asta sa re-echilibrez rotile. Pe drum, mers maxim 60-70 pt ca rotile erau strambe, masina se simtea bine, nu troncanea, nu pocnea nimic. La auto-soft desfac jugul si trapezul ca sa regleze puntea, regleaza bielete, etc, termina treaba, plec in probe, 140 pe ora masina merge drept, rotile echilibrate ok, volanul statea fix. Dupa cativa km incep sa simt o bataie mai pe partea stanga, pe care nu prea o puteam reproduce, se intampla mai ales la viteze reduse si la socuri mici. Mie imi dadea impresia de jug neprins bine. Ma intorc pe final de program la auto-soft, ii explic ca ceva nu e prins bine, pana la urma se baga sub masina si mai strange la mana tot (au mai mers cateva fileturi majoritatea suruburilor). Problema tot era prezenta, incepea sa-mi fie frica sa merg cu masina, plus ca acum tragea si putin dreapta. Luni dimineata ma intorc la service, imi strang suruburile bine, alea de la trapez au mers mai mult stranse. Plec, nu mai troncanea, dar masina tot tragea dreapta. Ma gandesc sa ma intorc la auto-soft sa regleze cum trebuie directia, ca e pacat de cauciucuri si de banii dati pe geometrie. Dupa ce se mira in fel si chip, imi pune iar masina pe stand, si recunoaste ca trage dreapta, dar nu recunoaste ca nu mi-a strans bine suruburile de prima data. Desface iar jug si trapez, si cand se uita la cele 2 suruburi mai mari, sunt strambe. Pune totul la loc, face geometria, plec de acolo, masina tot troncane pe stanga si trage dreapta. E clar ca jugul/trapezul nu sunt prinse bine. Suruburile le schimb, sper sa le gasesc (daca imi puteti da sugestii unde le-as putea gasi), dar la ce daune ma mai pot astepta? Filet stricat? Dupa asta o sa trebuiasca iar sa ma duc sa fac geometria, in alta parte de data asta, pentru ca cei de la auto-soft aerogarii nu o sa recunoasca in ruptul capului si deja mi-e scarba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca intreb aici...imi trebuie urgent butonul din fata de usa sofer care deschide clapeta rezErvor si portbagaj. De unde sa iau ca la furnizori nu gasesc iar la w vine cam in opt zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cauta in aria vanzari piese si in primele 6-7 topic-uri se vinde asa ceva.

Acum sa gasesti pe cineva in zona ta daca nu la tine in oras sau comanda de la cineva care are pe stoc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, sau fericire, el este in Germania...... sunt la aria de vanzari sau chiar si pe okazii.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt acasa cridaia . Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 2-3 luni am schimbat cele 4 bucși trapez față. Cam acum o săptămână a început să bată ceva destul de tare în zona roții dreapta fața. Bătea neregulat,când mai tare când mai încet, uneori mai spre roată, alteori mai spre centru, mai ales pe drumuri proaste. Am bănuit una din bucșele schimbate, mai ales ca n-am pus originale.

Azi am poposit la un service pentru verificare și care credeți ca era cauza? O piatră de vreo 200 g se cocoțase în spatele blindajului lângă axa pe o bară sau conductă și dansa acolo când și cum avea chef. Și se pare ca n-avea de gând sa coboare singură.

Bineînțeles ca după reparație mi-au pus piesa defecta în portbagaj asa cum se obișnuiește. :10[1]:

Era sa uit costul reparației: nu mi-au luat nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La usi exista mecanismul acela pe role care le permita sa se deschida in trepte. Cand am luat masina, inca mai avea o vaselina alba acolo. Acum, dupa ce am tot plimbat-o pe la spalatorii, au dat cu jetul pe acolo si nu mai exista nici macar un pic. Am vazut si la alte masini, mai vechi, ca nu exista vaselina acolo si ca rolele alea sunt uzate excesiv. Stie cineva ce vaselina se pune acolo? Eventual un cod de produs VW, ca sa fiu sigur ca e ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 sau orice vaselina lichida. Aplici la 2-3 luni si n-ai treaba. La revizie, la reprezentanta, am beneficiat de acelasi tratament - vaselina lichida. N-am fost atent sa vad ce marca au folosit...

 

Succes ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD 40 - exclus! Ala e degripant. Foloseste vaselina grafitata sau intreaba la magazinele de profil ( gasesti si in hypermakets tot felul de chestii care-s OK).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la sonax un spray. Rezista bine la apa

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema la Passat B6 din 2006 2.0TDI M6 cod motor BMP, am o scurgere de ulei intre cutia de viteze si motor. Am fost la mecanic unde in prima faza a fost data jos baia de ulei si refacuta garnitura, scurgerea nu s-a oprit. Dupa aceea am schimbat simeringul de la palier cu unul nou Victor Reinz, am mai facut cam 100 de km si scurgerea a reaparut. La schimbarea acelui simering s-a dat jos cutia de viteze si volant si s-a constatat ca de acolo a aparut scurgerea doar ca si dupa inlocuirea lui continua sa picure ulei. Ce ziceti care ar putea sa fie problema, precizez ca motorul merge bine iar cand a fost data jos volant s-a constatat un mic joc a acesteia dar care la apasarea ambreajului nu face inca zgomotele specifice unei volante foarte deformate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mare: am o bataie pe stanga fata, destul de puternica, la viteza mica (pana in 40-50 kmph). Totul este strans, verificat la service de n ori numai astazi.

Am schimbat saptamana trecuta bucse fata (bucsa trapez, bielete directie, capete de bara, pivoti), totul a fost ok. Am fost sa fac geometria, am plecat de la geometrie, iar a fost totul ok, dar la cateva ore a inceput bataia amintita. M-am intors la auto-soft sa imi stranga suruburile mai bine, le-au strans, dar batea in continuare. Am descoperit mai tarziu sa surubul de la trapez s-a strambat (cel mai probabil cei de la auto-soft nu l-au strans bine, dar nu ar fi recunoscut). Azi mi-au venit suruburile, le-am schimbat, si pe cele de la trapez, si pe cele de la jug (au mai ramas inca vreo 4 de schimbat, dar alea nu sunt strambe). Filetul nu se stricase pentru ca suruburile noi au intrat usor la mana. Verificat tot, insa bataia e in continuare acolo. Pe elevator nu se misca nimic, singurele bucse care acum par mai slabe sunt cele de la bara stabilizatoare, dar pe asta am schimbat-o anul trecut, cu tot cu bieletele antirului.

Niste idei de la ce ar putea fi? Poate a mai patit cineva. Repet, bataie pe stanga la gropi/hopuri la viteza mica.

Merci,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. bielete antiruliu ( alea uzate bat de zici ca se destrama masina)

b. rulmenti amortizoare (cei din oale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentii la amortizoare nu bat.....ei pocnesc la viraje stanga/dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci KeGPR. Bieletele antirului sunt schimbate fix acum un an.

Prin rulmenti amortizoare te referi la flanse amortizor? Le-a strans si pe ele, si intradevar imediat dupa ce le-a strans mi s-a parut ca e ok, dar pe urma iar a inceput. N-ar trebui totusi sa se auda zgomotul in stanga sus?

Flansele oricum cred ca o sa le schimb, pentru ca daca revin din maxim dreapta, se aude un zgomot ca de arc decomprimat.

Nu stiu ce test sa mai facem, pentru ca pe elevator nu zice nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flanse- my bad :)

 

Du-te la service-ul vwparts mate... eu am fost de 2 ori si incep sa capat o incredere mare in ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai multa increde in Alin (dudu1307). Ar fi o solutie sa inlatur pe moment tot ansamblul bara stabilizatoare - bielete antirului, sa vad daca dispare zgomotul? Sunt piese schimbate acum un an, pe original, si mi-e greu sa cred ca s-ua dus deja, dar ca sa fiu sigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pls let us know dupa ce afli care e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu va spun de unde vine.

Mai intai caut idei, si vroiam sa stiu daca e posibil ce am spus mai sus, sa scot ansamblul asta sa vad daca mai bate. E clar ca nu o sa aflu nimic cu masina pe elevator.

Altceva ce as mai putea face e sa ma duc la o statie ITP, sa o pun pe standul de verificat amortizoare, si sa vad daca/ce bate in momentul in care roata primeste socurile de la platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca problema sa fie  la bucsele de pe bara de stabilizare, chiar daca le-ai schimbat acum un an si arata ca noi . Baga niste spray WD40 si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wd40 nu ataca cauciucul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit în diverse locuri şi nu am observat să atace vopseaua sau cauciucul. Eu zic să încerci mai bine cu vaselină siliconică lichidă de la spray, aia sigur nu atacă cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bataie foarte sacaitoare ar putea fi provocata si de niste cauciucuri cu dinti de fierestrau( uzate inegali).

personal ma confrunt cu o chestie de genul asta , si de pe stanga spate l-am mutat pe dreapta si apoi pe fata si apoi cu exteriorul in interior si  tot de geaba (DOT 4211). NUSH CE SA LE MAI FAC decat  sa le schimb dar imi cam pare rau dupa ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e bieleta antiruliu. Su eu le schimb la maxim doi ani. Desi dupa un an incep deja sa se auda. Am incercat toti producatorii. Nu e leac in tara asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!