Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Umbland azi cu Vag-Com-ul, am gasit la ESI la verificare ulei sau ceva de genu si imi aparea "Calitate ulei slaba" . Prima data citisem cantitate, dar defapt este calitate. Ce ulei recomandati si sa fie si Calitate Buna ? Motorul : 2.0 TDI CBAB 140 CP CR EURO 5

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merci  D@ny !!!

si stopurile cat de greu se dau jos?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles acelasi Longlife 3 si de la Castrol e bun. E cam 50-60 ron litrul. Eu bag de 6 ani si nu am fost nevoit sa complectez niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cumparat masina, am bagat tot Castrol. Dar intrand pe instruments sau service reset am gasit "Calitate ulei slaba" . am intrat pe Adaption si o puteam modifica, dar nu stiu daca asa era si inainte sa bag ulei si sa fi trebuit schimbata starea uleiului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog s-ami spuneti ce insemna daca clipeste in bord semnul de incalzire de la bujii ( diesel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroare pe parte electrica - martorul respectiv poate evidentia mai multe cauze - problema la turbina, la ventilatoare, la ventilatoare, la bujii, etc. Cel mai sigur faci o diagnoza si vezi exact cu ce problema te confrunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema la masina.mi*am dat seama ca nu mai imi functioneaza boxele pe spate la passat b6.o idee ceva in afara sa o duc la electrician si sa desfaca tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica din unitate sa nu fie fader-ul selectat doar pe boxele din fata.

in al doilea rand sa fii convins ca ai boxe pe usile din spate.

si in al treilea rand, o scanare poate da ceva raspunsuri.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am boxe pe spate.cred ca o sa incerc o scanare intai.multumesc mult de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am un mic greieras...geamurile de la bord (vitezometru, accelerator) par a fi murdare de degete pe interior..am sters perfect pe exterior dar tot nu e bec...e o solutie foarte usoara sa se curete acel geam pe interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca desfaci IC-ul - alta solutie nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat azi ca oglinda din dreapta joaca geamul la gropi sau la mers, pot sa ii fac ceva ? Mie frica sa nu o pierd .... Si inca o intrebare cam cat de adevarata este media consumului afisat pe bord ?

Modificat de Ropotin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Media consumului din bord e destul de adevarata. Pot exista ceva diferete fata de realitate dar destul de mica: -/+ 0,02 fata de ce iti afiseaza.

Despre oglinda s-a mai discutat.

S-a dezlipit sticla de pe suportul ce o tine, cea cu rezistenta electrica daca e incalzita.

O dai frumos jos, o scoti din cleme, deconectezi mufele electrice daca are incalzire si analizezi cum o poti lipi.

Daca se tine in careva puncte, incearca sa o desprinzi de tot dar ai grija sa nu o strici, sa nu se ia argintul de pe sticla, sa o poti atasa la loc cu un adeziv (gen silicon), daca e doar putin desprinsa o poti lipi unde o vezi departata.

Dar daca zici ca observi ca se misca "imaginea" tind sa cred ca se tine intr-o suprafata f mica.

Numai bine!

Sarbatori cu bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate. Ajung acasă cu mașina si dacă nu o închid se aud niște ventiloatoare ff fin cum se învart. Nu e ventilatorul din fata de la radiator. Nu știu dacă am încălzire auziliara sau webasto parca asta e la mert. Mentionez ca se aude chiar dacă scot cheia din contact. Se opresc după unu minute după ce închid mașina. Ce se aude ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai RNS 510? Daca da, de la el se aude,  pentru racirea hard-diskului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o întrebare : in momentul in care accelerez se aude un vajait prin grilele de aerisire, ca si cum ar merge ventilatorul pe o turatie mare, dar daca nu mai accelerez brusc si încerc sa o țin constant vajaitul se estompeaza dar revine la fiecare accelerare. Vreo idee ce ar putea fi? Sau așa face la toate? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E turbina. Suiera putin. Se aude de sub capota.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De suierat nu stiu ce sa zic, dar pot sa zic ca se aude ca si cum ar introduce aer forțat pe gurile de ventilatie. Sa mă astept la probleme cu turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Dupa o vizita la service, pentru un control de rutina, a reiesit ca trebuie schimbate bieleta de directie pe dreapta si capul de bara pe stanga (sau invers, am uitat.. .:) ).

Eu le-as schimba pe toate, si pe stanga si pe dreapta, insa mecanicul spune ca nu e necesar. Voi ce-ati face?

Ca producator pentru aceste piese, Lemfoerder e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

E foarte bun... si TRW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Florin.

Putin offtopic, unde as putea face operatiunea in Bucuresti? (testat "La Service", "DTH", "Volksparts ITP", nu m-a facut nici unul din ele sa revin). Ma gandeam la Cristal Car Service, dar pagina lor de feedback nu e promitatoare.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mc tibo. Da am Rns 510 şi dacă stau cu urechea de acolo se aude. Mulţumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire. Mie masina imi creeaza impresia ca accelereaza mai bine atunci cand o calc progresiv sau brusc, dar sa ma opresc cu pedala cam la 70 % din cursa. Daca o duc la podea direct, are lag mare si accelereaza lent. Si ma refer la plecare de la 2000-2500, nefiind cazul de subturare .  Asa e si la voi sau are a mea o problema ? Pe log, totul iese ok. Citisem undeva ca ar avea legatura cu amestecul de motorina si aer. Apasand pedala peste ''zona moarta'', motorina injectata ar fi in exces si de aici acea lentoare. Dar in acelasi timp, ma gandesc ca oricum e controlata electronic, deci nu ar trebui sa fie probleme. Daca ma poate lamuri cineva...

 

 

ps; sa nu mai zic ca mi-a dat-o un rs tdi, ''de m-a julit'' :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!