Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Din cate vad eu e cam peste maxim. Are o culoare rozalie (cred ca fireasca) fara urme de ulei/funingine...Cat despre nivel se vede in poza atasata. Este vreo problema ca este peste maxim?

 

Mentionez ca deabea iam facut service-ul, ulei filtre etc. Inainte de service nu aveam probleme. De tras, trage ok fara vreo diferenta sesizabila. Uleiul e la nivelul corect (am facut aprox 300 km de cand iam facut serviceul).

post-59646-0-83422500-1364953029_thumb.j

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, mi-au decedat claxoanele de tot... O placere sa mergi fara claxon prin meltenismul de-afara...

 

 

din pacate, asa e cu ele.... si la mine, a decedat al doilea (era SH, dupa ce a decedat cel original)..... cred ca trebuie sa le schimbam locul de amplasare....

Ca era vorba si despre clanxoane. Nici mie nu imi merg, leam demondat si in mufa era apa. Am 'belit' cablurile care duc la ele si aprox 3-5 cm distanta de la clanxon erau oxidate. Se pare ca e o problema comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la toti ne mor claxoanele.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si exceptii...eu am claxoanele originale si merg perfect. Nu mi-au facut probleme niciodata si le folosesc....

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate exceptiile sunt putine - a mea este 2010, s-a dus claxonul original, am pus unul SH... a murit si el.. cred ca o sa cumpar unul nou OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot contrazic cu un prieten, b5.5-ul avea multilink pe fata, clar! 

Intrebarea mea: b6/b7 are multilink pe spate si mcpherson fata? Sau cum sta treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, la ce preturi ai gasit SH si nou (OEM) ?

trebuie doua, nu? "Bass" si "inalte" :)

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SH - nu am dat bani pe el, a fost de la un prieten... cred ca de aia nu a tinut.... :lol:

 

nou - in jurul la 240 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cat timp m-am plans ca a murit al meu cel low si cate oferte am cerut si cautat.... atat de mult timp incat da semne de reveneala. Dupa o scuturare/lovire de ciment cu surubul de prindere. Mai este putin infundat dar isi face treaba. Dubios este de ce se infunda ca apa nu ajunge la el. Ar trebui sa fie apa pana sub faruri ca sa se innece claxoanele. De ce naiba se duc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra apa si praf de sub masina....

 

da, deseori mai scapa cu o curatare ,,,, de bordura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal.

imi cer scuze daca nuam postat unde trebuia,am o rugaminte daca ma poate ajuta cineva cu codurile pentru cele doua bucse cu arc din care se regleaza timoneria la cutie cu sase trepte.

modelul de cutie de viteze este[HDV].sau seria sasiu[WVWZZZ3CZ6P014305]

multumesc

Modificat de florin/dns
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 711 761 - aprox 55 ron / bucata

post-6376-0-58093400-1364976271_thumb.jp

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine daca se poate la problema mea ? 2 usi inclusiv acu cea sofer nu se mai deschide din exterior, se deschidea si de o data ... nu mai vrea decat interior ... ce sa verific sau sa ii fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da jos butucul si verifica manerul - daca actioneaza ori nu, yala. Altfel, daca o actioneaza - problema e in yala.

 

silviu - McPherson fata si independenta spate - nu multilink.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC

B6 are McPherson fata si multilink spate

B5 avea multilink fata si punte semindependenta (H) spate, mai putin varianta 4motion care avea de asemenea multilink.

McPherson si multilink sunt ambele suspensii independente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, corect... doar ca pe spate sa nu-si inchipuie cineva ca e ca suspensia fata la B5....

 

altfel - nu se compara suspensia - fata si spate - de la B5 cu cea de B6 - mult mai confortabila cea de b5 si mai silentioasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea.

 

Azi vroiam sa filmez fumul alb emis de masina mea. Dar cand sa filmez nu mai scotea fum, doar putin fum negru la inceput cand o turam (peste 3500 ture) dar cred ca asta e firesc nu?

 

Ce ar fi putut sa fie? Inainte de asta am bagat dintr-o canistra in care inainte a fost benzina (fara sa spal sau sa astept sa se evapore benzina dupa ce a fost golita).

Sa fi fost asta problema sau condens pe teava de esapament (teoretic ar fi trebuit sa se evapore dupa 10-15 km nu?)

 

Acum ramane de vazut cum se comporta la alt drum lung.. sper sa nu revina problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este normal ca atunci cand temperaturile exterioare sunt scazute, masina sa scoata fum alb, avand in vedere ca el se evacueaza la temperaturi mult superioare?

Daca scoate in exces, daca miroase intepator, atunci sunt alte cauze, daca nu ... este normal, toate fac asa! Legile fizicii ...

La fel si pentru fumul negru, daca ii dai talpa va exista motorina nearsa care se evacueaza direct prin esapament, daca nu ai filtru de particule ==> fum negru!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar erau 9 grade afara ieri, si fumul sos mirosea intepator.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca ai BXE si nu BLS, nu-i asa? Asadar nu ai filtru de particule, nu? In cazul asta nu mi se pare normal sa ai fumul ala alb si intepator.

 

Florin, suspensiile fata si spate, chiar daca sunt ambele multilink, nu au cum sa fie identice, indiferent de masina. Una e suspensia pe fata, alta e pe spate. Singurul lucru comun este faptul ca au mai multe articulatii, de aici si denumirea identica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca ai BXE si nu BLS, nu-i asa? Asadar nu ai filtru de particule, nu? In cazul asta nu mi se pare normal sa ai fumul ala alb si intepator.

 

Florin, suspensiile fata si spate, chiar daca sunt ambele multilink, nu au cum sa fie identice, indiferent de masina. Una e suspensia pe fata, alta e pe spate. Singurul lucru comun este faptul ca au mai multe articulatii, de aici si denumirea identica

Da, BXE. Ce e mai frustrant e ca scotea fumul ala foarte dens si dupa ce am facut 50 km cu masina (motorul ajunsese la 90 grade) azi in schimb refuza sa mai scoata fum, ramane de vazut maine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, suspensiile fata si spate, chiar daca sunt ambele multilink, nu au cum sa fie identice, indiferent de masina. Una e suspensia pe fata, alta e pe spate. Singurul lucru comun este faptul ca au mai multe articulatii, de aici si denumirea identica

 

 

Da, doar am facut o comparatie intre suspensia b5-ului si cea a b6-lui...... net superioara la b5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma tot contrazic cu o persoana. Masina mea este Vw Passat din 06. 2009 . In carte, tipul motorului este CBA iar Putere: 103 KW / 4200 RPM.  El zice ca nu e CR deoarece are 140 CP si pentru el CR are 143 CP. E posibil ca o masina ce are 103 KW in carte, real sa fie 105 KW adica 143 CP ? Adica ma gandesc ca masina mea poate avea 143 CP :D .

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna 6 2009 pare a fi CR! Dar din cate stiu cele CR au codul motor din 4 litere, exemplu: al meu CBBB, CBAB, CBDC,...

Si incep cu ,,C,, sigur nu ai ,,mancat,, o litera?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!