Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

inca o problemutza...legat de micile zgarieturi de pe vopdea stie careva vreo ceara sau ceva pt lustruire?

Produsele originale de la VW sunt bune? A lustruit cineva cu ele?

A da ... si o crema , solutie da curatat tapiteria de piele de pe scaune, de murdaria de exploatare nu pt pete?

10X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zilele trecute tocmai am "sarbatorit" primul bec ars la masina :D (farul din stanga, faza scurta, halogen). Nici o problema... pregatindu-mi sticla de sampanie care urma sa o sparg de parbriz :D , ma indrept vitejeste spre POSCHE Bucuresti Vest 1 cu intentia de a schimba becul cu pricina.

Ajuns acolo, m-am dus tinta la service-ul rapid si i-am rugat sa ma ajute. Dupa vreo 30 de minute si o cearta cu cei de la piese de schimb (pe tema ca Passat-ul B6 are becuri H4... ba nu H5... in sfarsit H7 :P ) am reusit sa sui masina pe rampa, lasandu-i pe baieti sa-si faca treba.

Toate bune si frumoase, becul lumina ca soarele, multumit ca masina nu mai e chioara, ma retrag spre casa... Ghinion totusi pentru ca se facuse seara si la o privire mai atenta observ ca fascicolul unui bec bate prea jos. :P :( :( (stiu ca si voi va uitati la linia aia care se formeaza pe spoilerul masinii din fata cand stati la o coada). Bine la mine linia era numai in partea dreapta ... in stanga ... nimic. Pana acasa mi-am chelit cerebelul gandindu-ma ca iar s-a ars becul sau mai grav, poate a deplasat mesterul lentila :P . Pai becul nu era ars... dar nu era reglat bine.

Mi-am suflecat manecile si m-am apucat sa mesteresc, scos din pepeni de lucrarea facuta de cei de la Porsche.

Becul masinii nici macar nu era prins in vreo clema ceva si era pus si invers... l-am invartit pana ce fascicolul s-a indreptat dar parca nu sta locului. La primele 2 gropi a sarit de la locul lui :D si iaaaar apuca-te de treaba...

Precizez ca folosesc farurile zi si noapte profitand la maxim de functia coming/leaving home... deci nu prea umblu la intrerupatorul ala de langa frana de deget.

Cum sa-l fixez mai bine acolo ? (chiar nu vreau sa ma mai intorc in service-ul ala)

De cand am fost in service tot se abureste lentila, afectand transparenta ei ... Ce sa fac ?

P.S. I-am intrebat pe astia de la Porsche de niste xenoane Hella si se uitau la mine ca la nave spatiale cu roboti cu laser... puteti sa-mi recomandati de unde as putea sa achizitionez asemenea xenoane? Daca sunt compatibile cu Passat B6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog frumos sa pui o descriere a modului cum ai ajuns sa ai acces la becul de la far si, eventual. ce scule ai avut nevoie.

Si mie mi se pare ciudat ca pentru un bec e musai sa te duci la service (si daca e weekend?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce navigatie ai?

RNS MFD?

Daca da, iti pot da eu si DVD-ul si cartea sa iti faci cate o copie dupa ele:D (cartea este in limba romana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul are o clema in care sta prins!

Trebuie sa gasesti pozitia in care intra ( are numai o singura pozitie, nu ai cum sa-l pui invers ) dupa care apesi mai tare si se fixeaza in clema respectiva ( de o parte si de alta ).

Trebuie sa recunosc ca accesul e cam dificil, si iti trebuie ceva perspicacitate. Eu ca sa-mi dau seama cum trebuie fixate, m-am uitat la cele de pe faza lunga la care accesul e mai usor.

Si eu mi-am schimbat becurile fiindca aveau o intensitate slaba. Dupa care le-am fixat manual sa bata putin mai sus ( din fabrica bat destul de jos chiar daca sunt fixate electronic la maxim sus ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am raspuns asa greu. Abia acum am reusit sa fac niste poze cu farul buclucas. :lol:

In greneral procedura e simpla:

http://img256.imageshack.us/my.php?image=07022008025og7.jpg

Scoti capacul ala din cauciuc.

http://img168.imageshack.us/my.php?image=07022008026gh8.jpg

Si bagi mana in compartimentul respectiv... ai grija sa nu te frigi!!! :lol:

http://img168.imageshack.us/my.php?image=07022008027td9.jpg

(eu am last farurile aprinse ca sa pot sa le reglez ... dar daca s-a ars becul va recomand sa tineti intrerupatorul inchis)

http://img211.imageshack.us/my.php?image=07022008029ca3.jpg

Din cate am observat nu era nici o clema pe acolo ... pur si simplu becul era prins in ... aer.

Am bagat si telefonul sa filmez sa vad daca chiar e vre-un lacas special ... intr-adevar e ca o mufa dar se pare ca e cam slabita (ori a tras "mesterul Manole" prea tare de bec ori era un defect din fabrica deoarece eu am incercat sa am cat mai multa grija)

N-am apasat mai tare ca si-asa aveam senzatia ca il stric. :angry:

Pana la urma am reusit sa-l pozitionez cumva si sa ridic fascicolul mai sus (aproape de pozitia in care era initial)

http://img211.imageshack.us/my.php?image=07022008031hb2.jpg (puteti sa vedeti cum farul din partea dreapta se reflecta mai tare pe sosea)

Dar va repet ca mie mi s-a parut ca pot sa-l pun in orice pozitie posibila (de asta am zis ca probabil era invers).

Am sa-l las asa pana ce imi montez xenoanele... sper totusi sa nu am aceeasi problema si atunci.

In legatura cu DVD-ul si cartea masinii, iti multumesc f. mult VWALIN dar le am deja. Eu mi-am schimbat sistemul audio al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poti sa-l pui in orice pozitie vrei tu!

Are o singura pozitie in care trebuie fixat.

Daca te uiti la soclu o sa vezi ca are o anumita forma care coincide cu suportul din far. trebuie sa-l fixezi exact in pozitia lui in cleme, si nu trb sa se mai miste!

In poza asta - http://img168.imageshack.us/my.php?image=07022008027td9.jpg - ar trebui sa observi ca nu este bine asezat becul ( trebuia rotit putin mai spre dreapta sa intre in locasul respectiv ).

Ce-i drept iti trebuie putina dexteritate ( si eu m-am chinuit un pic ).

Sa auzim numai de bine!

Modificat de tequilla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ... l-am scos si l-am bagat inapoi prinzand-ul in clema aia.

Partea proasta e ca bate fasciculul in jos ... farul din dreapta e perfect ... dar asta din stanga proiecteaza lumina undeva la 1m -1.5 m in fata masinii :icon_bounce:

Cred ca am sa scot farul maine dimineata si am sa pun un cearceaf pe un gard sa fixez calumea becul ala dupa fascicul :) .

Multumesc mult pentru raspunsuri :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce navigatie ai?

RNS MFD?

Daca da, iti pot da eu si DVD-ul si cartea sa iti faci cate o copie dupa ele:D (cartea este in limba romana)

Ti-am trimis pe Privat raspuns? L-ai primit? Naca NU da un semn....

SCZ :icon_thumright:

10XX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ... l-am scos si l-am bagat inapoi prinzand-ul in clema aia.

Partea proasta e ca bate fasciculul in jos ... farul din dreapta e perfect ... dar asta din stanga proiecteaza lumina undeva la 1m -1.5 m in fata masinii :angry:

Cred ca am sa scot farul maine dimineata si am sa pun un cearceaf pe un gard sa fixez calumea becul ala dupa fascicul :unsure: .

Multumesc mult pentru raspunsuri :)

Aceeasi problema am patit-o si eu cu farul din stanga, la 2 zile dupa ce am luat masina. Am observat seara ca nu mai batea farul din stanga, decat la 1m in fata masinii. Este problema de la bulina aceea cu lupa in care sta becul si care s-a miscat din suportul ei. Eu am luat o oglinda si asa am pus bulina la locul ei, scapase dintr-o clema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a stricat butonul de la plafoniera pentru lumina usi (ala de unde setezi sa se deschida luminile in masina cand e portiera deschisa), nu-mi dau seama ce are... parca ar fi rupt. cand vrea el merge, cand nu, nu... de obicei trebuie sa il apesi pe mijloc destul de tare si nu sta pe pozitie. oare tre sa-l schimb de tot sau se poate face? a avut cineva asemenea problema? poate stie careva cat costa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu daca se poate schimba doar el sau tot ansamblul, insa vezi ca luminile din plafoniera se pot scoate ca un intreg ansamblu, pe spatele acestui ansamblu poti vedea mai bine daca e vreo pb ce o poti rezlova tu sau daca butonul se poate schimba separat sau impreuna cu mai multe alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Baieti ma omoara tiuitul ala de la centura . De cateva zile numai asta vad pe afisaj, cand ma misc un pic se aprinde senzorul de centura concomitent cu tiutul ala scurt.Problema o am numai la centura soferului.........cum se poate rezolva?

Deja este stresanta situatia, oare trebuie sa schimb senzorul sau vreo mufa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine este din Pitesti si ar putea sa ma ajute si pe mine cu un vag sa schimb si eu limba calculatorului de bord din nemteste in engleza.Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am un tacanit de releu care dupa parerea mea se aude din partea stanga spate ( cred ca in usa ). Se aude aleator. Stie cineva ce relee sunt in zona aceea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Re :)

am si o nelamurire care ma "roade" de vreo 1 saptamana :huh: ...si inca nu am gasit un raspuns plauzibil

Problema:

De ce in poza aceasta

post-28301-1225661783_thumb.jpg

difera modul de afisare al datei/orei fata de aceasta poza

post-28301-1225662289_thumb.jpg

?! :blink:

Incercari rezolvare:

am vrut sa aflu' o explicatie (si poate o rezolvare) directe de la "sursa", adica de la dealer, numai ca in loc de raspuns, am primit un gest de ridicare din umeri ( habar n-au ) si nici nu stiu daca e de la soft, sau daca merge modificat cu VAG-COM-ul/VAS-ul :huh:

Precizari:

amabele poze sunt de pe masinii care au BC mini-dot, numai anul fabricatiei difera ( prima fiind facuta in 2007, a doua fiind din 2006 )

Asteptari:

poate cineva de pe forum are vreo idee sau si-a facut o astfel de modificare si vrea sa imi explice si mie mai detaliat

Regards,

Riddler

P.S.: a prima poza e de la bordul masinii unui amic, iar a doua poza e de la bordul masinii mele ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut acum 2 ani un opel astra h.cumparat de nou de la reprezentanta.cand am fost sa ridic masina, agentul mi-a facut toate probele la masina, inclusiv m-a intrebat cum vreau sa arate afisajul computerului de bord.ma intreba chestia asta pt ca putea sa schimbe ordinea informatiilor pe afisaj.el a conectat calculatorul lui la masina, mi-a aratat cum poate sa faca afisajul, iar eu mi-am ales, plus a mai facut niste setari de ridicare automata a geamurilor, etc.ma gandesc ca poate si la VW este la fel, chestie de computer de bord si interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrianharlea: oki... o sa vad... eram doar curios cum sunt la alti ( uite spre exemplu la tine, ca vad ca ai Passat :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler: Hai ca acum chiar m-ai facut curios si pe mine :icon_thumright: . Si masina mea este fabricata in 2007 ca s cea a amicului tau, tot mini-dot am si eu, doar ca afisajul este ca si al tau, imi arata doar ora, nu si data. Pana acum ma gandeam ca doar cele cu maxi-dot afiseaza in plus data, dar dupa ce ai spus chiar m-a pus pe ganduri. Are cumva volan multifunctional? Ma gandesc ca avand acest volan, ai posibilitatea sa executi mai multe comenzi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca respectiva masina are interiorul "copiat".... ca a mea (adica are volan in 3 spite simplu fara comezi, BC mini-dot, etc. + restul dotorailor care nu conteaza) :huh:

de aia am si intrebat pe acest topic ....ca nu stiu daca doar cei cu maxi-dot pot avea altfel afisajul sau poate fii setat pt oricine :unsure:

faptul ca te-am facut si pe tine curios e si mai bine :) ...poate asa gasim o "solutie", daca exista sau o explicatie (vorba aia "two heads are better then one" :D)

si cum pt moment solutii nu prea exista :angry:, eu inca sper sa pot face modificare cu VAG-COM-ul, dar aici intervine alta belea... nu stiu pe nimeni in Brasov care sa aiba interfata compatibila cu masina mea (mufa OBD2) :)

mai studiez problema :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este ca la tine in prima poza.cea de 6,55K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este tot ca in prima poza. Adica imi arata si data. Modalitatea de afisaj a datei (cu ziua in fata sau cu luna in fata) se seteaza din computer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai..ma iertati..dar eu vad pozele asa:

Prima e ca la mine...dar in a doua NU E NIMIC!

Adica: turatia e pe 0, motorina pe 0, viteza pe 0!

Nu afiseaza nici data, nici ora, nici km totali nici trip!

Deci ori m-am tampit eu (posibil) ori a doua poza e cu un bord de masina NEPORNITA!

asa ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mama_Omide: La fel am vazut si eu prima data, dar dupa ce am vazut postul altui coleg in care spunea in cel fel este la el, m-am uitat mai atent. Cand se deschide fereastra du-o si tu mai jos si uita-te de sus in jos daca ai ecran LCD :Driver: Eu asa am reusit sa disting. E drept ca se vede ff slab...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!