Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

pai asta e chestia.......ca dupa ce merg vreo 30 min in forja......si dupa ce se incalzeste.....gata....imi taie injectia si se aprinde ESP ul....si nu intzeleg de ce....da se aprinde martoru''hand brake on''

Modificat de napster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aryes

multa intalegerere deabia am inieles ce a scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Asta apropo de faptul ca iti "taie" gazul . :D

"Fuel regulation

1 - Main influencing factors :

- Air mass determined by G70

The air-mass flow meter determines the intake air mass. A smoke map stored in the control unit limits the injection quantity if the induced air mass is too low for smoke-free combustion.

Substitute function

If this signal fails, an emergency program is activated .

- Modulating piston movement determined by G149 To check the quantity adjuster and to calculate the fuel quantity, the control unit requires feedback on the actual quantity of fuel injected. Sender G149 is permanently linked to the eccentric shaft of the quantity adjuster. It signals the position of the shaft to the control unit, and thus the exact position of the

modulating piston.

Substitute function

If the sender fails, the engine is turned off for safety reasons.

2 - Secondary influencing factors ( as required) :

- Clutch pedal position determined by F36 Engine shudder suppression is a convenience function of the quantity control. To suppress engine shudder, the control unit needs to know whether the clutch is engaged or disengaged.

When the clutch is engaged, the injection quantity is briefly reduced.

- Brake pedal position determined by F and F47 The switch supplies the "brake actuated" signal (redundant system) for safety reasons. This is monitored by the control unit. In addition, the two switches use these signals to check the accelerator position sender (plausibility). This prevents the brake being applied at full throttle for example.

Substitute function

If one of the two switches fails or if the switches are not set identically, the system activates an emergency running

program which intervenes in fuel regulation.

Note: The two switches must be set in such a way that their shift points are identical.

A precise adjustment according to the Workshop Manual is therefore necessary."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu zapaci masina,.problema o ai la cilindri de franare iar esp are legatura ( nu cu pompa in sine , ci cu abs-l )

di cauza ca se incing discurile afecteaza senzorii si atunci se aprinde

rezolva cu cilindrii sau cauta sa nu ai siguranta principala (mare ) din bord arsa

masina in rest nu are nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...ms mult chestia e ca eu as duceo intr- un service dar nu cred ca ajung pana acolo.....si unde mai exact este sigurantza aia si cum arata?si la cilindrii ce trebuie sa ii fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Un tremurat se simte si la volanul meu. Am studiat placutele,sunt noute, atunci am hotarat sa schimb rotile intre ele Fata-Spate pe spate fiind de curand incaltata. Am facut aceasta miscare si am constatat aceleasi tremuraturi. Acum sunt convins ca discurile sunt de vina. Am gasit si o explicatie logica . Eu am Jante din aliaj,acestea asigura o racire mult mai buna la drum a elementelor de franare dar in acelasi timp in spalatori acestea sunt expuse la raciri fortate. Sunt fericit cand gasesc coada la spalatorie atunci cand discurile sunt fierbinti. Astept alte idei sau sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine simt cum mi se misca volanul cand am viteza mai mare si apas numai putin frana,daca trebuie sa franez mai brusc nu se mai simte.cred ca sunt tot discurile ovalizate.intrebarea mea este ce se intampla daca mergi mai mult timp asa?se poate strica si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sal, si eu am aceeasi problema, nu ne poate ajuta nimeni sa ne spuna eventual in ordine care ar putea fi problema cu trepidatul in volan la franare si la viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex_G4 , din cate stiu eu discurile se pot ovaliza de la raciri bruste sau se pot distruge daca ai placutele de frana uzate si ajunge sa frece fier pe fier. Ce pot sa spun este ca daca placutele sunt uzate face foarte urat un metal pe metal, am vazut din experianta unui prieten. In schimb daca discurile sunt ovalizate cu cat viteza este mai mare si franezi o sa se simta vibratia tot mai tare.Am patit si eu la o alta masina care am avut-o si erau discurile ovalizate, eu asa am testat-o am mers cu viteza mare si am franat usor si constant. Nu prea as crede sa fie discurile ovalizate din fabrica, dar nu bag mana in foc. Daca un pistonas este blocat poti sa testezi din nou foarte usor, ridici masina si invarti de roata, daca opune rezistenta mare inseamna ca e locat, dar sa incerci cu motorul pornit ca mai e si planetara acolo si mai opune si ea rezistenta cand e motorul oprit. Referitor la curatatul cilindrului, al pistonasului acolo e cu 2 taisuri, cel putin la dacie stiu ca nu se pot curata , doar daca uzura e foarte mica, si trebuie curatat doar cu lemn, nu cu smirglu, oricat de fin ar fi acesta , pentru ca il poate ovaliza si nu isi va mai face treaba, va curge si iar se va bloca. Referitor la etrier, acolo nu ma bag ca nu sunt in as in etriere.

Sper sa iti rezolvi problema si sa ne zici si noua metoda. BAFTA. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema.La viteza mica ,cand franez masina merge sacadat(ca si cum as avea rotile ovale).Astept sfaturi.Va multumesc anticipat!

P.S. Eram pe un drum dintre CT spre Buc si am luat o groapa adanca,am pus rezerva(indoisem janta),am mers pe A2 fara probleme si dupa un timp(mult) a inceput sa tremure din ce in ce mai tare.

Modificat de SPARTANU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Echilibrare roti+verificare anvelope (dinti de fierastrau). Daca nu se rezolva, directie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!

Saptamana trecuta am schimbat placutele la Golful din semnatura.

Astazi cand m-am intors de la servici am observat ca la viraj la stanga (rotile virate la maxim) se aude

un zgomot metalic (fier pe fier) , ca un scartait foarte enervant (se uita lumea la mine :offtopic: ).

Sa nu fie montate bine placutele cumva?

Va rog o indicatie ceva.

Multumesc

Modificat de SpT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se auzea la fel un zgomot cu rotile virate la maximum...si a disparut dupa ce mecanicul mi-a schimbat rola alternator....cu toate ca eu nu vad legatura, dar el a spus ca din cauza asta se auzea acel scartait....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are legatura alternatorul cu viratul rotilor.

Ideea care o am eu e ca din moment ce placutele sunt noi iar discul un pic uzat,

ma gandesc ca in momentul virarii rotilor placuta sau partea exterioara a placutei atinge

crusta metalica sai zic asa a discului de frana,(acea parte neuzata din disc de la exterior).

Daca aveti si voi idei, va rog sa-mi spuneti si mie.

Nu prea imi vine sa mai fac drum pana la service cu ea (NO MONEY AVAILABLE :Driver: )

MS

Modificat de SpT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica odata modul de montare a placutelor..

si mie mi le-a montat cineva care am zis ca se mai pricepe..si scotea un sunet groaznic...

de fapt erau montate pe invers..si mi-a ros si din suprafata discului ceva.... :(

Le-am pus bine..si acum e totul ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns nesfarsit

E normal sa scartaie la franare placutele noi dupa ce am parcurs aproximativ 150 km?

De fapt e concert de vioara cand franez. :)

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna Am si eu un golf IV TDI de 2 luni. In timp ce ma deplasam cu el .. s-au intarit... toate comenzile.. chiar si servo + acceleratie la care am tras pe dreapta.. din care am constatat ca mi se incalzesc exxcesiv discurile de frana.. azi am mers un km fara sa apas pedala de frana. si am verificat discurile care erau fierbinti.. ( franarea nu este chiar asa de puternica) pls help multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu pedala de acceleratie este electrica....deci..nu cred ca avea cum sa se intareasca... Posibil sa fi ramas blocate placutele.. Aerisirea franelor se face cu Vag-com. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

martori pe bord aprinsi?nimic?

o scanare cu VAG COM e vitala in cazul tau

e posibil sa ai probleme cu pompa servo si poate abs

cauta neaparat pe cineva sa iti faca o scanare

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rulmenti de pe rotile din fata . Daca sunt terminati placutele de frana iti vor freca pe disc.

Din aceasta cauza roata sau rotile vor merge franate ,directia va fi ceva mai grea ,discurile se vor incalzi excesiv si distanta de franare va fi mai mare.

Fa totusi si o scanare cu vagul mai intai . Daca nu iti iese nimic e clar ca e problema mecanica ,cel mai probabil asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name='Be

Modificat de unleashed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. am si eu o problema daca imi puteti da un sfat pls: la viteza mai mare daca franez pana in podea simt ca imi vibreaza pedala (ca si cum ai zgarai cu un cui pe beton). mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!