Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

dupa ce am facut cateva manevre fata-spate ca sa pot intra in parcare s-au aprins concomitent marorii de ABS si martorul rosu de frana de mana care palpaia concomitent cu martorul de ABS.

masina nu are ESP sau alte sisteme.

Am luat contactul,am pornit iar si a ramas martorul de ABS aprins.

nu imi pot da seama daca mai am ABS,posibil maine o sa verific dupa ce voi iesii pe bulevard.

Pareri ?

Senzor abs sau fir rupt de la senzor din cauza zapazii ?

Unitate abs distrusa ?

Doar o problema temporara care se poate rezolva cu stingerea mesajului aparut pe bord ?

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am cautat o legatura cu problema mea dar nu am gasit. Ieri dimineata cand am plecat din parcare la prima apasare a pedalei de frana, pedala s-a dus pana la podea ca si cum nu as fi avut deloc frana, in acelasi timp a intrat si ABS-ul. Am oprit am verificat daca am scurgeri de lichid de frana, cantitatea de lichid din recipient, dar toate erau in regula. Am plecat spre servici pentru ca eram in intarziere si pe parcurs pedala a inceput sa se intareasca. Nu am reusit sa ajung la service sa ii fac o verificare dar acum se comporta normal. A mai patit cineva, stie de la ce poate fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am reusit ieri sa merg la service, au urcat masina pe elevator, verificat etrieri si furtune frana, totul pare a fi in regula, probabil va trebui sa schimb lichidul de frana, fiind higroscopic nu mai indeplineste proprietatile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. daca am ambreiajul calcat si vreau sa franez imi bate ceva la pedala de frana, nu ma lasa sa calc frana..se aude un zgomot si imi arunca pedala inapoi....daca nu am ambreiajul calcat nu mai apare problema asta..poate ma lamureste cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti intra abs-ul, e normal, pe zapada face asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand calc pedala de frana se aude un fasait ca si cum ar iesi aer de undeva desi frane am jumate din pedala zici ca merge in gol si apoi se intareste.Care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand calc pedala de frana se aude un fasait ca si cum ar iesi aer de undeva desi frane am jumate din pedala zici ca merge in gol si apoi se intareste.Care ar fi problema?

 

Nu cunosc in detaliu Golful 4, dar cel mai uzual sistem servofrana se bazeaza pe o membrana vacuum.

 

NU este exclus sa ai membrana de la mecanismul servofrana perforat, normal membrana trebuie sa tina vacuumul peste noapte si in urmatoarea zi  daca apesi pedala , fara a porni motorul, sa mai reusesti sa impingi pedala , fara sa se intareasca, de 2-3 ori.

 

Decupleaza servomecanismul si testeaza cu o pompa vacuum cat timp tine  vacuumul.

Verifica furtunele  de vacuum  ce vin de la motor la servofrana sa nu fie fisurate,  posibil ca undeva pe acest furtun sa aiba o valva unisens, posibil sa fie incorporata in conectorul dintre furtun si  mecanismul servofrana,  verific-o bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un raspuns clar la problema postata mai in urma de mine.

Am gasit care a fost problema, respectiv rulmentul de pe dreapta avea joc in butuc dar nu facea zgomot. Am schimbat ambii rulmenti si butuci rectificat discurile de frana si gata e ok acum.Am mers 1000km cu ea si nu mai este nicio problema.

Sper sa fie de folos celor care intampina asemenea problema cu discurile de frana si vibratie in volan la franare.

 

Ps a trebuit sa shimb si bieletele de directie ca de la trepidatiile din timpul franarii s-au defectat si ele apoi am reglat directia  :grrrrrr:  :screwy: Scumpa reparatie dar si masina are aproape 300.000km deci uzura si-a spus cuvantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceeasi problema, am avut oscilatii la butucul dreapta fata ,asta constatand dupa ce am schimbat un set de discuri, dupa~2000 km le-am rectificat,iar dupa alti 2000 km s-au ovalizat iar.Asa ca mare grija pana sa aruncati vina pe discuri verificati si butucii de pe fuzeta sa nu aibe oscilatii in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am și io o problema cu ABS-u. La frânare, pe ultimii 10 metri pina sa opresc mașină, îmi intra ABS-u în funcție la roata dreapta din față. Nu mi se aprinde nimic în bord. Ce credeți ca ar putea fi?

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde stii ca la dreapta fata ?....asa patesc si eu mai ales cand sunt apropape sa opresc la semafor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt mașină și aud roata din dreapta cum franeaza. Cu o secunda înainte de a se opri de tot, se decuplează ABS-u.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul abs de pe butuc e ok? Curata discul ala cu o perie de sarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat roata jos și am scos cablul din senzor. În capătul ștecherului are un manșon de cauciuc. L-am dat la o parte și înăuntru, în manșon, era apa (de la spălătorie, cred). E posibil să-mi facă probleme și din cauza asta, a contactelor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam zgomot cand franam ,ca o bataie asa care in timp se accentuase destul de tare.Culmea este ca pe la 80 km -100 km facea mai tare iar pe autostrada la viteze mai mari nu se mai auzea.Am schimbat discurile si placutele pe fata cu ATE luate de aici http://www.inspectieauto.ro/detalii-produs/VW-GOLF-Mk-IV-1J1-AGR/Disc-frana-ATE/1056541 la un pret rezonabil zic eu si acum dupa 1500 km parcursi nu se mai aude absolut nimik si culmea nici rugina pe discuri nu mai gasesc dimineata.

 

Recomand Ate daca aveti probleme cu discurile sau placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am auzit si un tacanit sacadat cand virez maxim stanga,la roata din dreapta.Ce ar putea fi?...Rulmentul?...Roata nu are joc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Hristos a inviat

Am schimbat placute si discuri la masina din semnatura si acum cand calc frana brusc se aud pocnituri fata. Dupa ce pornesc martorul abs se aprinde pentru 2 secunde si se stinge. La diagnoza nu apare nimic.

Ceva pareri?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca martorul sa faca asa, de la baterie un pic slabita, etc.

 

daca nu stocheaza eroare pe ABS sau alte module, atunci nu este o problema.

 

mai departe, un mecanic te poate ajuta cu mai multe sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata am facut o scanare si am urmatorul mesaj legat de Frane si ABS.

Mentionez ca am martorii ESP si ABS aprinsi pe bord 

 

Cat ar costa un senzor de Abs?

s-ar rezolva si cealalta problema sau nu sunt dependente?!

post-45125-0-80003200-1429523443_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 senzori diferiti....unul la roata si unul sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si bine v-am gasit!

 

Sunt nou pe acest forum si sper sa nu deranjez pe cineva (am citit regulamentul si sper sa ma incadrez in el).

Am o problema cu un Golf IV, 2001, 1.9, 81 kw: cablul care porneste din senzorul de ABS este "impuscat". Nu inteleg ce s-a intamplat acolo, dar cert este ca e intrerupt. Acum eu ma confrunt cu doua lucruri:

1. De ce oare s-a ars si ce as putea sa fac ca sa nu se repete povestea?

2. Unde gasesc eu un astfel de cablu? Se schimba cu tot cu senzor sau vine separat? Am fost la mai multe magazine de piese si nimeni nu stie sa imi raspunda la intrebarile astea :-o, adica ei nu stiu daca pot sa imi dea un cablu sau daca rezolv problema comandand un senzor nou :(.

 

Va rog mult sa ma ajutati. Am citit mult pe forumul acesta si am vazut ca sunt multi oameni care chiar se pricep si stiu multe lucruri. Sper sa ma luminati si pe mine.

 

O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde unde este impuscat...in mod sigur se poate repara...cu un astfel de pin de exemplu...

Asta e varianta simpla...sau se poate inlocui tot cablajul...din mufa senzorului abs pana unde se duce el...tot la fel lucrat profi cu pini de sertizat etc...

Deci nu e nevoie sa iei senzor deoarece in el intra o mufa...nu firele direct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

E prajit pe mai bine de  5cm lungime, la vreo 30cm de mufa care intra in senzor... deci pare ca nu se poate repara cu pini pentru ca nu e cablul suficient de lung. Mai ramane varianta de a comanda acel cablu din a doua varianta prezentata de tine. 

Crezi ca e ok daca incerc sa il iau de la dezmebrari sau sa nu ma complic si sa il iau nou?

 

multumesc,

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In electrica se poate orice...daca ai cu ce...:))

In cazul tau se pot inlocui cei 5 cm de cablu prajit cu unul nou...si la capete legat la instalatia masinii cu acei pini sertizati...

La fel face si reprezentanta dupa cum vezi aici

Se poate lua si din dezmembrari...dar sa ai grija ce iei...sa fie mufele intacte...

Nu sunt foarte sigur pana unde duce acel cablu...daca duce intr-o mufa...e posibil sa ajungi tot la pini sertizati sa te legi la instalatia masinii...

Vezi la dezmembrari cat iti dau din cablaj...

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai mai linistit cu link-ul ala :). Iti multumesc pentru sfaturi.

Inteleg ca acel cablu trebuie legat prin pinii de care ziceai tu, chiar daca il gasesc intreg. Astept raspunsul celor de la dezmembrari si apoi, dupa ce rezolv, va anunt cum am facut.

 

Una peste alta, am mai aflat ceva :( Trebuie sa schimb conducta care intra in intercooler pentru ca se pare ca s-a ros de fulia de la accesorii la vechiul proprietar iar ala a reparat-o cumva :S si acum a cedat iar si e umed acolo. Am atasat si o poza ca sa se inteleaga mai bine decat stiu eu sa explic :). La asta aveti idee daca merita luat de la dezmembrari? Unul nou costa vreo 600 RON...

 

post-151996-0-94140000-1429695415_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!