Jump to content

Altea Freetrack, nu mai porneste


Imhot3p
 Share

Postare recomandată

calda dar proasta vestea.

asa de fiabila sa fie masina (avand in vedere ca ai exploatat-o serios, dupa nr de km) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imhot3p

    23

  • Al Bundy

    7

  • andrei_221

    5

  • Laurentiu_LWR

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sincer nu știu ce să spun....nu mă așteptam să cadă așa devreme....mă așteptam să pice pe la 170-180k....

Poate am avut așteptări prea mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu ambreajul e consumabil.....   asta ar fi si partea proasta.

O sa constate patinare ambreiaj si decalire placa presiune si volant

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact de asta îmi este frică....

O să avansez o sumă, primită pe surse (că tot este la modă).

Toată distracția se învârte undeva în jurul a 6000 de roni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale, nici dacă luau fir cu fir, manual, nu dura atât.... Ce draq, asta o putea face fiecare din noi. După o diagnoză ;) Trimis de pe Tapatalk :-P

este usor de zis,pai lipitura firului puteam sa o fac si eu  -Imhot3p- dupa ce stie cauza defectului,daca nu aveai masina in garantie si te duceai la un service mai de doamne ajuta  si iti ziceau ca N 290 este defect si cred ca in cazul tau ala vine cu pompa de inalta presiune cu tot nu vine separat,(cred zic din experienta)schimbai pompa  si peste 2-3 zile aceeasi problema,asa ca nu ii poti acuza ca ti-a tinut masina 1 sapt. deci defectul pe care l-ai avut nu cred ca a fost unul chiar asa usor si iti spun si de ce,probabil ei au masurat continuitatea si rezistenta firelor ce duc de la ECU la N 290 ca sa isi dea seama,ok presupunem ca astea puteai sa le faci si tu acasa....dar cum fara o schema electrica si binenteles fara o practica in domeniul electric....asa ca nu poti blama electricianul respectiv  daca nu ii sti  meseria.....eu am o vorba toti suntem destepti dupa ce face altul....asa ca nici nu sti cat nu sti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte simptome a mai avut ambreiajul inafara de miros inainte sa isi dea duhul?

 

La G6 si Scirocco au probleme in sensul in care scoate zgomote cand e decuplat, dar la apasarea pedalei dispar aceste zgomote. Se manifesta pe destul de multe modele, inca de la 30-40k.

http://www.youtube.com/watch?v=LBv_uthBK7I#t=39

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gctinvalentin, tocmai ce am scris mai sus că îmi fac mea culpa. Nu am știut toată procedura cap coadă.

Deh, omul cât trăiește învață, și tot prost moare.

@The_Ego, cu două zile înainte, am avut impresia că intra mai greu în viteza. Mă refer la treptele 1 și 2.... Altceva nimic...

Dacă auzeam ceva suspect, dădeam fuga la service:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu ne lasa in suspans, povestea cu ambreiajul cum sa terminat? 

 

Stiu ca dezgrop subiect vechi, am gasit datorita erorilor de pe pagina 1 subiectul si pare interesant.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!