Jump to content

Altea Freetrack, nu mai porneste


Imhot3p
 Share

Postare recomandată

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Imhot3p

    23

  • Al Bundy

    7

  • andrei_221

    5

  • Laurentiu_LWR

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu am poză....dar o să fac.

Este cel pe care l-ai identificat tu Cristi.

Este senzorul de pe pompa de înaltă.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este importanta localizarea zonei defectului pentru ca inseamna ca firul s-a frecat de ceva sau poate n-a fost remontat bine la o alta interventie anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok....am făcut poze.

Acum am văzut și eu că nu s-a înlocuit nimic. Au pus un manșon prins cu un șoricel:(

post-51649-13893690644082_thumb.jpgpost-51649-13893692528115_thumb.jpg

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romania te iubesc...

Sunt curios cat era factura la o astfel de " inlocuire de cablaj " daca nu mai aveai garantie...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lângă curiozitatea asta, eu mai am una....de ce a trebuit să stea mașina în service o săptămână pentru un rahat de manșon.

Curiozități pe care mi le voi satisface ;)

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca a durat investigatia si poate mai aveau masini inainte.

"Deoarece dealer si pentru ca Romania" ca sa citez un fan de-al lui Paul Walker.

Dupa cum arata, se freaca pe coltul ala si se toceste...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale, nici dacă luau fir cu fir, manual, nu dura atât....

Ce draq, asta o putea face fiecare din noi. După o diagnoză ;)

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a fost destul de greu sa-l descopere, Un fir care da la masa din cand in cand nu e asa usor de descoperit. Senzorul il stiam ca ala e, si cred ca firele au frecat de conducta aia metalica la intrarea in pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o lasa asa... du te sa ti inlocuiasca cablajul ala...sunt curios cata banda izolatoare au pus pe firele alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, din moment ce știi senzorul, nu cred că este foarte greu să găsești o porțiune desizolată...având în vedere că afară ai 10cm de cablu. Asta după logica mea:D

@ Radu, săptămâna viitoare sunt prezent la ei. Pentru că nu este corect cum procedează.

Sincer, dacă nu postam pe forum problema, luam rezolvarea de bună !

Nu stăteam să verific.

Dar este o vorbă "când ești prost și viața-i grea" ;)

De acum o să suflu și în ciorbă.

Trimis de pe Tapatalk :-P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea sa incerci la alta reprezentanta...

Eu sunt de parere ca daca cineva nu a facut treaba buna din prima nu va face nici din a doua cu sila...

Ai mingea la tine in teren...nu prea au cum sa te refuze pentru ca banuiesc ca ai o foaie in mana in care scrie "cablaj schimbat" si le poti arata ca in realitate este cu totul altceva...

Ai grija sa nu ramai fara masina cateva saptamani sa iti schimbe acel cablaj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa imi fie cu iertare, da' ce au facut gresit aia acolo? In afara de faptul ca au tinut masina mult in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...in acte spun ca au schimbat un cablaj ciupit si in realitate doar i-au dat cu niste banda izolier :)

Cum ti se pare?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina fiind in garatie !!! Crede-ma daca nu era in garantie te punea sa cumperi tot si sa platesti o gramada de bani pt manopera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti sigur ca sub banda a ramas acelasi cablu vechi si frecat? sau au schimbat doar o portiune din cablaj folosind Kit de reparatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot respectul dar...atat firele cat si mufa nu arata a noi...schimbate...se vede ca sunt aceleasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASA e, nu m-am uitat in poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... nu s-a înlocuit nimic:( și din păcate nu am avut timp să ajung la ei.

Sper să prind o zi mai liberă săptămâna viitoare.

Robi, sunt ferm convins că plăteam și senzor și fire și materiale mici:D...îmi place la nebunie asta cu materiale mici:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa se inteleaga ca tin partea celor de la service, insa eu as sugera sa desfaci izolatia si sa vezi exact ce au facut.

E posibil sa fi inlocuit partea de cablu "roasa". Daca nu au inlocuit si doar au re-izolat-o, atunci da, au facut treaba de mantuiala.

Daca au inlocuit portiunea deteriorata, reparatia e conform procedurilor (mai putin lipsa izolatiei galbene, toate reparatiile si interventiile ulterioare la instalatie electrica trebuind marcate cu banda izolatoare galbena). Nu se inlocuieste si conectorul si nici cablajul care NU e deteriorat (desi cu totii am prefera ca in astfel de circumstante sa se inlocuiasca tot cablajul din compartimentul motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu spune nimeni că ești de partea service-ului....De altfel, până acum, nu am avut nici o problemă cu cei de la PBN. Sunt niște băieți foarte ok...și m-au ajutat de câte ori am avut nevoie.

Revenind...cum vine asta "au înlocuit doar partea roasă" ??

Adică, este posibil ca în locul unei porțiuni roasă, să am două lipituri, îmbinări sau mai știu eu ce.... Pentru că nu văd cum altfel poți înlocui o porțiune de cablu.

Dacă este așa, spun nu, mulțumesc frumos dar prefer izolația;).

În ignoranța mea, am crezut că dacă ceva este defect, îl înlocuiești. Nu îl cârpești...că indiferent ce s-a întâmplat acolo, după umila mea părere, se numește cârpeală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ar fi sa si previna defectul constatat. In cazul asta firul se freaca si se roade. Dupa un an e posibil sa ai din nou probleme.

Reparatia lor a fost cea mai simpla, rapida : fir cu izolatie tocita? Izolam!

 

Cel mai bine vezi ce se afla sub izolatie, cablul ros sau bucata noua, papuci de legatura, varnish.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum vine asta "au înlocuit doar partea roasă" ?? Adică, este posibil ca în locul unei porțiuni roasă, să am două lipituri, îmbinări sau mai știu eu ce....

Da. Exact. (Cu exceptia lipiturilor - cu cositor, de exemplu), care nu exista in cablajul masinii).

Exista un kit de reparatii cablaje electrice. In cuvinte putine, se taie partea cu probleme, de cablajul existent se leaga (si strange cu un instrument special) o alta bucata de cablu de acelasi diametru cu cel deteriorat (insa de culoare galbena), noile legaturi se izoleaza (se folosesc niste elemente heat-shrink), peste toate astea se pune banda pvc galbena si se reface stratul de izolatie exterioara (daca e cazul).

 

În ignoranța mea, am crezut că dacă ceva este defect, îl înlocuiești. Nu îl cârpești...că indiferent ce s-a întâmplat acolo, după umila mea părere, se numește cârpeală.

Da, asa e. Insa "carpeala" asta e inclusa in procedurile standard.

Te asigur ca daca au facut cum am scris mai sus, totul o sa fie in regula. Trebui totusi investigat sa nu existe si alte elemente de fixare a cablajului din compartimentul motor desprinse, care sa duca la frictiuni ale portiunilor de cablaj neizolat fata de alte elemente.

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Procedura este așa cum a descris-o @starchaser....

Îmi fac mea culpa, îmi pun cenușă în cap....

Mai vin cu una caldă.

A căzut și ambreiajul :(

Am ieșit dintr-o parcare fără prea multă zăpadă și fără mari probleme, pe drum a început să miroasă a ambreiaj, am tras pe dreapta și acolo am rămas.

Aștept cu înfrigurare rezultatul constatării.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!