Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Salut ! Am un Seat 2.0 TDI cod motor BMM, îmi tot bagă în habitaclu noxe de la motor, zic eu. Ridic mașină pe elevator la un service si găsesc 2 țevi/conducte fără furtunul aferent montat, acum mecanicul îmi zice că ar fi răcitorul de la EGR care ar fi anulat.... Mă poate sfătui cineva ce sa fac in cazul asta? M.am săturat să inhalez noxele alea....nu vreau să trăiesc periculos la volan... Observație: când este pornită clima nu se mai simte așa de intens mirosul specific noxelor ! Merci anticipat tuturor colegilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa readuci masina la starea initiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa am cumparato, mă așteptam la unele sfaturi constructive. E plin forumu de discuții legate de eliminarea EGR-lui, FAP-lui sau catalizatorului, și sincer nu vreau să.mi fac singur bătăi de cap cu remontarea EGR-lui. Sunt convins ca cei ce și l.au anulat știu ce s.a făcut acolo, probabil că la mine este doar blocat și anulat din OBD

 

Modificat de Adrian_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si fara poze, cum vrei sa-ti dam sfaturi despre ce e acolo ?

 

Si ca sfat constructiv, sa fie pe masina DFP, EGR si toate celelalte asa cum e masina din fabrica. Astept ziua cand cei fara DPF o sa fie respinsi la ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau să facem polemică, însă eu unu recunosc că nu vreau să oa "ard verde" ațâța timp cât combustibilul este de kko. U presupun că numai mașini cu DPF ai avut  si catalizatoare?! Înseamnă că ești un fenomen. Știam că un forum este pentru a ne ajuta între noi, însă văd că numai de înțepături sunt unii... App crezi ca mi.am eliminat EGR.ul sau poate proprietarul anterior de mă "urechezi așa rău"?!  Dar așa.i romanul... App, ALH.le sau alte motorizări fără FAP numai poluează colegule? Referitor la poze, poi ce.i așa de greu dacă am spus că din răcitorul EGR.lui ies 2 țevi care cândva au fost funcționale sau mai stiu io ce... Cine se ocupa cu așa ceva SIGUR știe despre ce este vorba sau dacă.i pe bani, îmi poate lăsa un mesaj în PM cu prețul pentru aceasta operație și ce implică ca nu.i cu supărare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racitor EGR anulat ... pot fi 2 cazuri :

1. anulata partea de racire cu apa - drept urmare nu mai intra apa in racitor. NU au de unde sa apara gaze de aici

2. anulata partea de recirculare a gazelor arse - putin probabil ca ar sta aprins martorul motor cu o eroare EGR. Poate doar daca ar avea EGR delete.

deci cum e? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai circula nici apa, cred ca acele tevi se vad deoarece arata exact ca o teava pentru apa cu acea proeminenta pe buza tevii pentru a nu iesii furtul (care numai este acum acolo) si pentru ca ambele tevi sunt dintr-un material metalic, banuiesc ca cele pentru recircularea gazelor ar fi dintr-un material plastic. Acum imi pare rau ca nu am facut poze. As merge in Bucuresti la cineva care se ocupa cu asa ceva dar pentru grupul VAG nu cunosc pe nimeni corect si de incredere. In bord nu am nici-o eroare, de aici si ceea ce mi sa spus cand am cumparato(de catre mecanici)ca ar avea EGR anulat, FAP anulat, Catalizator anulat, Altfel in 6000 km trebuia sa-si faca macar odata regenerarea, mai ales ca circul cu ea numai in Bucuresti. In 8 luni am iesit cu ea de 3 ori din Bucuresti, 1 pe A2 si de 2 pe E85, intradevar nu o menajez la drum lung, dar tot cred ca ar fi trebuit sa-si faca o regenerare, de aici si concluzia ca sunt eliminate-anulate. Fostul proprietar mi-a dat impresia ca nu se pricepea sau poate ca nu a vrut sa-mi spuna ce s-a operat la masina din cauza ca poate nu as mai fi cumparato, desi sunt PRO pentru acest gen de modificari banuiesc ca nu au facut pana la capat tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alin_irimia

Capetele de țeavă sunt sigur de la răcitor.Cel mai bine sus cu ea pe elevator cu cineva la volan şi te uiți la toată evacuarea. Cel mai probabil să scape gaze la gurile de racordare pentru EGR dacă a fost anulat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua

Cand dau log EGR pe 003-motorul merge sacadat si scoate mult fum cand este activ rata de recirculare este de 64,5% si cand nu e activ 19% Este normal si daca nu unde sa umblu.Am curatat EGR.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o recilculare mare de gaze si "motorul se ineaca" cu ele.

Ai 3 variante : inlocuiesti egr/il anulezi/incerci cu o saiba cu o gaura mai mica sa reduci recilcularea de gaze.

 

Off topic.

Da o fuga la colegul EXCALADE pt.ca e aproape de tine.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...stie cineva daca la passat 02, este diferenta intre egr.ul de pe avb si avf sau awx. Ma refere la presiunea la care rezista. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Awx si avf au egr mai mare si au prindere rapida cu clema, iar avb are egr mai mic si prinderea este normala cu colier. Rezista la presiune la fel

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In legatura cu anularea EGR-ului.

Furtunasul de intra in ciuperca de sus a EGR-ului (de zic toti sa pui un surub in capatul lui) unde as putea sa il racordez la alt furtunas cu vacum ca sa fie vacumul mai puternic? Citisem pe alt forum ca cineva la bagat cu un racord in furtunasul de duce in actuatorul turbinei, care e acela, si e ok sa fac asta?

Furtunasul de intra in tija aceea neagra de langa EGR, ce trebuie facut cu el? Acesta vine de langa filtrul de aer dintr-o musa, N235 parca. Sa ii bag si astuia ceva in capat sau sa il racordez altundeva?

Modificat de adystanley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Cel mai bine ii anulezi vaccumu,  din dreptul egr-ului, din ramificatia de pe panou ignifug/izolant. Atentie daca e dupa 2004, iti va aprinde martorul motor, daca e pana in 2004 nu va lua eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua . Sunt pe drumuri de ceva zile si mai dureaza pana ajung acasa. Deodata am inceput sa aud un zgomot cand accelerez si cand ajunge turatia la 900rpm . Mi am dat seama rapid ca este egr ul sau racitorul care inchide deschide nu ma pricep asa bine . Am scos mufa la egr am mers asa cateva mii bune de km deja , ce am observat este ca merge mai bine nu mai.scoate fum negru la accelerare puternica si evident nu se mai aude acel sunet . Intrebarea mea este daca pot merge cu el scos ( este modelul electronic pe un 1.9 tdi ) avand in vedere ca filtrul de particule este anulat . Imi apare in bord check si restu dar nu ma deranjeaza singura eroare fiind egr sensor 2 implausible signal. Ceea ce m a facut sa am dubii este ca am vazut ca chiar si cu el scos la group 03 tot creste exhaust gas recirculation actual cu toate ca.specified ramane 240.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta dintre galerie si egr de la avb se potriveste si la avf? Intreb deoarece a mea s-a fisurat si am gasit una ieftina de avb eu avand avf.Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi de forum am un golf 5 1.9 tdi 90cp BRU din 2005 ,saptamana trecuta am curatat egr din.cauza ca imi curgea ulei pe la egr tot stergeam tot se pata,cam vreo 3zile nu a mai curs dar apoi a inceput sa curga iarasi ,am.atasat o poza cat de mizerabil era,asa ca am m_am hotar sa il schimb am gasit la piese auto al unui prieten pe firma vahler la 200 ron cu discount ,cred ca e dusa membrana ,la celalt post atasez poza cu cel nou

Screenshot_2016-09-13-00-35-00.png

Egr actual 

Screenshot_2016-09-13-00-48-25.png

Salut colegi de forum am un golf 5 1.9 tdi 90cp BRU din 2005 ,saptamana trecuta am curatat egr din.cauza ca imi curgea ulei pe la egr tot stergeam tot se pata,cam vreo 3zile nu a mai curs dar apoi a inceput sa curga iarasi ,am.atasat o poza cat de mizerabil era,asa ca am m_am hotar sa il schimb am gasit la piese auto al unui prieten pe firma vahler la 200 ron cu discount ,cred ca e dusa membrana ,la celalt post atasez poza cu cel nou

Egr nou

Screenshot_2016-09-13-00-39-25.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

A venit si la mine momentul sa schimb EGR-ul, masina fiind cea din semnatura.

Am o nelamurire in privinta a ce EGR sa montez, OEM, pierburg sau wahler.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune OE, 038131501AN - supapa recirculare gaze esapate - pret MSRP 532Lei sau ~470Lei la magazine online.

AM-urile sunt de la 230 (wahler) pana la 433Lei, in functie de calitate, dar cat dai atata face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wahler este echiparea originala, deci e foarte bun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cum ai dedus ca problema e de la egr?

Ce cod motor ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

VW Polo 6R, 1.6 TDI 90 CP 132 300 km.

Am facut update-ul de soft la reprezentanta si dupa 1000 km imi trepideaza motorul numai la relanti, la cald.

Atasez log-uri egr.

Daca nu este egr-ul ce log-uri ar trebui sa mai fac pt trepidat motor la cald la relanti?

Am atasat si o inregistrare cu sunet motor.

Multumesc,

Bogdan

26febegr.CSV

26febegr_2.CSV

egr25feb.CSV

egr25feb_2.CSV

egr25feb3.CSV

egr26feb_3.CSV

Voice 005.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai pricopsit cu softul dieselgate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!