Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc fiind asa sensibil nu se poate anula sa nu mai intre gaze de ulei in el, asa poate nu se mai distruge, ca e o groaza de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate anula daca nu este DPF pe masina, in cazul in care exista trebuie anulate amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa fac egr și dpf off plus resoftare. Va rezolva problemele pt totdeauna și mai creste și puterea . Costul aproximativ ar fi 400 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca anulezi dpf si egr.. o sa fie tractor nu masina! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa fie ecologist e mai potrivit !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi care ar fi soluția cea mai buna MariusPD? Egr- ul nou a ținut 30k, cel schimbat pe garanție a ținut 65k. Având în vede costurile piesei și ale manoperei nu cred ca se merită înlocuirea ei la 3-4 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ai decat 2 variante..il schimbi de cate ori cade sau dpf/egr off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi care ar fi soluția cea mai buna MariusPD? Egr- ul nou a ținut 30k, cel schimbat pe garanție a ținut 65k. Având în vede costurile piesei și ale manoperei nu cred ca se merită înlocuirea ei la 3-4 ani.

ce serie ai la  egr..la ultimile 2?  si din ce an ai masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașină e din 2011 dar egr a fost schimbat în martie 2012. Nu știu seria, unde sa mă uit...

Mașină e din 2011 dar egr a fost schimbat în martie 2012. Nu știu seria, unde sa mă uit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe factura care ti.au dat cand ai schimbat egr.ul.si a mea este din 2011 si  la sf de 2014 a fost schimbat..03L131512DQ  aceasta este seria de la noul egr

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumpărat - o anul trecut și nu am factura piesei. În certificatul de garanție nu specifica seria.

În cartea cu reviziile care au fost făcute pana în 2015 la Brady specifica de schimbarea egr ului dar nu e trecuta aeria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat operațiunea MariusPD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici unde sunt eu 780 euro ..mana de lucru aici pt 1 ora este 60 euro la reprezentanta vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,caut un racitor de gaze pentru masina personala un golf 5 2.0 tdi bmm,doresc sa stiu daca codul acesta se potriveste pe masina mea

03G131512AD

scuze daca nu am postat unde nu trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- 03G131512AD - racitor pentru recuperare gaze esapate, BMM, BLS, BVB  ~ 1.880Lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua! ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat la problema de aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu prea văd nici o deosebire. De ce l-ai schimbat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pentru ca am vrut sa experimentez daca sunt diferente intre o piesa noua si una veche...

Pe langa asta am avut curiozitatea sa o curat...si de atunci nu prea am mai avut incredere in ea...dar se pare ca m-am inselat :))

2013-01-03 17.29.46.jpguploadfromtaptalk1357230559714.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot din acelaşi motiv am şi eu una pe masă :)). Chiar le-am comparat prin tras-suflat aer şi alimentate/nealimentate şi au acelaşi comportament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Se da urmatoarea situatie la egr: La rece pana pe la 70 gr (temperatura antigel) valoare specificata la egr este de 250, urmarita de cea actuala la fel, , dupa ce motorul ajunge la 90gr, aceasta valoare specificata ajunge pe la 280-290, urmarrita de cea actuala la fel.. am intrat la adaptari si la canalul 3 am modificat valoarea de la 32768 la 32500. Valoarea egr la 90 gr specificata ajunge la 250 cum defapt e normal. 

In ambele situatii valorile pe basic setings sunt la fel. 

Daca am scazut valoarea specificata stock din adaptari de la 290 la 250 , ce am facut defapt am deschis egr sau l-am inchis? 

Masina cu aceasta valoare merge mai frumos , trage liniar si mai de jos, la consum nu ma pot pronunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai deschis, ceea ce citestu tu acolo este debitul de aer ce trece prin debitmetru, deci valoare mai mare acolo, inseamna rata de recirculare mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cojocariu.marian
On 6/6/2007 at 4:19 PM, Inginerul said:

Va salut

Poate cineva sa-mi spuna cat vacuum trebuie sa scoata N18? La mine la iesirea spre EGR am -0.63 mbar iar la intrarea in N18 am -0.95. Va intreb acest lucru pentru ca am recircularea gazelor cam mare (am atasat log) iar cand am tras cu gura, cu motorul oprit, din furtunul scos din EGR parca as fi tras dintr-un furtun care la celalalt capat ar fi fost gol, cand suflu in el parca nu trece lafel de usor aerul. Am verificat furtunul respectiv si este perfect. Sa fie oare N18 defect? Multumesc

 

recirculare EGR ASV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

seara buna, cel putin la mine acum. am un sunet in egr cum pocneste supapa pe scaun brusc, egr-ul l-am curatat la sange, problema este ca la pornire imi pocneste egr-ul de 5-6 ori.

 sunetul asta l-am auzit si cand am curatat egr-ul si vroiam sa vad de e ok membrana; si am vacumat ciuperca si cand luam presiunea lovea brusc scaunul de la egr.

 motorul e ajm desi e din 2001 nu are decat 140k km cu carte service cu tot . egr-ul era relativ curat 2-3 mm depunere, atat.

 daca scot furtunul din egr nici o miscare, dar la pornire loveste tare scaunul supapa; imi poate da cineva ceva ideei?  stiu ca e comandat de n18 ...egr-ul. sa mai lovit cineva de asta?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!