Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Salutare am si eu o problema.am incercat sa schimb senzorul de temperatura g62, pt a avea acces la acel senzor,a trebuit sa scot acele tuburi care intra in egr .odata montat senzorul am remontat si acele tuburi inapoi, dar masina nu mai are nici o valga nimica. E posibil sa nu fi pus un tub ceva rau ? Turbina nu mai merge ,motorul nu mai are nici o valga mimica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 n-are treaba cu puterea,eventual cu pornirea la rece,aproape sigur ca ai gresit ceva la remontare.Pe forum e postata conectica la vacuum la motoarele 1.9 , verifica asta in principiu, daca inainte n-ai avut probleme cu puterea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Verifica la iesirea din pompa tandem furtunul care iese din stut si trece in compartimentul bateriei. Vezi sa fie conectat in el si furtunasul subtire de vacuum. Verifica si cele care merg spre n18, catre electrovalva.

Mai mult ca sigur vreun furtunas a iesit sau ai uitat sa-l pui inapoi la remontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11160295_873787069326313_1243430871_n.jp


multumesc de sfaturi ( si inainde motorul mergea perfect ) si turbina . multumesc de raspunsuri , amsa revin cu detalii. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11118073_873797445991942_1574396326_n.jp11160174_873797462658607_1208274204_n.jp11116072_873797479325272_893539912_n.jpg


multumesc pt sfaturi ( laurentiu si terminatorul :)  ) cauza a fost in imaginile de mai sus spun totul ,acel furtun era iesit am pus la loc si tot perfect turbina ok va multumesc :) mi ati fost de mare ajutor :)

Modificat de popa lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. se poate schimba doar clapeta shut off de pe un golf 4 tdi alh. motor 1.9 tdi. ca din exces de zel al rupt piciorusele si tija aceea de plastic cand am vrut sa schimb furtunele de vacuum. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu nu se gaseste separat doar acea piesa,cred ca iti trebuie un EGR complet,eventual cauta in dezmembrari unul cu actuatorul defect de pe care sa iei doar partea de shut-off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Se gaseste separat costa 150leiCod piesa pe wahler :710558

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut!

 

In disperare de cauza, apelez la voi pentru o parere sau un sfat. Masina in cauza este un Audi A3 8P, 2.0TDI, cod BKD. Cand am cumparat masina, la 210k km, vanzatorul mi-a dat si un EGR si clapeta aia shut-off pe care le-a schimbat la 189k km, dovedite si cu factura. Buuun, de curand imi arunc un ochi la motor, si vad in dreptul EGR'ului stropi mici de ulei, ca si cand ar fi fost pulverizati ... Pun mana pe capsula aia metalica unde e ciuperca si ma murdaresc de ulei negru. La fel ulei am gasit si la furtunul gros care vinde din IC si se imbina in shut-off. 

 Furtunul de la IC a fost strans mai bine in urma cu ceva timp, pentru ca avea joc, acum este ok prins in siguranta aia. Intrebarea mea este de unde D-zeu a aparut iar ulei in jurul EGR'ului, la nici 20k km dupa ce a fost schimbat cu unul nou ? 

 

Am citit prin toate topicurile astea, am vazut ca unii l-au anulat, altii l-au schimbat si degeaba ca a reaparut problema, s.a.m.d.

 

Sunt foarte indecis, nu stiu ce o sa-i fac, pentru ca din cate imi dau seama, e abia la inceput de boala ... nu mi-a aprins niciun martor in bord, nu horcaie, nu face niciun zgomot, nu tremura, nu consuma mai mult. Cred totusi ca prima manevra o sa-l dau jos si sa-l curat, desi mi-e groaza de ce o sa gasesc in el ...

 

Precizez ca nu am mers nicio secunda subturat, in 5000km de cand o am, nu a vazut schimbata viteza sub 3000-3500 rpm. 

 

Please help! :(

Modificat de AndreyPH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahhh, am uitat sa spun. Si turbina a fost schimbata tot atunci, odata cu EGR'u... inteleg ca initial a picat tot ansamblul si a fost inlocuit nou, oem. Dar si acum dupa 20k km sa pice la fel ? Eu nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 130.000  de km de cand merg cu EGR-ul borat de ulei , si nu are nimic .Singurul inconvenient este ca face motorul in spate ca dracu de murdar .Daca i-l mai stergi regulat scapi si  mizeria de acolo .Daca nu ai erori lasa-l acolo .Cumnatul meu la jetta dupa 70000 km deja bora EGR-ul si masina de noua .

Mai poti pune in jurul lui niste pasla absorbanta , pe care o schimbi regulat sau o speli .Important e sa nu lasi ulei pe furtune ptr ca le deterioreaza !Cu stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mai elegant sa schimbi piesa defecta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se rezolva definitiv daca se schimba. La mine au fost schimbate toate componentele si la nici 25k km a reaparut problema. Am citit si in topicul celor cu Passat si la fel spuneau, schimbi clapeta, egr, turbina si ce mai vrei tu, si in 30k km problema reapare. 

La mine observ ca nu au mai aparut stropi din ziua aceea. E mult spus stropi, inclin sa cred ca s-a infundat EGR'ul si a dat pe dinafara, pentru ca picurile de ulei sunt foarte mici, asemanatoare unui spray. Si eu o sa merg asa cu el si monitorizez situatia sa vad cum se prezinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la jeta din 2008 cod motor bxe , borata de ulei dupa 65000 km , este a unui coleg , masina o stiu de noua , fix la 2 ani si 2 dupa ce a iesit din garantie sa dus egr-ul . Daca nu ma insel la acel tip comanda egr-ului era electronica .Daca gresesc scuzele de riguare .

Anul viitor este si la mine in plan schimbarea egr-ului dar momentan stau lunistit .Din ce am am observat este marca pierburg sau ceva de genul .Cautand pe piata l-am gasit undeva la 310 lei .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BXE EGR-ul e mecanic si costa aprox 260 ron wahler,echiparea OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna la toti, stie careva daca anularea EGRului poate influenta consumul de carburant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crește foarte puțin 300-400 g\ 100 km,dar în schimb motorul merge cu aer curat nu cu gaze arse.Personal cred ca Egr-ul este doar un dispozitiv ecologic cu scopul de a reduce noxele,în rest face doar rău motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am fost la un mecanic si mia spus ca trebuie sa imi schimb EGR-ul ca imi da ulei pe la tija care se prinde actuatorul......egr-ul are vreun cod de referinta dupa care trebuie cumparat , daca da unde este inscriptionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la magazinul de unde vrei sa cumperi piesa ,prezinti talonul masinii si dupa seria de sasiu ar trebui sa-ti gaseasca exact piesa care potriveste la masina ta,daca nu ma insel cei de pe forum recomanda  piesa Wahler .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune ce masina, an, cod de motor ai, si o sa te ajute cineva cu un cod direct sa stii ce cumperi.

Si ca un sfat personal, incearca mai intai varianta anularii lui, mie persobal mi s-a schimbat si dupa 25k km problema a reaparut... asa il las, poate sa se puna in cur si-n cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • ciucuatm
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!