Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Eu m-am referit la gaurica din capsula vacuumatica a supapei EGR pt. ca la mine clapeta e actionata electric. Mie pe acolo imi scuipa uleiul pe afara.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

avti ideee undepot gasi unset de garnituri complet ptr traseul acestacomplet ( egr, intercooler, turbina , cred ca sunt in jur de 8 buc), eu am golf 4 AXR 101 cp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... si de ce trebuia sa postezi si dincolo? :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

azi ma uitam cu vcds-ul la parametrii motorului si am observat ca in engine la grupul 03 la egr- actual valoarea masurata fluctueaza de la 400 la 450 in 1-2 secunde chiar daca furtunasul de vacuum e infundat. Intrebarea e: e posibil ca din aceasta cauza sa simt cateodata o zvacnire a motorului si un tremurat la viteza mare ? (peste 100km/h) Ma gandesc ca poate supapa nu inchide bine si scapa gaze nearse pe acolo,dar poate gresesc.

Valoarea actual are voie sa fluctueze asa mult si des chiar daca furtunasul de vacuum e scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu se poate de acolo, si la mine e infundat furtunasul iar ca valoare escileaza intre 470 si 480, iar ca si procent parca sta pe la 79% care nu se mai modifica,, dc ii repn vacumul scade la 50 si ceva la %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal mi-e mi s-a spart membrana aia vacumatica de la egr exista vro solutie de remediat sau trebuie schimbat egr-ul?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu. Trebuie schimbat EGR-ul - singura solutie viabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca voi bloca(pus un surub in capat) acel furtunas de vacum se poate intampla ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic - o sa iti consume un pic mai mult, va merge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornesc motorul merge rotund iar apoi dupa circa 30-45 sec de la pornire, motorul incepe sa intrerupa avand un sacadat constanttimp de 2-3 minute, apoi merge normal.Astazi am facut o proba...in timp ce intrerupea am scos furtunul de vacum din egr...surpriza motorul merge rotund(egr a fost curatat recent)daca bag inapoi furtunul se aude cum face acel vacum si iar intrerupe(am verificat tragand cu gura din furtunul ce iese din egr ...membrana e buna!ce ma sfatuiti sa fac ...sa merg cu furtunul de vacum scos fara sa-i pun un surub in capat, sa-i pun un surub,sa schimb egr-ul?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfaturi...in ordine:)

1.schimbi EGR-ul...unul nou...e foarte greu sa gasesti bun sh

2.surub in capatul furtunului

3.in nici un caz nu il lasa asa...risti sa ramai cel mai grav fara frane...asta pe langa altele care mai depind de sistemul de vacuum,care nu o sa mai fie vacuum acolo...e ca si cum ai avea un furtun spart:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b5 2001 cu furtunul de vacum la EGR ,fluctueaza turatia fum foarte mult asta pana se mai incalzeste apoi mai putin din toate..fara EGR anulat furtunu de vacum merge bine pe Vcds nu are erori care sa ma duca la functionarea motorului ci de alte natura! EGR schimbat tot din aceasta cauza dar degeaba....Stie cineva ce ar putea fi?

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.in nici un caz nu il lasa asa...risti sa ramai cel mai grav fara frane...asta pe langa altele care mai depind de sistemul de vacuum,care nu o sa mai fie vacuum acolo...e ca si cum ai avea un furtun spart:(

O lamurire te rog: daca membrana de la EGR este sparta se reduce eficienta franei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cred ca da...sincer nu m-am gandit la situatia asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristi_eftimie

salut!

am si eu o intrebare,azi am curatat EGR-ul masinii si cand a, vrut sa scot furtunul de vacuum din actuatorul de la EGR,a iesit cu tot cu stutul acela de plasitc din actuator(adica s-a rupt)

ce se intampla daca merg asa?

acum e demontat actuatorul si furtunul acela e in aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Vei pierde vacuum.Ceea ce inseamna ca vei avea frana slaba,turbina nu va functiona corespunzator,etc.

L.E: de care actuator vorbesti? Cel de la clapeta de shutt-off sau electrovalva n18?

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

vorbesc de acela care actioneaza clapeta de inchidere a EGR-ului,care e montata pe egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai cum se manifesta la oprire?nu rupe motoru in 3?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am reusit performanta sa rup stutu de la capsula de shut off in care intra furtunasu

dar am lasat stutu scos din furtunas putin l-am pus pe locului de unde s-a rupt si am umplut cu poxipol de jur imprejurul acestuia

momentan tine destul de bine, nu scapa vacuum

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreb pentru ca nu stiu rolul exact al egr-ului la diesel

merita curatarea lui ? masina are 330.000km la egr nu s-a umblat absolut niciodata

dar motorul trage normal, nu e mult ulei prin zona egr-ului, etc

e nevoie de adaptare ca la benzina ? sau ca sa fiu sigur sa scot borna de la baterie ? :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

pai uite si tu ce era in EGR-ul meu(masina are 360000 din care 50000 in Romania)

nu trebuie facuta nicio adaptare,doar sa ai grija la furtunele de la vacuum,ca s-ar putea sa fie intepenite,si sa patesti ca mine

post-56207-0-04604400-1332767480_thumb.j

post-56207-0-61812500-1332767495_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai de capul meu :D clar asa este si la mine

la 2.5 R5 TDI e mult mai mare EGR-ul si acel actuator... si parca mai complex

care furtune de vacuum ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt niste furtune subtiri p-acolo,impletite cu panza pe ele,colegul te-a atentionat sa ai grija cand le scoti afara sa nu fie intepenite pe piese si sa rupi ceva p-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!