Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

salutare dragi colegi...ce parere aveti?membrana sparta?in czul asta nu se mai poate face nimic din pacate nu?post-14266-0-45632600-1324390234_thumb.j

post-14266-0-84098100-1324390259_thumb.j

inainte curgea doar pe la tija care actioneaza clapeta...adica pe aici

post-14266-0-92611900-1324390325_thumb.j

dar vad ca acum s-a cam ingrosat gluma...si vad ca re niste gaurele...pe acolo curge?

are rost sa o dau jos sa m uit la ea?

sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...nu as prea crede ca e mare jale...in mai 2010 am curatat EGR + admisie...deci crezi ca intr-un an jumate s-a depus mare calamina?nu merg deloc subturat...o sa o dau jos...cu toate ca nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai asa...ca io am masina de 4 ani...si acu e prima oara cand vad urme de ulei acolo...cand a inceput sa curga nu cand mam uitat eu:))ideea este ca ASZ-ul este cam renumit ca este curat acolo...deci ceva tot s-a intamplat....nu e vorba de curatat cu carpa si lasat asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este putin ulei acolo trebuie inlocuita garnitura, daca este mult trebuie inlocuit EGR-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care garnitura?cand am curatat egr-ul...in mai anul trecut,am schimbat si garniturile...si cea dintre EGR-ADMISIE si cea dintreEGR-conducta de gaze...intre ciupecaa aia si corp stiu ca nu este garnitura...despre ce garnitura zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt inlocuite garniturile din pacate alta solutie nu exista decat inlocuirea piesei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci:

1. ASZ-ul intr-adevar e renumit pentru "curatenia" EGR-ului.

2. Membrana nu e sparta pentru ca atunci n-ar mai functiona EGR-ul

3. La ce ai tu acolo, e uzura fizica a EGR-ului (tija care inchide gazele). Solutia: alt EGR.

4. Curatarea elimina doar temporar efectul, nu si cauza. Practic speli uleiul existent deja in capsula. Dupa ce se mai aduna, il scuipa iar pe gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect de acord cu Cosmin...exact asa ma gandeam si eu...ca nu are rost sa il curat..ca imi pare dus...

acum in achizitionarea lui...merita sa ma risc cu unul SH?sau iau direct nou?

daca mai merg asa cu el...inafara de murdaria aia..care mai sunt efectele negaive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul sh nu stii cat va rezista. Poate sa curga imediat ce il pui.

Cumpara unul nou.

Daca mai mergi asa... probleme mari nu sunt. Doar ca in timp iti vor fi afectate diferite furtune si chiar instalatia electrica pe care va ajunge ulei.

Mi s-a intamplat asta si nu e prea placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles...iti inteleg recomandarile...stiam ca dezmembrezi tu un ASZ si team intrebat pe topicul respectiv de el...dar vad ca nu recomanzi...multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vandut EGR-ul. Daca-l mai aveam, ti-l dadeam cu toata increderea pentru ca stiam istoricul masinii si starea EGR-ului. De la dezmembrari, chiar nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...pai cand am zis sh m-am gandit chiar la tine...pacat ca nu il mai ai...altul sh nu cred ca ma bag...

nou este 590Ron...dar cred ca mai astept...curat de ulei sa nu atace pe langa el si il schimb dupa sarbatori...

merci mult pt informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!!!!

din cauza EGR-ului smuceste la oprirea motorului?:(

eu am probleme si cu volant...si acu nu stiu ce sa schimb mai repede...ca ma cam enerveaza cat de urat face la oprire:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu inchide clapeta de oprire, da.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e o actiune mecanica nu?se poate verifica pe tester daca inchide bine sau nu?

ma refer la vag-com...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie VCDS.Cu motorul pornit, te uiti la parghia (neagra - de plastic ) care vine din capsula si actioneaza clapeta. Aceasta, trebuie sa actioneze clapeta, cand opresti motorul - rogi pe cineva sa-l opreasca si tu te uiti la parghie.

Daca nu actioneaza, scoti furtunasul de vacuum si vezi daca vine vacuum la oprirea motorului. Daca da, inseamna ca membrana la capsula de oprire, e sparta. Poti pune un furtunas in ea si sa tragi tu, sa vezi daca acioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau in timp ce merge motorul actionezi cu mana parghia si il vezi cum se opreste, normal sau cu tremurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa testezi clapeta - partea mecanica. El trebuie sa verifice care e cauza de nu se opreste frumos - are sau nu vacuum - poate sa aibe furtunas sau electrovalva cu probleme, sau cel mai intalnit - sparta membrana la capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da corect dar plecand din acest punct incepi sa verifici, poti avea de toate si motorul tot sa trepideze din volant

Dc el se opreste frumos atunci stii unde trebuie saiti axezi privirea si cautarile

Asta e parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat de frig e afara...nu am putut decat sa ma uit daca face vacuum...si face...la oprire clapeta se actioneaza...

mai multe o sa verific cand o fi mai cald...

multumesc oricum de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Recent am observat ca si la mine incepe sa curga ulei pe la egr, pana acum mai putin , de apx 2 saptamani l-am curatat si l-am facut boboc si acum din nou scuipa pe la gaurica laterala

Inca nu imi dau seama exact de ce face asa, uzura la ce?, turbina, motor ? la tubina am verificat axul, joc nu are aproape deloc, foarte micut si asta numai sus jos, fata spate nu misca gram, motorul are 2500 de la segmentare, inainte cand bagam 10w40 si lua 500 gr la 2000 de km nu era asa murdar ca si acum cand ii dau 5w40,

Momentan am scos furtunul de vacum sa nu mai miste tija acea sus jos sa vad dc mai da sau nu

Acum 6-7 luni am curatat intercoolerul si nu am gasit ulei in el, oare dc egr-ul scuipa este sau nu ulei in intercooler adunat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la uzura supapei EGR. Nu mai ai ce sa-i faci. Ori traiesti cu mizeria in zona aia ori cumperi o supapa EGR noua. Eu nu sunt pt. anulat EGR complet pt. ca iti mai scade temperatura in camera de ardere (mai scade din stresul termic)

Eu mi-am luat una noua cand a inceput sa scuipe ulei pe la gaura de aerisire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaurica laterala - acolo vine axul de la clapeta. Cam toate fac asa, dupa un anumit numar de km - un pic de ulei mai vine pe la turbina, un pic pe dincolo, un pic din gazele recirculate....cantitati mici daca totul e ok - si care scapa pe langa axul clapetei.

Un pic de ulei poate sa fie si in intercooler - asta vezi cand il dai jos - important e cantitatea - o lingurita...sau 100 sau mai multi ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!