Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Daca ai sti ce cod de eroare a dat testerul ar fi super. In prima faza vezi daca membrana din capsula este intacta (trage din el aer cu gura daca nu reusesti este bun) si daca este te poti apuca de curatare. Informatii mai exacte gasesti printre paginile acestui topic.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.am constatat ca membrana de vacum de la egr cea care opreste admisia de aer la oprirea motorului este sparta si la oprire am un tremurat puternic insotit de un zanganit metlic.problema e ca nu gasesc acea capsula separat ci vine egr-ul cu totul.stie cineva unde asi putea gasi acea capsula de vacum separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut capsula aceea cu membrana rupta dar cu dibacie am reusit sa o lipesc cu niste banda pvc si super glue:)) ! Vreu sa-ti spun ca tine perfect si a trecut aproape 1 an de zile ! Mare grija cum scoti capsula de pe EGR , atentie si rabdare:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cfk, la tine a fost tija rupta sau membrana sparta? Ca membrana ma indoiesc ca poti s-o lipesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa o lipesc si eu cu o bucatica de manusa chirurgicala si superglue.cand fac vacum cu gura merge perfect dar sa o vad maine cand o montez pe masina.sper sa mearga caci unde am cautat inclusiv dezmembrari nu o dau fara egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am si eu o nelamurire: am curatat egr-ul si nu stiu daca intre egr si galeria spre motor exista garnitura, la mine nu a fost asa ceva. am indicat locul exact in poza de mai jos cu sageata verde. bafta tututror!

se pare ca nu am reusit cu poza aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista garnitura, este un canal si in acel canal e garnitura, la mine asa era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, merci. are cineva idee de unde pot cumpara o astfel de garnitura? ploiesti sau bucuresti. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Capsula vacuum am cautat-o si eu pe la diferite magazine si nu se da decat cu EGR impreuna.Faza e ca la cele 4 unitati de dezmembrari auto la care am cautat-o nu o mai aveau pentru ca s-a dat....de una singura,adica fara capsula EGR.

Am observat de vreo 5 zile ca dimineata,pe motorul rece,masina scoate fum mult si trepideaza,balbaindu-se pentru circa 30 de secunde.Mecanicul mi-a zis ca este capsula vacuum sparta si de acolo ar fi problemele,legandu-mi cu o sarma clapeta de admisie aer pentru a sta permanent deschis intrucat tija capsulei a rupt-o din greseala mecanicul,oricum fiind stricata.Astazi,am gasit la dezmembrari capsula si maine am sa curat egr-ul si o sa o montez.Intrebarea este daca fumul gros si trepidatiile la rece ar putea avea si o alta cauza(la tester nu mi-a iesit nimic rau si injectoarele au valori foarte bune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mareste timpul de actionare al bujiilor la pornire si o sa vezi ce mult se schimba totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

acum in urma cu aproape un an de zile am avut o problmea cu un furtun de la intercooler ieri am patit-o din nou , cu acelasi furtun ,

intrebarea mea este daca aceste furtune au garantie ... si din ce cauza .. sau ma rog ,ar putea exista o anume cauza pt repetarea problemei mele ?

mai jos e linkul la postul de data trecuta , simptomele au fost identice ! ma ingrijoareaza faptul ca fix acelasi furtun a "puscat "

vreo idee sau un sfat ?!

Multumesc

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=872733

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitate slaba. L-ai luat de la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu l-am luat de la reprezentata drept e , e de la producator autorizat si da s-a spart exact in acelasi loc,

in capatul cu colierul de diameteru mai mic ( intr-un capat coloerul are diametrul mai mare si intr-un capat diametrul mai mic , furtunl fiind in forma de S )

in momentul de fata l-am bandajat si astept sa vad daca cei de unde l-am luat il schimba pe garantie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor! Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o explicatie mai precisa......am mai gasit in acest topic probleme asemanatoare dar nu m-am lamurit complet. Problema la masina din semnatura este urmatoarea......si pe loc si in mers , in momentul cand las acceleratia(decelerez...parca se numeste, ptr a schimba trapta de viteza) se aude un zgomot, ca un zdranganit de table, in momentul cand motorul se apropie de turatia normala de relati. Am pus un prieten sa accelereze-"decelereze" pe loc si am scos furtunelul de vaccum de la EGR si l-am opturat cu degetul......surpriza, zgomotul de table nu se mai auzea. De asemenea in mers cand accelerez ptr a schimba in treapta superioara, are un moment de mai putin de o secunda cand parca nu trage motorul....ca un gol as spune , pe la 2200-2300 de rpm. In momentul "golului" se aude zgomotul de "table", acela de care am pomenit mai devreme. Sper sa nu fiu off topic cu problemele mele, sa nu supar pe nimeni si astept, va rog frumos pareri. Numai bine tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema ciudata, si as vrea si eu un raspuns la aceasta daca se poate. urma unui mesaj cu,, emissions workshop'' afisat din cand in cand pe ecranul calculatorului m-am decis sa ma duc la service si sa curat EGR-ul. l-a demontat, l-a curatat bine(era plin de funingine) a aranjat totu pe acolo si dupa vreo luna imi apare din nou mesajul de mai devreme. explicatii idei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre era eroarea atunci si care este eroarea de acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce cod avea la scanare dar acum dupa ce am curatat EGR-ul, nu i-am facut inca scanare, asa ca nu stiu care ar putea fi diferenta, ideea e ca imi apare iar mesajul ,, emissions workshop''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul ala apare din n+1 cauze. FA o diagnoza, spune-ne codul de eroare si dupa aia mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare...am si eu o intrebare...este normal sa poti sufla aer pe furtunul care comanda capsula vacumatica de la EGR?

eu cred ca nu...dar cer o parere mai avizata...

suflu pe furtunul incercuit si se aude cum iese aerul pe partea cealalta...undeva pe la valvele care le comanda...sper k ati inteles...oricum...iutati so o poza..care face cat 1000 de cuvinte:)

vacum.th.jpgw3280.png

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi pe furtune e vacuum, deci nu prea e nimic, e normal sa poti baga aer acolo.

Si aia nu e capsula de la EGR, e de la shut off valve.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare...problema mea cu egr este ca o ureche din cele 3 cu suruburi de la admisie este rupta,am observat asta cand am curatat turbo.Mecanicul care a efectuat operatiunea zice ca nu este nici o problema. O parere ...ceva? Si cu turbo am rezolvat partial....intra in limp numai cateodata.Face presiune prea mare.Sa aiba vreo legatura?Si inca ceva,cand opresc motorul,dupa 2-3 sec se aude un cplampanit ...

Modificat de blv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e rupta o ureche, e posibil sa scape presiune pe langa.

Clampanitul este de la clapeta (aflata tot in corpul EGR-ului) ce inchide aerul la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut

nu stiu unde sa intreb alti posesori de vw tdi, exista pe undeva ca reper separat acea valva montata pe EGR , valva ce inchide clapeta de aer la oprirea motorului tdi?

eu am observat ca este prinsa in doua ...sau trei suruburi de carcasa egr-ului in rest total independenta, tija putand fi scoasa de pe axul clapetei

daca are cineva un pont....ii multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!