Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Bundy! Se poate desface cutiuta de la clapeta EGR fara sa stric ceva? sau are legaturi care se rup la scoaterea capacului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu esti atent poti sa pierzi niste pisese cand desfaci pt prima oara... si dupa sa recapsulezi capacu ca sa nu sara in mers

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai capacul respectiv, la motoras, are suruburi.. mai mult decat sa le strang la fel de tare ce-i pot face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar sa ai grija la montarea motorasului, sa nu-l pui invers. Si nu baga garniturile in motorina sau alte substante ca se umfla, sterge-le doar cu o carpa uscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o intrebare.Am scos de curand furtunul care intra in capsula vaccumatica anuland astfel EGR-ul.Practic acum sta mereu inchis.Primul lucru care l-am observat cand am pornit motorul a fost ca suna mult mai bine...nu stiu cum sa explic dar parca e mai "desfundat".Apasand accelaratia pe loc,la stop,am observat o crestere mult mai rapida in turatii,iar ca accelerare nu mai vorbesc.Inainte in plajele de turatii 1000-2500 si respectiv 3500-4200 era moarta masina.Acum trage extraordinar de bine in toata plaja...deci numai laude.Evident nu am de ce sa bag acel furtun la loc avand in vedere toate aceste schimbari pozitive insa ma ingrijoreaza anumite aspecte,anume:

-se aude un tiuit ,nu cel de la turbina la relanti(banuiesc ca este datorita faptului ca motorul inca trage aer pe acel furtun pentru a actiona EGR-ul)

-imi este frica sa nu fac o prostie in sensul ca ...daca inca se trage aer pe furtun,oare nu intra si praf? sa astup furtunul de tot?sau sa pun o sita?

Alte aspecte negative nu vad la scoaterea acestui furtun...insa astept pareri contradictorii.Multumesc

Modificat de Hifonics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus surub...si culmea...s-a aprins martorul de motor.Sper sa fie de la "cheap" tuningu meu cu furtunul,pentru ca am pus furtunul la loc si nu se stinge martorul.Nu inteleg totusi de ce s-a aprins dupa 2 zile aproape si de ce nu se mai stinge,poate mai trebuie sa astept 2 zile:))

Modificat de Hifonics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca nu se stinge singur sau dupa mult timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia de pune un vag pe ea, și vezi dacă poți șterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia de pune un vag pe ea, și vezi dacă poți șterge eroarea.

Masina aste e tare ciudata...eu am glumit ieri cand am zis ca poate se stinge peste 2 zile...la fel cum a si aparut...si asta seara s-a stins(am lasat furtunul pus la loc tot timpul).Cred ca am delay la martorii de bord :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am rezolvat problema cu EGR-ul.Asa cum v-am spus,in urma cu o luna mi sa aprins acel 'robinet" galben.Am schimbat motorina ,tot degeaba.Am citit de pe acest forum(MULTUMESC CA EXISTA) ca unul dintre motivele aprinderii acestui martor ar fi corpul EGR de vina.Am scos acel furtun gros de vine in corpul cu clapeta de cut-off,am pornit motorul si m-am uitat la acel ax(supapa)sa vad daca culiseaza in vreun fel:surpriza:nu culisa nici cu slujbe! :salut: La cateva zile,am cumparat un EGR nou,pana sa il montez am tras aer cu gura pe acel stut sa vad daca culiseaza acel ax,si nu a culisat.L-am montat pe masina,am pornit mototul si m-am uitat sa vad daca culiseaza acel ax.surpriza:axul se ridica si cobora ritmic(deschidea si inchidea).Deci in concluzie:nu am suficienta forta in plamani sa misc acel ax cu gura,si acel ax mai este impins si de forta gazelor nearse care vin prin aceea conducta de metal in corpul EGR.Cu EGR-ul nou am mers 6 km si martorul luminos de pe bord nu s-a stins.L-am sters eu cu interfata personala VAG-COM 812.4.La corpul EGR vechi l-am desfacut(decapsulat) si tot surpriza:membrana de cauciuc era rupta cam 2 cm.Inca odata multumesc colegilor de pe acest forum care m-au ajutat cu sfaturi,si unora din administratori care mai ma fac cateodata" fericit" cu cate o suspendare.

Modificat de invatacel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat sa il dau jos pana la urma si sa il curat.Era ceva mizerie in el.l-am facut luna si acum trage mai bine masina insa m-am speriat de ceea ce am vazut in admisie. Intrebarea mea acum...merita sa o curat si daca da,cum o dau jos?

dsc00058a.th.jpg

dsc00056d.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga mana in spate si ai sa simti 6 imbusuri care tin galeria de chiulasa. Nush exact cum e la G5, dar la G4 trebuie dat jos furtunul dintre MAF si intrarea in turbo ca sa ajungi la ele.

post-34985-1253911751_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prinsa in 6 suruburi:

post-1792-1253911535_thumb.jpgpost-1792-1253911544_thumb.jpg

daca nu e la fel la motorul tau, ia o lampa si o oglinda sa vezi unde sint pozitionate :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hifonics,nu rezolvi nimic daca cureti si admisia,tot la fel va merge masina.Nu zic nici ca nu e bine sa o cureti.Tu urmareste(mai ales la rece)daca iti culiseaza acel ax(supapa) din corpul EGR.Daca erai din Dragasani,iti puneam VAG-COM-ul pe masina si iti spuneam mai multe.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invatacelule, nu invata oamenii pe prostii.

Curatatul galeriei (mai ales la cum arata a lui), nu face decat MULT BINE functionarii motorului.

Tine gura inchisa, infunda-ti una din nari si incearca sa alergi. Discutam dupa primul km facut. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu valva EGR e urmatoarea:

- inainte de demonta ceva de pe masina trebuie sa stim ce rol indeplineste piesa respectiva si cum functioneaza nu ne apucam asa ,,UITE PESA HAI SA VEDEM CUM SE DEMONTEAZA SI CE ARE INAUNTRU''

- inainte de curatare trebuie verificata membrana daca e sparta , daca e sparta cureti degeaba EGR-ul pt ca vacumul care vine din convertorul de presiune nu o mai deschide( axul ala nu mai culiseaza)

-daca cureti valva EGR si daca te pricepi nu strica sa cureti si galeria de admisie , merge curatata cu benzina si cu o perie mai mica nu trebuie neaparat spray ,dar ,,ATENTIE MARE LA MONTARE SA NU SCAPATI VREO SAIBA S-AU VREO PIULITA IN ADMISIE ''

- deci daca tot curatam valva EGR si galeria de admisie si stam cu masina pe loc 1 zii merita sa cureti si geometria variabila a turbocompresorului , e ceva mai complicat si necesita cunostinte de copresoare axiale si suflante de supraalimentare dar merita ,, AICI IAR TREBUIE ACORDATA O ATENTIE MARE IAR DACA NU VA PRICEPETI NU VA APUCATI (pentru curatarea geometriei variabile la vw golf spre deosebire de passat trebuie data galeria de evacuare cu turbina cu tot jos, astfel se verifica starea turbinei ,a actuatorului pneumaic ce actioneaza geometria variabila )

- din cauza mersului in oras cu treapta 1 sia a 2 ,iar 1 si iar a 2 iar semafor si tot asa => depuneri de funingine pe ADM (aparat director mobil ,sau geometria variabila ) si pe canalul spirala al turbinei depuneri care in fimal duc la limp mode (masina nu mai trage dupa 120 km/h)-nu schimbati debitmetrul de geaba

-in legatura cu depunerile din galeria de admisie pe valva egr si pe scaunele supapelor ele se datoreaza in mare parte nr de km al masinii dar si al uleiului pe care il folositi

-uleiul recomandat este cu indicativul 5w40 sintetic!

-spre deosebire de depunerile de pe supape si scaunele supapelor care in timpul functionarii motorului si datorita proceselor ce au loc in volumul camerei de arder se desprind si iesa pe evacuare , depunerile de pe admisie nu se desprind si raman acolo si se pun strat peste strat

DACA AM GRESIT CU CEVA S-AU DACA NU AM DREPTATE VA ROG SA MA CARECTATI (sunt si eu om)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, merge curatata cu benzina si cu o perie mai mica nu trebuie neaparat spray ,dar ,,ATENTIE MARE LA MONTARE SA NU SCAPATI VREO SAIBA S-AU VREO PIULITA IN ADMISIE ''

DACA AM GRESIT CU CEVA S-AU DACA NU AM DREPTATE VA ROG SA MA CARECTATI (sunt si eu om)

merge daca folosesti vreo 20 litri de benzina, diluant si alte chestii inflamabile, dar mult mai simplu se rezolva cu 0,5-1 litru de...triumf.

ce saiba si ce piulita scapi in admisie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rau e cand o scapi in admisia turbinei :icon_thumright:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca postez aiurea dar chiar nu stiu unde sa o incadrez. De curand mi-a picat in mana un EGR nou. Al meu de pe masina cam plange cu ulei si m-am gandit sa-l schimb.

Problema e ca EGR-ul de care am facut rost nu e de ALH si nu stiu de ce fel de motor e.Poate cineva cu acces la un catalog ETKA, sa ma lumineze?

Coduri: 038 129 637 B e scris undeva pe spate, iar pe capacul acela rotund mai este scris 038 131 501 AQ si 195 906 003

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru dl moderator"cosminel":eu nu vb prostii,am curatat si eu admisia la masina din semnatura,si nu mi se cunoaste CHIAR nici o inbunatatire a puterii motorului,adica mai pe romaneste,masina merge EXACT la fel ca pana m-a apuca sa curat admisia.Spun asta din propria experienta,ci nu din vise.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca postez aiurea dar chiar nu stiu unde sa o incadrez. De curand mi-a picat in mana un EGR nou. Al meu de pe masina cam plange cu ulei si m-am gandit sa-l schimb.

Problema e ca EGR-ul de care am facut rost nu e de ALH si nu stiu de ce fel de motor e.Poate cineva cu acces la un catalog ETKA, sa ma lumineze?

Coduri: 038 129 637 B e scris undeva pe spate, iar pe capacul acela rotund mai este scris 038 131 501 AQ si 195 906 003

E de pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Al si Cosmin. Am incercat sa-l pun, dar din pacate nu prea merge din cauza valvei de oprire a motorului. care e pe partea opusa si atinge de capacul chiulasei. In afara de acest "mic inconvenient" se potriveste la suruburile de pe galeria de admisie si pe furtunul din intercooler.

Pacat ;) ca era nou ....

Nu am inteles exact pe ce motoare se potriveste (cod ceva), ca poate il vand si-mi iau unul pt al meu.

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu.cladoveanu

salut,

am si eu o problema daca stie cineva...mi s-a aprins martorul de la motor...initial am crezut ca este de la benzina proasta (mi s-a mai intamplat) dar am alimentat din nou si nu s-a stins. am fost la tester si mi-a dat o eroare la valva EGR. mecanicul mi-a recomandat sa merg cu ea asa pana se strica si apoi sa o schimb (halal mecanic!!! :) ). intrebarea este daca sa o curat sau sa o schimb direct ca sa evit orice problema. mentionez ca motorul nu oracaie, nu se balbaie, nu se face in niciun fel, consmul este acelasi, ulei nu scapa etc :D dar cam o data la cateva sute de km isi pierde suflul pentru o secunda (am incercat sa rezolv si asta..cica ar fi de la senzorul de turatie, dar e alta discutie)

multumesc frumos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!