Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Acum ca sa inteleg si eu. Ti-a intrat aer in filtrul de aer (pe sens invers) sau ai confundat tu ceva. Ai aici niste detali. Furtunul tip S maxim 30 Euro.Dupa cum vezi colierele au coduri separate.

AVF.pdf

Modificat de stabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca sa inteleg si eu. Ti-a intrat aer in filtrul de aer (pe sens invers) sau ai confundat tu ceva. Ai aici niste detali.

tot ce e posibil sa fi confundat eu zgomotul dar ase se auzea ca si cand ai sufla aer in carcasa filtrului de aer , dar acel zgomot a disparut dupa ce am "carpit " furtunul din ansambul 5 din pdf-ul atasat de stabi

maine imi ajunge tot ansamblul 5 ,330 ron !!! acuma nu stiu daca vechile coliere se mai puteau folosi , ele pareau cumva prinse de furtun !

masina merge la fel ca si inainte dupa ce am carpit acel furtun si am curatat galeria de admise si egr-ul care era foarte imbaxite , va tin la curent cu ce se intampla dupa ce schimb maine sau poimine furtunul !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine imi ajunge tot ansamblul 5 ,330 ron !!! acuma nu stiu daca vechile coliere se mai puteau folosi , ele pareau cumva prinse de furtun !

:lol::) nu !!! daca era 5,33 imi luam 2 sa am de rezerva

am scris " maine imi ajunge tot ansamblul 5 ( ansamblul 5 e descris pe schema postata de tine si contine si colierele -piesele de care am nevoie )" apoi am pus virgula si am scris pretul adica 330 RON

dar din pacate ajunge numai luni ! deocamndata merge masina , nu-i dau peste bot sa nu se supere ! :ceuameni:

Modificat de Red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pretul este ok. Eu m-am referit la furtunul din ansamblul 10 care are preti 30 Euro.Furtunul din ansamblul 5 era 65 Euro + colierele sa zicem ca ar fi ok.

Bafta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce nu sunt eu in clar : daca as mai fi putut folosi colierele de la furtunul vechi desi repet, pareau sudate de furtun !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

scuzati...cum se manifesta EGR bulit?

Mai precis in cazul meu: masina trage ca dracu, nu are putere, ajunge la viteza mare duuuupaaaa hahaaaat...

Si mai si consuma mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ai face o scanare , un log in mers si dupa aia sa vezi ce are(debitmetru, vreu furtun fisurat sau sarit etc.).Nu prea cred ca e de la EGR lipsa de putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa o luam pe rand

Scanare facuta

Debitmetru inlocuit

furtune verificate

EGR curatat.

4 zile a mers (si nu prea...de la 160 la 195 a ajuns de la Cernavoda la Fetesti..daca pricepeti aluzia)..da' macar tragea mai bine

Acu..luuulaaa

Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai ai facut log in mers la : 003,010,011? Vrem si noi logul postat ca sa vedem ce se intampla.

Tot la 003 daca dai Switch TO Basic Setings din stanga jos ar trebui sa vezi daca lucreaza EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.tot am citit despre EGR-ul asta.si mie imi supureaza uleiul.dar pe la partea unde intra in galeria de admisie.pe la suruburile de strangere orizontale.unde sa gasesc o garnitura sa o schimb? sau merge si cu mastic din ala rosu pt garnituri de tot felul? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

O-ring gasesti la reprezentanta sigur, e vreo 5lei.

Eu am schimbat-o cand am curatat EGR-ul pt asa scrie in manual ca se schimba ;), oricum era ovalizata si nu cred ca mai asigura etainseitate 100% dupa remontare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut...am si eu o intrebare.....valva EGR da semne ca este pe moarte si nu as vrea sa cumpar una noua ca este scumpa si as putea face rost de una mocca....numai ca cea mocca provine de pe un motor AJM iar motorul meu este AVB.....Ce ziceti...se potriveste de pe un motor pe altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca are acelasi cod si pica pe pozitie nu vad de ce nu ai lua-o

mocca iz za best :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o prima privire, codurile difera, pentru ca difera si masinile: Golf4/Bora (AJM) & Passat B5.5 (AVB).

Codurile valvei EGR sant asa:

045 131 501 C - pentru motoarele ASV, AHF, ALH, AGR, ATD, AJM, AUY;

038 131 501 - pentru AQM;

038 131 501 S - pentru AXR;

038 131 501 T - pentru ASZ, ARL;

038 131 501 G - pentru AVB;

038 131 501 AA - pentru AWX, AVF.

Acuma nu vad ce poate diferi functional, intre acestea. Teoretic ar trebui sa mearga.

Trebuie vazut daca potriveste fizic in primul rand.

Bafta!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu o intrebare.....valva EGR da semne ca este pe moarte si nu as vrea sa cumpar una noua ca este scumpa si as putea face rost de una mocca....numai ca cea mocca provine de pe un motor AJM iar motorul meu este AVB.....Ce ziceti...se potriveste de pe un motor pe altul?

Eu am schimbat supapa EGR cod motor AVB. Nu merita sa o cureti mai bine cumperi una noua nu este asa scumpa pentru motorul AVB 670 RON la Volksman. Piesa este originala.

Modificat de catalin_1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

catalin_1967 dar tie 670 ron ti se pare putin. O curatare costa sub 100 ron daca o faci la un service si 15 ron pe tine daca o faci acasa(te costa sprayul). Daca EGR este dus atunci nu ai nici o sansa sa il repari si trebuie unul nou. Dar chestia ca mai degraba cumperi altul decat sa il cureti :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea mocca provine de pe un motor AJM iar motorul meu este AVB.....Ce ziceti...se potriveste de pe un motor pe altul?

Nu se potriveste. La AJM cuplajul la tubulatura e pe coliere iar la AVB e pe sigurante. Deci NICI O SANSA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.....merci mult celor care au raspuns...cred ca voi cumpara unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezar_Ionescu

Salut.

Am urmatoarea problema care s-ar putea sa fie legata de EGR.

Cateodata cand motorul este incalzit bine se aude in dreptul EGR-ului un zgomot care seamana cu macanit de ratza sau un oracait de broasca.

Am mai cautat pe net si se pare ca ar fi defecta o supapa de la EGR.

Stiti cumva care ce anume ar cauza zgomotul asta? In cazul in care e de la EGR ce ar trebui sa fac: sa il curat, sa il schimb?

Masina merge bine si nu mi-a aparut nici un mesaj de eroare la bord.

Multumesc aniticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru se intampla si la mine....un mecanic mi-a zis ca e pe moarte EGR'u si ca trebuie altul nou

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezar_Ionescu

EGR-ul fiind pe moarte, asta inseamna neaparat ca trebuie schimbat sau poate fi doar curatat.

Am vazut in alte post-uri ca unii recomanda doar curatarea EGR-ului.

Legat de schimbarea EGR-ului, dupa inlocuirea efectiva mai trebuie facute si alte operatiuni gen adaptare?

Am sunat la Augsburg si mi-au propus 2 variante pentru EGR

- original 1000 RON - probabil este marca PIERBURG

- WAHLER - 460 RON

De ce o fi diferenta asa de mare intre cele 2 tipuri?

Vad ca pe Autokarma nu e diferenta asa de mare intre PIERBURG si WAHLER amandoua find ~ 700 RON

Din punct de vedere al costului as lua mai ieftin dar ma intreb daca o fi aceeasi calitate.

Puteti sa imi dati vreun sfat legat de alegerea intre cele 2 tipuri?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mare problema. la ansamblul asta EGR mi-au rupt in service bucata aia de plastic in care intra tija ce actiona clapeta. gasesc asa ceva separat sau trebuie sa cumpar tot ansamplul egr? pe la magazine mi-au zis ca nu se da decat cu totul. daca stiti cumva va rog sa-mi spuneti si mie. am un golf iv tdi alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta costa tot in jur de 700 ron si nu necesita nici o adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cezar_Ionescu Cred ca cei de la Augsburg exagereaza. Eu am schimbat EGR-ul la masina mea (Passat Variant 1.9 cod motor AVB 101 CP), si cind am desfacut piesa originala de pe masina era tot WAHLER numai ca avea insemnele VW/AUDI pe ea. Am cumparat una noua de la Volksman tot WAHLER si merge struna. Nu cred ca exista diferente. Poate doar de marca.

Multa bafta :)

Modificat de catalin_1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!